Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 261

Θέμα: Γνώμη για αγορά Μ3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γενικά το αυτοκίνητο μου άρεσε.

    Δύο παράπονα.....
    1)ίσως θέλω παραπάνω δύναμη,.... ίσως τη θέλω πιο χαμηλα.... είναι πιο δυνατό από 350Ζ, μάλλον κ από τη boxter.... αλλά λίγο πιο δυνατο...
    Πριν το Μ3 είχα 350Ζ.
    Όταν ανέβηκα στο Μ3 μου φάνηκε πολύ πιο δυνατό.
    Άλλη κατηγορία αυτοκίνητο.
    Λόγω της ευστροφίας του Μ3 το μοτέρ του 350Ζ πέρασε πλέον στην μνήμη μου ως μοτέρ για τρακτέρ! Πολύ ροπή αλλά για να ανεβάσει ... χαίρεται.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    alexk (05-09-12), EVERGET (06-09-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πριν το Μ3 είχα 350Ζ.
    Όταν ανέβηκα στο Μ3 μου φάνηκε πολύ πιο δυνατό.
    Άλλη κατηγορία αυτοκίνητο.
    Λόγω της ευστροφίας του Μ3 το μοτέρ του 350Ζ πέρασε πλέον στην μνήμη μου ως μοτέρ για τρακτέρ! Πολύ ροπή αλλά για να ανεβάσει ... χαίρεται.
    έχεις δίκιο... το 350Ζ τελείωνε γρήγορα.... Μου άρεσε η ευστροφία πολύ! Σαν να μην έχουν βάρος τα εξαρτήματα που γυρνάνε κ ανεβοκατεβαίνουν...

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    έχεις δίκιο... το 350Ζ τελείωνε γρήγορα.... Μου άρεσε η ευστροφία πολύ! Σαν να μην έχουν βάρος τα εξαρτήματα που γυρνάνε κ ανεβοκατεβαίνουν...
    Μην συγκρίνεις τέτοια.
    Αυτό το αμάξι δεν το είδες εκεί που πρέπει.
    το "ρελαντί" σου είναι οι 4.000
    Αν κρατάς εκει και πάνω τις στροφές, και αν καταλάβεις οτι έχεις "κοντέρ" για ακόμα 2.000 απο τα κόκκινα που έχεις μάθει, θα πάθεις πλάκα με το τι κάνει.

  5. #4
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην συγκρίνεις τέτοια.
    Αυτό το αμάξι δεν το είδες εκεί που πρέπει.
    το "ρελαντί" σου είναι οι 4.000
    Αν κρατάς εκει και πάνω τις στροφές, και αν καταλάβεις οτι έχεις "κοντέρ" για ακόμα 2.000 απο τα κόκκινα που έχεις μάθει, θα πάθεις πλάκα με το τι κάνει.
    Πρέπει να το συνιθίσω... ο εγκέφαλος μου λειτουργεί ακόμα με χαμηλόστροφα μοτερ ή τουρμπάτα.... Πρέπει να κάνω reset στο μυαλό μου κ μετά εκμάθηση...

  6. #5
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην συγκρίνεις τέτοια.
    Αυτό το αμάξι δεν το είδες εκεί που πρέπει.
    το "ρελαντί" σου είναι οι 4.000
    Αν κρατάς εκει και πάνω τις στροφές, και αν καταλάβεις οτι έχεις "κοντέρ" για ακόμα 2.000 απο τα κόκκινα που έχεις μάθει, θα πάθεις πλάκα με το τι κάνει.

    Διαφωνώ κάθετα Σταμάτη.
    Ο κινητήρας του Μ3 Ε46 έχει μεγάλη διαδρομή και έχει πολύ ροπή από χαμηλές στροφές.
    Το γεγονός ότι έχει κόφτη στις 8.000+ είναι τεχνολογικό θαύμα.
    Το δικό μου έχει 39 κιλά ροπή από 3.2 λίτρα.
    Το Μ3 Ε92 έχει 40 από 4 λίτρα...
    Τα συμπεράσματα δικά σου

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP