Σελίδα 7 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 101

Θέμα: Βλάβη κινητήρα σε E46 Compact. Συμφέρει αναβάθμιση;

  1. #61
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γενικά ο Αλωνιστιώτης φέρνει καταπληκτικά μοτέρ. Ψωνίζεις με κλειστά τα μάτια.

    Εγώ θα ρωτούσα και στον Πλουμιστό.

  2. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    A8hnaios (04-09-12)

  3. #62
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γενικά ο Αλωνιστιώτης φέρνει καταπληκτικά μοτέρ. Ψωνίζεις με κλειστά τα μάτια.

    Εγώ θα ρωτούσα και στον Πλουμιστό.
    αν ειχε τζαμι 3λιτρο ο Πλουμιστός, θα τον φορούσε ηδη ο φίλος σου

  4. The Following User Says Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    S8N (04-09-12)

  5. #63
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν ειχε τζαμι 3λιτρο ο Πλουμιστός, θα τον φορούσε ηδη ο φίλος σου
    Ο φίλος μου περίμενε ν' ανέβει το χρηματιστήριο από τις 750 που βρισκόταν και θα το έβαζε. Και 2 εβδομάδες αργότερα βρέθηκε στις 500.

    Εγώ θα πρότεινα στον φίλο μας τον blabi-tronic να ξεχάσει μοτέρ μεγάλου κυβισμού, ιδιως από τη στιγμή που σκέφτεται να το πασάρει στο παιδί του. Αν θέλει να κοιμάται ήσυχος τα βράδυα (και τώρα αλλά και μετά από 5 χρόνια).

  6. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    katsaraios (04-09-12)

  7. #64

    Προεπιλογή

    Είδα τον τίτλο και φαντάστηκα ότι έχει να κάνει με την κλασική βλάβη του βαλβτρονικ.
    Αλλά με ειδοποίησε ο βοηθός μου χθες γιατί πράγμα πρόκειται.
    Λοιπόν εφόσον λες ότι θα πάει το αμάξι στην κόρη σε κάποια χρονάκια, ξεχνάς το 6κίλυνδρο. Δεν υπάρχει λόγος. Θέλεις αναρτήσεις, Φρένα πίσω, διαφορικό ,εξατμίσεις και παέι λέγοντας.

    Οι λύσεις είναι τρεις.
    1) Βρίσκεις ένα Ν45Β16 και το βάζεις
    2) Βρίσκεις ένα Ν40Β16 και το βάζεις
    3) Βρίσκεις ένα Ν42Β20 ή Β18 και βάζεις

    Ν46Β20 δεν βάζεις γιατί θέλει κόψε-ράψε στα ηλεκτρολογικά. Τους υπόλοιπους Ν4χ τους ξεχνάς. Όποια από τις παραπάνω λύσεις ακολουθήσεις ,αλλάζεις εντατήρα με τον καινούριο, βάζεις λαμάκια παραλαμάκια, και εξετάζεις καδένα και γλίστρες. Σε περίπτωση που λύσεις βάνος ή γρανάζια κλπ αλλάζεις τις βίδες με καινούργιες. Και δένεις τις καινούριες με την ροπή που ορίζει ο κατασκευαστής.

    Ο λόγος που σε συμφέρει να κρατηθείς σε 4κίλυνδρο είναι ότι κρατάς μίζες, δυναμο, αντλίες, κομπρέσσορες ,όλα δικά σου που έχουν λίγα χλμ και κρατάς και το κόστος σου χαμήλά.

    Αν διαλέξεις κάποια από τις 2 πρώτες λύσεις εδώ καθάρησες.

    Αν προχωρήσεις στην τρίτη για να έχεις και κάποια αναβάθμιση ,στα 143 αλόγατα, θες μοτερ-πλεξούδα εγκέφαλο, χταπόδι, λ, και εγκεφαλάκι βαλβτρονικ. Επειδή όλο και κάποια ψιλικοκό θα χρειαστούν όπως κάτι αντλίες θερμού αέρα κλπ, φρόντισε στην 3η περίπτωση να πας σε κάποιον γνώστη. Αν θες να είσαι λεπτολόγος βάζεις πίσω αεριζόμενα δισκόφρενα 276χιλ (πωλούνται τζάμπα εντός φόρουμ) και διαφορικό 3,38 για να μακρύνεις λίγο.

    Ότι άλλο θες στην διάθεση σου. Σου στέλνω το τηλ μου

  8. The Following 14 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (04-09-12), bill_m3 (05-09-12), bmwcompactjohn (05-09-12), ghost-rider (04-09-12), GiannisRob (04-09-12), giannis_compact (04-09-12), joseph (04-09-12), Kostas_1 (04-09-12), Lambros46 (04-09-12), Leonidas_E39 (04-09-12), nikos valvetronic (04-09-12), PANOS-E60 (04-09-12), S8N (04-09-12), Vassilis ///M (04-09-12)

  9. #65
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οριστε! Εις διπλουν εμπεριστατωμενη αποψη!!
    Θενκς παταμε στο πρωτο και μπαινουν αυτοματα στο δευτερο?
    Κατι σα καρμπόν ενα πραμα?

  10. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    m-power_01 (04-09-12)

  11. #66
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είδα τον τίτλο και φαντάστηκα ότι έχει να κάνει με την κλασική βλάβη του βαλβτρονικ.
    Αλλά με ειδοποίησε ο βοηθός μου χθες γιατί πράγμα πρόκειται.
    Λοιπόν εφόσον λες ότι θα πάει το αμάξι στην κόρη σε κάποια χρονάκια, ξεχνάς το 6κίλυνδρο. Δεν υπάρχει λόγος. Θέλεις αναρτήσεις, Φρένα πίσω, διαφορικό ,εξατμίσεις και παέι λέγοντας.

    Οι λύσεις είναι τρεις.
    1) Βρίσκεις ένα Ν45Β16 και το βάζεις
    2) Βρίσκεις ένα Ν40Β16 και το βάζεις
    3) Βρίσκεις ένα Ν42Β20 ή Β18 και βάζεις

    Ν46Β20 δεν βάζεις γιατί θέλει κόψε-ράψε στα ηλεκτρολογικά. Τους υπόλοιπους Ν4χ τους ξεχνάς. Όποια από τις παραπάνω λύσεις ακολουθήσεις ,αλλάζεις εντατήρα με τον καινούριο, βάζεις λαμάκια παραλαμάκια, και εξετάζεις καδένα και γλίστρες. Σε περίπτωση που λύσεις βάνος ή γρανάζια κλπ αλλάζεις τις βίδες με καινούργιες. Και δένεις τις καινούριες με την ροπή που ορίζει ο κατασκευαστής.

    Ο λόγος που σε συμφέρει να κρατηθείς σε 4κίλυνδρο είναι ότι κρατάς μίζες, δυναμο, αντλίες, κομπρέσσορες ,όλα δικά σου που έχουν λίγα χλμ και κρατάς και το κόστος σου χαμήλά.

    Αν διαλέξεις κάποια από τις 2 πρώτες λύσεις εδώ καθάρησες.

    Αν προχωρήσεις στην τρίτη για να έχεις και κάποια αναβάθμιση ,στα 143 αλόγατα, θες μοτερ-πλεξούδα εγκέφαλο, χταπόδι, λ, και εγκεφαλάκι βαλβτρονικ. Επειδή όλο και κάποια ψιλικοκό θα χρειαστούν όπως κάτι αντλίες θερμού αέρα κλπ, φρόντισε στην 3η περίπτωση να πας σε κάποιον γνώστη. Αν θες να είσαι λεπτολόγος βάζεις πίσω αεριζόμενα δισκόφρενα 276χιλ (πωλούνται τζάμπα εντός φόρουμ) και διαφορικό 3,38 για να μακρύνεις λίγο.

    Ότι άλλο θες στην διάθεση σου. Σου στέλνω το τηλ μου
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ; Η ΔΟΜΗ;

  12. The Following 2 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    m-power_01 (05-09-12), S8N (04-09-12)

  13. #67
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Unhappy

    Φίλε μου έχω μείνει άφωνος,έχω παθει την πλάκα μου τί είπες τώρα και έχουμε και bmw και λέμε ότι είναι αξιόπιστα το κεράτό μου ,Η γνώμη πάντως είναι ρώτα πόσο πάει η επισκευή στό δικό σου, καντο σάν καινούργιο για να ξέρείς και τί έχεις,η αλλή γνώμη είναι βάλε έναν μεταχειρισμένο τόν ίδιο και κανε του μια μικρό επισκευή!!!Τι να πώ δεν το πιστέυω ,ρε τι λάδια και μα@@@@ιες το αμάξι είχε 42000χλμ πλάκα κανουμε τώρα

  14. #68
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υπαρχει καινουριο σχεδον κουτα μοτερ 3.0 στον Αλωνιστιωτη Speed&Style τον οποιο θα σου συστησουν ανεπιφυλακτα πολλα παιδια απο εδω και ο ιδιος ο Φλασκης ..
    Ρωτησε για τιμη ειναι και ο Νικος μελος εδω (M3EST)
    Σωστος ο Κατς.

    Αν και δεν προτεινω ουτε γω 3λιτρο, ρωτα και τον Νικο M3EST, αξιζει

  15. #69
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E461800 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε μου έχω μείνει άφωνος,έχω παθει την πλάκα μου τί είπες τώρα και έχουμε και bmw και λέμε ότι είναι αξιόπιστα το κεράτό μου ,Η γνώμη πάντως είναι ρώτα πόσο πάει η επισκευή στό δικό σου, καντο σάν καινούργιο για να ξέρείς και τί έχεις,η αλλή γνώμη είναι βάλε έναν μεταχειρισμένο τόν ίδιο και κανε του μια μικρό επισκευή!!!Τι να πώ δεν το πιστέυω ,ρε τι λάδια και μα@@@@ιες το αμάξι είχε 42000χλμ πλάκα κανουμε τώρα
    φιλε μου χαλαρωσε..οκ ειναι χαζομαρα και ειδικα αν σου τυχη ας τα να πανε, αλλα ειναι μια αστοχια..συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες που λενε. Το θεμα ειναι οτι η BMW το διορθωσε, τωρα αν δεν ενημερωθηκαν ολοι ειναι και θεμα των αντιπροσωπειων..

    που να δεις στα αεροπλανα που κοστιζουν πολλα εκατομυρια και κουβαλανε 100δες επιβατες τι ''κουφες'' βλαβες παιζουν!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  16. The Following 5 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    A8hnaios (04-09-12), Kostas_1 (04-09-12), Leonidas_E39 (04-09-12), S8N (04-09-12), Vassilis ///M (04-09-12)

  17. #70
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλε μου χαλαρωσε..οκ ειναι χαζομαρα και ειδικα αν σου τυχη ας τα να πανε, αλλα ειναι μια αστοχια..συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες που λενε. Το θεμα ειναι οτι η BMW το διορθωσε, τωρα αν δεν ενημερωθηκαν ολοι ειναι και θεμα των αντιπροσωπειων..

    που να δεις στα αεροπλανα που κοστιζουν πολλα εκατομυρια και κουβαλανε 100δες επιβατες τι ''κουφες'' βλαβες παιζουν!
    Δηλαδή από ότι κατάλαβα πρέπει ναπάω και εγώ να ελλένξω για αυτό το λαμάκη!! Το αμάξι μου είναι N42B18A ετος κατασκευής 12-2003 εισαγωγής...

  18. The Following User Says Thank You to E461800 For This Useful Post:

    pilot (05-09-12)

Σελίδα 7 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP