Σελίδα 4 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 101

Θέμα: Βλάβη κινητήρα σε E46 Compact. Συμφέρει αναβάθμιση;

  1. #31
    Εγγραφή
    09-07-12
    Μηνύματα
    115
    Thanked
    81
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μου ειχαν πει τοτε ποια μοντελα αλλαζουν ρεγουλατορο αλλα δε θυμαμαι..
    σιγουρα ΔΕΝ αλλαζουν τα 6κυλινδρα!
    νομιζω οτι με ενα τηλ σε οποιαδηποτε αντιπρωσοπεια λυνεται η απορια!

  2. #32
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδια μια διευκρινιση! Ο Ν43 δεν μπαινει! Ειναι efficient dynamics και φορεθηκε στα LCI E9X, E81,87 και Ε60! Ο διλιτρος που μπορει να βαλει ο φιλος ειναι ειτε ο διλιτρος Ν42Β20 με τα 143 ps που μπαινει πανευκολα ειτε ο διλιτρος Ν46Β20 (δυσκολοτερα).

  3. The Following 4 Users Say Thank You to giannis_compact For This Useful Post:

    Kazakos Garage (05-10-16), Kostas_1 (04-09-12), m-power_01 (04-09-12), nikos valvetronic (03-09-12)

  4. #33
    Εγγραφή
    07-08-12
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    460
    Thanked
    344
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιάννη ή οποιοσδήποτε άλλος που γνωρίζει, περισσότερες πληροφορίες για τον Ν42 που ανέφερες μήπως?
    Κόστος? Τι άλλο χρειάζεται για να γίνει η μετατροπή?
    Ευχαριστώ

  5. The Following User Says Thank You to BabisStinson For This Useful Post:

    blabi-tronik (04-09-12)

  6. #34
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και άλλοι έχουν πάει για το περιβόητο λαμάκι και την γλύτωσαν από ενδεχόμενη
    ζημιά.Το κόστος είναι πολύ μικρό πάντως.Δυστυχώς εσύ το έμαθες the hard way.
    Όπως είπαν και παραπάνω τα παιδιά το θέμα είναι πόσα θέλεις να χώσεις.Η γνώμη
    μου είναι αν πας ξανά για τετρακύλινδρο βάλε 2λιτρο Ν42B20 και θα ευχαριστηθείς.
    Αν όμως μπόρεις να κάνεις το μεγάλο βήμα και να πας σε εξακύλινδρο χτύπα
    έναν 30άρι με 6άρι σαζμάν και άντε γειααααααααα
    Αφού το έχεις για δεύτερο οι βενζίνες λίγο θα σε αγγίξουν,άσε που με το 6άρι
    σε ταξίδι είσαι πολύ-πολύ καλά

  7. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    blabi-tronik (03-09-12)

  8. #35
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και εγω αλλαξα τεντωτηρα και εβαλα τον πιο καινουριο με το νεο κωδικο, οπως επισης εβαλα και το λαμακι και εχω το κεφαλι μου ησυχο! Μαζι με το Pilot ημουν εκεινη τη μερα που ειδαμε αυτο που λεει και ειχε την ιδια ζημια με το δικο σου και με δουλευε οτι θα το παθω και γω μεχρι που εμαθε οτι εγω εχω αλλαξει τα ελαττωματικα εξαρτηματα προληπτικα!

  9. The Following 2 Users Say Thank You to giannis_compact For This Useful Post:

    blabi-tronik (03-09-12), Leonidas_E39 (03-09-12)

  10. #36
    Εγγραφή
    01-08-10
    Περιοχή
    αθηνα μενίδι
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    116
    Thanked
    80
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εαν δεν έχεις πρόβλημα και άνχος για 1)Για το αν θα σε σταματήσει καποιος για έλενχο απο την αστυνομία μέχρι και για το κτεο 2)δεν έχεις πρόβλημα με τις βενζίνες που είναι η μέρα με τη νύχτα με το 6κύλινδρα άλλο να κάνεις ταξίδι και η κατανάλωση να δείχνει 6,8 άλλο 12 και 13 λίτρα και 3)έχεις σκοπό να το κρατήσεις το αυτοκίνητο τότε τουμπανιασέ το.Κάντο 3.30 με τα 231άλογα! το κόστος είναι περίπου 4000 με 5000ευρώ αλλα δεν θα έχει καμοια σχέση το αυτοκίνητο με πριν!

  11. The Following User Says Thank You to Βαγγελης For This Useful Post:

    blabi-tronik (03-09-12)

  12. #37
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BabisStinson Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εκτός από τον κινητήρα Ν43 τι θα χρειαστεί να αλλάξει ο φίλος? Ο Ν43 είναι ο γνωστός Valvetronic 2.0 με τα 143ps?
    O N43 είναι ο άμεσου ψεκασμού με διπλό vanos. Βγαίνει με 156 και 170 ίππους στα 2 λίτρα.

  13. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    m-power_01 (04-09-12)

  14. #38
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    O N43 είναι ο άμεσου ψεκασμού με διπλό vanos. Βγαίνει με 156 και 170 ίππους στα 2 λίτρα.
    Ναι Αρη εχεις δικιο και σε Ε46 δεν δουλευει με τιποτα!

  15. The Following User Says Thank You to giannis_compact For This Useful Post:

    S8N (03-09-12)

  16. #39
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή



    Το 13 (οδηγός καδένας) έλειπε απ τον κινητήρα σου, όπως και απ τον δικό μου.
    Ποτέ δεν ειδοποιήθηκα για ανάκληση απ την αντιπροσωπεία.
    Αν δεν με ενημέρωνε σχετικά και δεν μου τα τοποθετούσε ο συμφορουμίτης Καζάκος πέρυσι το καλοκαίρι, πολύ πιθανόν να είχα αλλάξει κι εγώ μοτέρ μέχρι τώρα.
    Τώρα η BMW τα δίνει πακέτο και με ισχυρότερο τεντωτήρα, αριθμ 7. με κόστος κάπου 35ε.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  17. The Following 4 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    blabi-tronik (03-09-12), giannis_compact (04-09-12), Kazakos Garage (05-10-16), nikos valvetronic (03-09-12)

  18. #40
    Εγγραφή
    03-09-12
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    49
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και άλλοι έχουν πάει για το περιβόητο λαμάκι και την γλύτωσαν από ενδεχόμενη
    ζημιά.Το κόστος είναι πολύ μικρό πάντως.Δυστυχώς εσύ το έμαθες the hard way.
    Όπως είπαν και παραπάνω τα παιδιά το θέμα είναι πόσα θέλεις να χώσεις.Η γνώμη
    μου είναι αν πας ξανά για τετρακύλινδρο βάλε 2λιτρο Ν42B20 και θα ευχαριστηθείς.
    Αν όμως μπόρεις να κάνεις το μεγάλο βήμα και να πας σε εξακύλινδρο χτύπα
    έναν 30άρι με 6άρι σαζμάν και άντε γειααααααααα
    Αφού το έχεις για δεύτερο οι βενζίνες λίγο θα σε αγγίξουν,άσε που με το 6άρι
    σε ταξίδι είσαι πολύ-πολύ καλά
    Το 13 (οδηγός καδένας) έλειπε απ τον κινητήρα σου, όπως και απ τον δικό μου.
    Ποτέ δεν ειδοποιήθηκα για ανάκληση απ την αντιπροσωπεία.
    Αν δεν με ενημέρωνε σχετικά και δεν μου τα τοποθετούσε ο συμφορουμίτης Καζάκος πέρυσι το καλοκαίρι, πολύ πιθανόν να είχα αλλάξει κι εγώ μοτέρ μέχρι τώρα.
    Τώρα η BMW τα δίνει πακέτο και με ισχυρότερο τεντωτήρα, αριθμ 7. με κόστος κάπου 35ε.
    Δηλαδή τις π@παριές της BMW πληρώνω... Τι να πω, έχω μείνει λιγάκι μ@λάκας. Τα παιδιά πιο πάνω έκαναν λόγο για τα λάδια κλπ. Άντε μετά να πας για παράπονα στην αντιπροσωπεία ή στην BMW HELLAS και να τους πείσεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Κίτρινο ή πορτοκαλί το καπάκι παιδιά, εγώ τόσο καιρό πλήρωνα συνθετικά λάδια...

    Όσον αφορά τώρα το θέμα του κινητήρα, δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις. Και με αυτόν που είχα οδηγούσα όπως ήθελα, απλά πιο αργά. Τώρα όμως που έκατσε η πίπα, σκέφτηκα μήπως το κόστος της μετατροπής σε εξακύλινδρο είναι υποφερτό, αφού ο προϋπολογισμός μου για φέτος, μου επιτρέπει ένα ταξιδάκι στη Βιέννη με 3000 γιούρο. Τώρα βέβαια θα πρέπει να τα δώσω για βλαβητρόνικ και γερανούς...

    Σε 2 περιπτώσεις που ρώτησα, μου είπαν κοντά στα 4.000 για 2.2. Θεωρώ ότι είναι πολλά, αν και δεν μπήκα στη διαδικασία να ρωτήσω επακριβώς τι περιλαμβάνει η μετατροπή. Ούτε άγκυρα για να σταματήσω σκέφτομαι να αγοράσω έξτρα, ούτε αναρτήσεις κλπ. Να υποθέσω ότι είναι μέσα στην τιμή της μετατροπής αυτά ή πάνε έξτρα;
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη blabi-tronik : 03-09-12 στις 22:55

  19. The Following 3 Users Say Thank You to blabi-tronik For This Useful Post:

    katsaraios (04-09-12), Ptboul (04-09-12), S8N (03-09-12)

Σελίδα 4 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP