δεν βλεπω κανενας εξακυλινδρος να γραφει για τσιμπημα στο λαδακι
και ειδικα οσοι τα "πατανε" σιγουρα συμπληρωνουν πιο πολυ!!!
ντρεπεστε παληκαρια να το πειτε???
στο 1900 Μ43 δεν ειχα βαλει σταγονα παντως
δεν βλεπω κανενας εξακυλινδρος να γραφει για τσιμπημα στο λαδακι
και ειδικα οσοι τα "πατανε" σιγουρα συμπληρωνουν πιο πολυ!!!
ντρεπεστε παληκαρια να το πειτε???
στο 1900 Μ43 δεν ειχα βαλει σταγονα παντως
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
Δεν μπορώ να πω για άλλους, με τη δική μου χρήση πάντως, δεν το σπάω, αλλά δεν είμαι και ο πιο ήσυχος, στα ταξιδάκια ειδικά... συνήθως στις 10-12000 χλμ χρειάζεται ένα λίτρο λάδι ..στις 15-16000 αλλάζω. Το ίδιο συνέβαινε και με το 2.2 ...νομίζω μια χαρά είναι....ακόμα και 2 λίτρα να χρειαστούν μέχρι τις 15000 ...για κάποιον που το πιέζει αρκετά, πάλι σε πολύ λογικά πλαίσια είναι.
βεβαια μια χαρα,εγω αλλαζω καθε 10χιλ και θελω 400γρ με λογικη χρηση και "ανησυχο"ταξιδι .
το θεμα ειναι πως με την ιδια οδηγηση δεν εβαζα σταγονα στον Μ43.
αυτη λοιπον (εστω και προβλεπομενη απο την BMW) ειναι μια διαφορα,ετσι σαν απαντηση στο ερωτημα του Ζαχαρια.
προς Θεου να μην παρεξηγηθει το σχολιο μου στο προηγουμενο ποστ,χιουμορ εκανα
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
zaharias (03-03-10)
Εκτος απο βελτιωμενος ειναι και χερας ο Νικολας?
Νικο με τετοιο λουκ και να θελεις να πας αργα δεν σε αφηνουν συνηθως EVO κλπ.
Αληθεια τι αυτοκινητα συνηθως σε/σας κολλανε?