Σελίδα 4 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 73

Θέμα: [Ε46 M3] Γενικός έλεγχος

  1. #31
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θωμά, ούτε εγώ θα πρότεινα τα μαμά αμορτισέρ με κοντά ελατήρια. Θα τερματίζει πιο γρήγορα το αμορτισέρ, μιας που δεν είναι σχεδιασμένο να δουλέψει με κοντό ελατήριο και θα σου βγει off πολύ σύντομα.

    Βάλε μια μία ΚΟΝΙ ρυθμιζόμενη με τα H&R, στα ίδια λεφτά είσαι και εγώ μέχρι στιγμής έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος.

  2. #32

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    για λίγο χαμήλωμα.
    με την απόδοση της ανάρτησης είμαι ικανοποιημένος.
    απλά θέλω να μικραίνω λίγο τη μεταφορά βάρους.
    απο την άλλη μπορεί και να τα βάζω μόνο όταν είναι για πίστα.
    είδωμεν...
    Να τα βαζεις μονο για πιστα? Ενταξει τα πισω...αλλα τα μπροστα ? Ειναι Mc pherson...δηλαδη κοπος και ευθυγραμμιση! Οπως ειπε και ο Κωστας πιθανον να τερματιζει το αμορτισερ! Γιατι δεν πας σε csl? Αν σε ενδιαφερει να μειωσεις την μεταφορα βαρους (body roll) Μπορεις να βαλεις αντιστρεπτικες...για να μην χασεις και ανεση με θεαματικα αποτελεσματα! Αν ομως μιλας για την βυθιση του μπροστινου μερους και την αποφορτιση του πισω αξονα (κατα το φρεναρισμα) τοτε τα ελατηρια ειναι μονοδρομος!

  3. #33
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να τα βαζεις μονο για πιστα? Ενταξει τα πισω...αλλα τα μπροστα ? Ειναι Mc pherson...δηλαδη κοπος και ευθυγραμμιση! Οπως ειπε και ο Κωστας πιθανον να τερματιζει το αμορτισερ! Γιατι δεν πας σε csl? Αν σε ενδιαφερει να μειωσεις την μεταφορα βαρους (body roll) Μπορεις να βαλεις αντιστρεπτικες...για να μην χασεις και ανεση με θεαματικα αποτελεσματα! Αν ομως μιλας για την βυθιση του μπροστινου μερους και την αποφορτιση του πισω αξονα (κατα το φρεναρισμα) τοτε τα ελατηρια ειναι μονοδρομος!

    Και για τη βυθιση στο φρενάρισμα κυρίως αλλά και Στη μεταφορά
    φορτίου πιστεύω να δω διάφορα. Θα δούμε παιδιά. Προς το παρών
    η πιο οικονομική και καλή λύση είναι αυτή. Θα γράψω εντυπώσεις
    πάντως με την πρώτη ευκαιρεια.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. #34
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και για τη βυθιση στο φρενάρισμα κυρίως αλλά και Στη μεταφορά
    φορτίου πιστεύω να δω διάφορα. Θα δούμε παιδιά. Προς το παρών
    η πιο οικονομική και καλή λύση είναι αυτή. Θα γράψω εντυπώσεις
    πάντως με την πρώτη ευκαιρεια.
    Αφού είπες ότι θ αλλάξεις και αμορτισέρ Θωμά, η λύση ΚΟΝΙ μαζί με ελατήρια είναι γύρω στο χιλιάρικο.

    Πόσο πιο κάτω κοστίζουν τα μαμά με eibach δηλαδή?

  5. #35
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αφού είπες ότι θ αλλάξεις και αμορτισέρ Θωμά, η λύση ΚΟΝΙ μαζί με ελατήρια είναι γύρω στο χιλιάρικο.

    Πόσο πιο κάτω κοστίζουν τα μαμά με eibach δηλαδή?
    ε ναι δίκιο έχεις.
    750 ανάρτηση με top mounts.
    200 τα ελατηρια.
    Το θέμα είναι πως σήμερα τα ακυρωσα όμως και
    θα μείνω με τα μανισια. Αλαζω όλα τα σινεμπλοκ
    του πίσω άξονα και το αριστερό πιατελο που έχει
    χτυπημένο βάση ελατηριου.
    Γενικά όσο ανοίγουμε βρίσκουμε και αλλάζουμε.
    Μόλις το βγάλω θα γράψω αναλυτικά τι έχω κάνει
    και τι συναντήσαμε όσο ξυλωναμε.
    Το ευχάριστο είναι πως μόλις το πάρω στα χέρια μου
    θα είναι κυριολεκτικά σα να βγήκε από αντιπροσωπεία.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  6. #36
    Εγγραφή
    15-01-10
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    345
    Thanked
    416
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θωμά πρόσεξε μήπως με τα άλλα ελατήρια που θα βάλεις βγουν τα αμορτισέρ έξω από το εύρος σωστής λειτουργίας τους και δεν αποδώσουν σωστά. όχι μόνο δε θα αποδώσουν αλλά υπάρχει πιθανότητα να πέσουν πολύ πολύ γρήγορα, οπότε θα τα διπλοπληρώσεις.. καλό θα ήταν όπως λέει και ο Κώστας να πας σε δοκιμασμένη λύση...

  7. #37
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν ειναι να δωσεις ευρω σε αναρτηση τοτε
    πας για pss9 δοκιμασμενει και σιγουρη!!!!!!
    την φοραω σχεδον 1.5χρονο και το αμαξι ειναι αλου απο πατημα στις στροφες
    και γενικα στο δρομο!!

  8. #38
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πλέον υπάρχει η 10 μήτσο...
    τες πα με την ανάρτηση, θα μείνει καραμαμά.
    και καλύτερα μωρέ. και άνετη είναι και στρίβει
    μια χαρά και δε βρίσκει και πουθενά.
    αυτή τη στιγμή προτιμώ να δώσω λεφτά για
    πολύ πιο ουσιώδη πράγματα. τα θεματάκια στα
    140χιλ χιλιόμετρα δεν είναι και λίγα. 70 απο εδώ
    50 απο εκεί 30 απο αλλού 60 απο παραπέρα,
    απλώνουν τον τραχανά πολύ πιο αρκετά απο εκεί
    που ξεκίνησα. δυστηχώς μόνο λύνοντας βλέπεις
    τι θές. εχθές το βράδυ προσθέσαμε και λάστιχα
    γέφυρας για την κρεμαριέρα. περιφερειακά αλλάζονται
    σχεδόν όλα τα λάστιχα του αυτοκινήτου σε ότι αφορά
    σινεμπλόκ.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. #39
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    πλέον υπάρχει η 10 μήτσο...
    τες πα με την ανάρτηση, θα μείνει καραμαμά.
    και καλύτερα μωρέ. και άνετη είναι και στρίβει
    μια χαρά και δε βρίσκει και πουθενά.
    αυτή τη στιγμή προτιμώ να δώσω λεφτά για
    πολύ πιο ουσιώδη πράγματα. τα θεματάκια στα
    140χιλ χιλιόμετρα δεν είναι και λίγα. 70 απο εδώ
    50 απο εκεί 30 απο αλλού 60 απο παραπέρα,
    απλώνουν τον τραχανά πολύ πιο αρκετά απο εκεί
    που ξεκίνησα. δυστηχώς μόνο λύνοντας βλέπεις
    τι θές. εχθές το βράδυ προσθέσαμε και λάστιχα
    γέφυρας για την κρεμαριέρα. περιφερειακά αλλάζονται
    σχεδόν όλα τα λάστιχα του αυτοκινήτου σε ότι αφορά
    σινεμπλόκ.
    Mπραβω ρε Θωμα! το αμαξι θα παταει σα καινουργιο!

  10. The Following User Says Thank You to ΔημήτρηςΜ3 For This Useful Post:

    Thomelef (04-03-10)

  11. #40
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ε ναι δίκιο έχεις.
    750 ανάρτηση με top mounts.
    200 τα ελατηρια.
    Το θέμα είναι πως σήμερα τα ακυρωσα όμως και
    θα μείνω με τα μανισια. Αλαζω όλα τα σινεμπλοκ
    του πίσω άξονα και το αριστερό πιατελο που έχει
    χτυπημένο βάση ελατηριου.
    Γενικά όσο ανοίγουμε βρίσκουμε και αλλάζουμε.
    Μόλις το βγάλω θα γράψω αναλυτικά τι έχω κάνει
    και τι συναντήσαμε όσο ξυλωναμε.
    Το ευχάριστο είναι πως μόλις το πάρω στα χέρια μου
    θα είναι κυριολεκτικά σα να βγήκε από αντιπροσωπεία.
    Τι top mounts ειναι αυτα που περιλαμβανονται στα 750 ευρω;

Σελίδα 4 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP