Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων

Οι λύσεις είναι τρεις.
1) Βρίσκεις ένα Ν45Β16 και το βάζεις
2) Βρίσκεις ένα Ν40Β16 και το βάζεις
3) Βρίσκεις ένα Ν42Β20 ή Β18 και βάζεις

Ν46Β20 δεν βάζεις γιατί θέλει κόψε-ράψε στα ηλεκτρολογικά. Τους υπόλοιπους Ν4χ τους ξεχνάς. Όποια από τις παραπάνω λύσεις ακολουθήσεις ,αλλάζεις εντατήρα με τον καινούριο, βάζεις λαμάκια παραλαμάκια, και εξετάζεις καδένα και γλίστρες. Σε περίπτωση που λύσεις βάνος ή γρανάζια κλπ αλλάζεις τις βίδες με καινούργιες. Και δένεις τις καινούριες με την ροπή που ορίζει ο κατασκευαστής.

Ο λόγος που σε συμφέρει να κρατηθείς σε 4κίλυνδρο είναι ότι κρατάς μίζες, δυναμο, αντλίες, κομπρέσσορες ,όλα δικά σου που έχουν λίγα χλμ και κρατάς και το κόστος σου χαμήλά.
Ευχαριστώ για την απάντηση αγαπητέ φίλε. Το βασικό που με απασχολεί είναι ότι αν πάω για ίδιο μεταχ. κινητήρα, με την επισκευή που πρέπει να κάνω σε εντατήρα κλπ, η διαφορά κόστους σε σχέση με μια μετατροπή σε εξακύλινδρο δεν είναι μεγάλη. Σίγουρα όμως, είναι μεγάλο συν, ότι θα κρατήσω κάποια απ΄τα δικά μου ανταλλακτικά. Από την άλλη μην ξεχνάμε ότι και ο κινητήρας μου καινούργιος ήταν.

Όσον αφορά κάποιες προτάσεις άλλων φίλων για να ψάξω μηχανή και να ρωτήσω τιμές κλπ, η φιλοσοφία μου σε τέτοια θέματα είναι ότι το συνεργείο που θα κάνει την όλη εργασία θα πρέπει να αναλάβει και την εγγύηση καλής λειτουργίας του συνόλου (ανταλλακτικά + εργασία). Που σημαίνει ότι αν πας σε ένα συνεργείο και τους δώσεις ενα μεταχ. μοτέρ να σου τοποθετήσουν και συμβεί πίπα, ποιος έχει την ευθύνη; Ο μαντράς που σου πούλησε το μοτόρι ή ο μηχανικός που στο τοποθέτησε; Ποιος είναι υπεύθυνος για τυχόν π@παριά; Τρέχα γύρευε... Και επειδή αρχίζω και πιστεύω ότι είμαι συγγενής με τον κ. Μηστοτάκη, η λογική μου λέει ότι το συνεργείο θα πρέπει να βρει τα ανταλλακτικά τα οποία θα μου προτείνει για να τοποθετήσει, και θα σου δώσει και κάποια εγγύηση καλής λειτουργίας. Φυσικά αν είχα πολύ "δικό μου" μηχανικό, δεν θα το συζητούσα, θα έφερνα και κομμένο αμάξι (που λέει ο λόγος).

Πάντως σε 2 συνεργεία που ρώτησα μου είπαν ότι γενικά οι εξακύλινδροι είναι πολύ αξιόπιστοι, ειδικά σε σχέση με τους βλαβητρόνικ. Και εμένα με ενδιαφέρει πάρα πολύ αυτό. Να μην έχω σπασ@ρχιδισμούς μετά.