μου ειχαν πει τοτε ποια μοντελα αλλαζουν ρεγουλατορο αλλα δε θυμαμαι..
σιγουρα ΔΕΝ αλλαζουν τα 6κυλινδρα!
νομιζω οτι με ενα τηλ σε οποιαδηποτε αντιπρωσοπεια λυνεται η απορια!
μου ειχαν πει τοτε ποια μοντελα αλλαζουν ρεγουλατορο αλλα δε θυμαμαι..
σιγουρα ΔΕΝ αλλαζουν τα 6κυλινδρα!
νομιζω οτι με ενα τηλ σε οποιαδηποτε αντιπρωσοπεια λυνεται η απορια!
Παιδια μια διευκρινιση! Ο Ν43 δεν μπαινει! Ειναι efficient dynamics και φορεθηκε στα LCI E9X, E81,87 και Ε60! Ο διλιτρος που μπορει να βαλει ο φιλος ειναι ειτε ο διλιτρος Ν42Β20 με τα 143 ps που μπαινει πανευκολα ειτε ο διλιτρος Ν46Β20 (δυσκολοτερα).
Kazakos Garage (05-10-16), Kostas_1 (04-09-12), m-power_01 (04-09-12), nikos valvetronic (03-09-12)
Γιάννη ή οποιοσδήποτε άλλος που γνωρίζει, περισσότερες πληροφορίες για τον Ν42 που ανέφερες μήπως?
Κόστος? Τι άλλο χρειάζεται για να γίνει η μετατροπή?
Ευχαριστώ
blabi-tronik (04-09-12)
Και άλλοι έχουν πάει για το περιβόητο λαμάκι και την γλύτωσαν από ενδεχόμενη
ζημιά.Το κόστος είναι πολύ μικρό πάντως.Δυστυχώς εσύ το έμαθες the hard way.
Όπως είπαν και παραπάνω τα παιδιά το θέμα είναι πόσα θέλεις να χώσεις.Η γνώμη
μου είναι αν πας ξανά για τετρακύλινδρο βάλε 2λιτρο Ν42B20 και θα ευχαριστηθείς.
Αν όμως μπόρεις να κάνεις το μεγάλο βήμα και να πας σε εξακύλινδρο χτύπα
έναν 30άρι με 6άρι σαζμάν και άντε γειααααααααα
Αφού το έχεις για δεύτερο οι βενζίνες λίγο θα σε αγγίξουν,άσε που με το 6άρι
σε ταξίδι είσαι πολύ-πολύ καλά![]()
blabi-tronik (03-09-12)
Και εγω αλλαξα τεντωτηρα και εβαλα τον πιο καινουριο με το νεο κωδικο, οπως επισης εβαλα και το λαμακι και εχω το κεφαλι μου ησυχο! Μαζι με το Pilot ημουν εκεινη τη μερα που ειδαμε αυτο που λεει και ειχε την ιδια ζημια με το δικο σου και με δουλευε οτι θα το παθω και γω μεχρι που εμαθε οτι εγω εχω αλλαξει τα ελαττωματικα εξαρτηματα προληπτικα!
blabi-tronik (03-09-12), Leonidas_E39 (03-09-12)
εαν δεν έχεις πρόβλημα και άνχος για 1)Για το αν θα σε σταματήσει καποιος για έλενχο απο την αστυνομία μέχρι και για το κτεο 2)δεν έχεις πρόβλημα με τις βενζίνες που είναι η μέρα με τη νύχτα με το 6κύλινδρα άλλο να κάνεις ταξίδι και η κατανάλωση να δείχνει 6,8 άλλο 12 και 13 λίτρα και 3)έχεις σκοπό να το κρατήσεις το αυτοκίνητο τότε τουμπανιασέ το.Κάντο 3.30 με τα 231άλογα! το κόστος είναι περίπου 4000 με 5000ευρώ αλλα δεν θα έχει καμοια σχέση το αυτοκίνητο με πριν!![]()
blabi-tronik (03-09-12)
m-power_01 (04-09-12)
S8N (03-09-12)
Το 13 (οδηγός καδένας) έλειπε απ τον κινητήρα σου, όπως και απ τον δικό μου.
Ποτέ δεν ειδοποιήθηκα για ανάκληση απ την αντιπροσωπεία.
Αν δεν με ενημέρωνε σχετικά και δεν μου τα τοποθετούσε ο συμφορουμίτης Καζάκος πέρυσι το καλοκαίρι, πολύ πιθανόν να είχα αλλάξει κι εγώ μοτέρ μέχρι τώρα.
Τώρα η BMW τα δίνει πακέτο και με ισχυρότερο τεντωτήρα, αριθμ 7. με κόστος κάπου 35ε.
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
blabi-tronik (03-09-12), giannis_compact (04-09-12), Kazakos Garage (05-10-16), nikos valvetronic (03-09-12)
Δηλαδή τις π@παριές της BMW πληρώνω... Τι να πω, έχω μείνει λιγάκι μ@λάκας. Τα παιδιά πιο πάνω έκαναν λόγο για τα λάδια κλπ. Άντε μετά να πας για παράπονα στην αντιπροσωπεία ή στην BMW HELLAS και να τους πείσεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Κίτρινο ή πορτοκαλί το καπάκι παιδιά, εγώ τόσο καιρό πλήρωνα συνθετικά λάδια...Το 13 (οδηγός καδένας) έλειπε απ τον κινητήρα σου, όπως και απ τον δικό μου.
Ποτέ δεν ειδοποιήθηκα για ανάκληση απ την αντιπροσωπεία.
Αν δεν με ενημέρωνε σχετικά και δεν μου τα τοποθετούσε ο συμφορουμίτης Καζάκος πέρυσι το καλοκαίρι, πολύ πιθανόν να είχα αλλάξει κι εγώ μοτέρ μέχρι τώρα.
Τώρα η BMW τα δίνει πακέτο και με ισχυρότερο τεντωτήρα, αριθμ 7. με κόστος κάπου 35ε.
Όσον αφορά τώρα το θέμα του κινητήρα, δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις. Και με αυτόν που είχα οδηγούσα όπως ήθελα, απλά πιο αργά. Τώρα όμως που έκατσε η πίπα, σκέφτηκα μήπως το κόστος της μετατροπής σε εξακύλινδρο είναι υποφερτό, αφού ο προϋπολογισμός μου για φέτος, μου επιτρέπει ένα ταξιδάκι στη Βιέννη με 3000 γιούρο. Τώρα βέβαια θα πρέπει να τα δώσω για βλαβητρόνικ και γερανούς...
Σε 2 περιπτώσεις που ρώτησα, μου είπαν κοντά στα 4.000 για 2.2. Θεωρώ ότι είναι πολλά, αν και δεν μπήκα στη διαδικασία να ρωτήσω επακριβώς τι περιλαμβάνει η μετατροπή. Ούτε άγκυρα για να σταματήσω σκέφτομαι να αγοράσω έξτρα, ούτε αναρτήσεις κλπ. Να υποθέσω ότι είναι μέσα στην τιμή της μετατροπής αυτά ή πάνε έξτρα;
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη blabi-tronik : 03-09-12 στις 22:55
katsaraios (04-09-12), Ptboul (04-09-12), S8N (03-09-12)