Γενικά ο Αλωνιστιώτης φέρνει καταπληκτικά μοτέρ. Ψωνίζεις με κλειστά τα μάτια.
Εγώ θα ρωτούσα και στον Πλουμιστό.
Γενικά ο Αλωνιστιώτης φέρνει καταπληκτικά μοτέρ. Ψωνίζεις με κλειστά τα μάτια.
Εγώ θα ρωτούσα και στον Πλουμιστό.
A8hnaios (04-09-12)
S8N (04-09-12)
Ο φίλος μου περίμενε ν' ανέβει το χρηματιστήριο από τις 750 που βρισκόταν και θα το έβαζε. Και 2 εβδομάδες αργότερα βρέθηκε στις 500.
Εγώ θα πρότεινα στον φίλο μας τον blabi-tronic να ξεχάσει μοτέρ μεγάλου κυβισμού, ιδιως από τη στιγμή που σκέφτεται να το πασάρει στο παιδί του. Αν θέλει να κοιμάται ήσυχος τα βράδυα (και τώρα αλλά και μετά από 5 χρόνια).
katsaraios (04-09-12)
Είδα τον τίτλο και φαντάστηκα ότι έχει να κάνει με την κλασική βλάβη του βαλβτρονικ.
Αλλά με ειδοποίησε ο βοηθός μου χθες γιατί πράγμα πρόκειται.
Λοιπόν εφόσον λες ότι θα πάει το αμάξι στην κόρη σε κάποια χρονάκια, ξεχνάς το 6κίλυνδρο. Δεν υπάρχει λόγος. Θέλεις αναρτήσεις, Φρένα πίσω, διαφορικό ,εξατμίσεις και παέι λέγοντας.
Οι λύσεις είναι τρεις.
1) Βρίσκεις ένα Ν45Β16 και το βάζεις
2) Βρίσκεις ένα Ν40Β16 και το βάζεις
3) Βρίσκεις ένα Ν42Β20 ή Β18 και βάζεις
Ν46Β20 δεν βάζεις γιατί θέλει κόψε-ράψε στα ηλεκτρολογικά. Τους υπόλοιπους Ν4χ τους ξεχνάς. Όποια από τις παραπάνω λύσεις ακολουθήσεις ,αλλάζεις εντατήρα με τον καινούριο, βάζεις λαμάκια παραλαμάκια, και εξετάζεις καδένα και γλίστρες. Σε περίπτωση που λύσεις βάνος ή γρανάζια κλπ αλλάζεις τις βίδες με καινούργιες. Και δένεις τις καινούριες με την ροπή που ορίζει ο κατασκευαστής.
Ο λόγος που σε συμφέρει να κρατηθείς σε 4κίλυνδρο είναι ότι κρατάς μίζες, δυναμο, αντλίες, κομπρέσσορες ,όλα δικά σου που έχουν λίγα χλμ και κρατάς και το κόστος σου χαμήλά.
Αν διαλέξεις κάποια από τις 2 πρώτες λύσεις εδώ καθάρησες.
Αν προχωρήσεις στην τρίτη για να έχεις και κάποια αναβάθμιση ,στα 143 αλόγατα, θες μοτερ-πλεξούδα εγκέφαλο, χταπόδι, λ, και εγκεφαλάκι βαλβτρονικ. Επειδή όλο και κάποια ψιλικοκό θα χρειαστούν όπως κάτι αντλίες θερμού αέρα κλπ, φρόντισε στην 3η περίπτωση να πας σε κάποιον γνώστη. Αν θες να είσαι λεπτολόγος βάζεις πίσω αεριζόμενα δισκόφρενα 276χιλ (πωλούνται τζάμπα εντός φόρουμ) και διαφορικό 3,38 για να μακρύνεις λίγο.
Ότι άλλο θες στην διάθεση σου. Σου στέλνω το τηλ μου
BILL007 (04-09-12), bill_m3 (05-09-12), bmwcompactjohn (05-09-12), ghost-rider (04-09-12), GiannisRob (04-09-12), giannis_compact (04-09-12), joseph (04-09-12), Kostas_1 (04-09-12), Lambros46 (04-09-12), Leonidas_E39 (04-09-12), nikos valvetronic (04-09-12), PANOS-E60 (04-09-12), S8N (04-09-12), Vassilis ///M (04-09-12)
Οριστε! Εις διπλουν εμπεριστατωμενη αποψη!!
Θενκς παταμε στο πρωτο και μπαινουν αυτοματα στο δευτερο?
Κατι σα καρμπόν ενα πραμα?
m-power_01 (04-09-12)
m-power_01 (05-09-12), S8N (04-09-12)
Φίλε μου έχω μείνει άφωνος,έχω παθει την πλάκα μου τί είπες τώρακαι έχουμε και bmw και λέμε ότι είναι αξιόπιστα
το κεράτό μου ,Η γνώμη πάντως είναι ρώτα πόσο πάει η επισκευή στό δικό σου, καντο σάν καινούργιο για να ξέρείς και τί έχεις,η αλλή γνώμη είναι βάλε έναν μεταχειρισμένο τόν ίδιο και κανε του μια μικρό επισκευή!!!Τι να πώ δεν το πιστέυω ,ρε τι λάδια και μα@@@@ιες το αμάξι είχε 42000χλμ πλάκα κανουμε τώρα
![]()
φιλε μου χαλαρωσε..οκ ειναι χαζομαρα και ειδικα αν σου τυχη ας τα να πανε, αλλα ειναι μια αστοχια..συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες που λενε. Το θεμα ειναι οτι η BMW το διορθωσε, τωρα αν δεν ενημερωθηκαν ολοι ειναι και θεμα των αντιπροσωπειων..
που να δεις στα αεροπλανα που κοστιζουν πολλα εκατομυρια και κουβαλανε 100δες επιβατες τι ''κουφες'' βλαβες παιζουν!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
A8hnaios (04-09-12), Kostas_1 (04-09-12), Leonidas_E39 (04-09-12), S8N (04-09-12), Vassilis ///M (04-09-12)
pilot (05-09-12)