Αντε με το καλο να το παραλαβεις Θωμα! Μια ενσταση ομως...γιατι eibach με μαμα αμορτισερ?
Αντε με το καλο να το παραλαβεις Θωμα! Μια ενσταση ομως...γιατι eibach με μαμα αμορτισερ?
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Να τα βαζεις μονο για πιστα? Ενταξει τα πισω...αλλα τα μπροστα ? Ειναι Mc pherson...δηλαδη κοπος και ευθυγραμμιση! Οπως ειπε και ο Κωστας πιθανον να τερματιζει το αμορτισερ! Γιατι δεν πας σε csl? Αν σε ενδιαφερει να μειωσεις την μεταφορα βαρους (body roll) Μπορεις να βαλεις αντιστρεπτικες...για να μην χασεις και ανεση με θεαματικα αποτελεσματα! Αν ομως μιλας για την βυθιση του μπροστινου μερους και την αποφορτιση του πισω αξονα (κατα το φρεναρισμα) τοτε τα ελατηρια ειναι μονοδρομος!
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
ε ναι δίκιο έχεις.
750 ανάρτηση με top mounts.
200 τα ελατηρια.
Το θέμα είναι πως σήμερα τα ακυρωσα όμως και
θα μείνω με τα μανισια. Αλαζω όλα τα σινεμπλοκ
του πίσω άξονα και το αριστερό πιατελο που έχει
χτυπημένο βάση ελατηριου.
Γενικά όσο ανοίγουμε βρίσκουμε και αλλάζουμε.
Μόλις το βγάλω θα γράψω αναλυτικά τι έχω κάνει
και τι συναντήσαμε όσο ξυλωναμε.
Το ευχάριστο είναι πως μόλις το πάρω στα χέρια μου
θα είναι κυριολεκτικά σα να βγήκε από αντιπροσωπεία.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS