Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 73

Θέμα: [Ε46 M3] Γενικός έλεγχος

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Προεπιλογή

    Αντε με το καλο να το παραλαβεις Θωμα! Μια ενσταση ομως...γιατι eibach με μαμα αμορτισερ?

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αντε με το καλο να το παραλαβεις Θωμα! Μια ενσταση ομως...γιατι eibach με μαμα αμορτισερ?

    για λίγο χαμήλωμα.
    με την απόδοση της ανάρτησης είμαι ικανοποιημένος.
    απλά θέλω να μικραίνω λίγο τη μεταφορά βάρους.
    απο την άλλη μπορεί και να τα βάζω μόνο όταν είναι για πίστα.
    είδωμεν...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  3. #3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    για λίγο χαμήλωμα.
    με την απόδοση της ανάρτησης είμαι ικανοποιημένος.
    απλά θέλω να μικραίνω λίγο τη μεταφορά βάρους.
    απο την άλλη μπορεί και να τα βάζω μόνο όταν είναι για πίστα.
    είδωμεν...
    Να τα βαζεις μονο για πιστα? Ενταξει τα πισω...αλλα τα μπροστα ? Ειναι Mc pherson...δηλαδη κοπος και ευθυγραμμιση! Οπως ειπε και ο Κωστας πιθανον να τερματιζει το αμορτισερ! Γιατι δεν πας σε csl? Αν σε ενδιαφερει να μειωσεις την μεταφορα βαρους (body roll) Μπορεις να βαλεις αντιστρεπτικες...για να μην χασεις και ανεση με θεαματικα αποτελεσματα! Αν ομως μιλας για την βυθιση του μπροστινου μερους και την αποφορτιση του πισω αξονα (κατα το φρεναρισμα) τοτε τα ελατηρια ειναι μονοδρομος!

  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να τα βαζεις μονο για πιστα? Ενταξει τα πισω...αλλα τα μπροστα ? Ειναι Mc pherson...δηλαδη κοπος και ευθυγραμμιση! Οπως ειπε και ο Κωστας πιθανον να τερματιζει το αμορτισερ! Γιατι δεν πας σε csl? Αν σε ενδιαφερει να μειωσεις την μεταφορα βαρους (body roll) Μπορεις να βαλεις αντιστρεπτικες...για να μην χασεις και ανεση με θεαματικα αποτελεσματα! Αν ομως μιλας για την βυθιση του μπροστινου μερους και την αποφορτιση του πισω αξονα (κατα το φρεναρισμα) τοτε τα ελατηρια ειναι μονοδρομος!

    Και για τη βυθιση στο φρενάρισμα κυρίως αλλά και Στη μεταφορά
    φορτίου πιστεύω να δω διάφορα. Θα δούμε παιδιά. Προς το παρών
    η πιο οικονομική και καλή λύση είναι αυτή. Θα γράψω εντυπώσεις
    πάντως με την πρώτη ευκαιρεια.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #5
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και για τη βυθιση στο φρενάρισμα κυρίως αλλά και Στη μεταφορά
    φορτίου πιστεύω να δω διάφορα. Θα δούμε παιδιά. Προς το παρών
    η πιο οικονομική και καλή λύση είναι αυτή. Θα γράψω εντυπώσεις
    πάντως με την πρώτη ευκαιρεια.
    Αφού είπες ότι θ αλλάξεις και αμορτισέρ Θωμά, η λύση ΚΟΝΙ μαζί με ελατήρια είναι γύρω στο χιλιάρικο.

    Πόσο πιο κάτω κοστίζουν τα μαμά με eibach δηλαδή?

  6. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αφού είπες ότι θ αλλάξεις και αμορτισέρ Θωμά, η λύση ΚΟΝΙ μαζί με ελατήρια είναι γύρω στο χιλιάρικο.

    Πόσο πιο κάτω κοστίζουν τα μαμά με eibach δηλαδή?
    ε ναι δίκιο έχεις.
    750 ανάρτηση με top mounts.
    200 τα ελατηρια.
    Το θέμα είναι πως σήμερα τα ακυρωσα όμως και
    θα μείνω με τα μανισια. Αλαζω όλα τα σινεμπλοκ
    του πίσω άξονα και το αριστερό πιατελο που έχει
    χτυπημένο βάση ελατηριου.
    Γενικά όσο ανοίγουμε βρίσκουμε και αλλάζουμε.
    Μόλις το βγάλω θα γράψω αναλυτικά τι έχω κάνει
    και τι συναντήσαμε όσο ξυλωναμε.
    Το ευχάριστο είναι πως μόλις το πάρω στα χέρια μου
    θα είναι κυριολεκτικά σα να βγήκε από αντιπροσωπεία.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ε ναι δίκιο έχεις.
    750 ανάρτηση με top mounts.
    200 τα ελατηρια.
    Το θέμα είναι πως σήμερα τα ακυρωσα όμως και
    θα μείνω με τα μανισια. Αλαζω όλα τα σινεμπλοκ
    του πίσω άξονα και το αριστερό πιατελο που έχει
    χτυπημένο βάση ελατηριου.
    Γενικά όσο ανοίγουμε βρίσκουμε και αλλάζουμε.
    Μόλις το βγάλω θα γράψω αναλυτικά τι έχω κάνει
    και τι συναντήσαμε όσο ξυλωναμε.
    Το ευχάριστο είναι πως μόλις το πάρω στα χέρια μου
    θα είναι κυριολεκτικά σα να βγήκε από αντιπροσωπεία.
    Τι top mounts ειναι αυτα που περιλαμβανονται στα 750 ευρω;

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP