Ναι, είναι σχεδιασμένο για συνθήκες πόλης. Οι σουηδοί έχουν σημειώσει τεράστια πρόοδο σε αυτού του τύπου τα συστήματα που ανιχνεύουν διαφόρων τύπων εμπόδια και μπορούν να προβλέψουν πιθανή σύγκρουση. Κάτι τέτοιο υπάρχει μόνο στην γκάμα της Mercedes, που νομίζω έχει τελείως διαφορετική αρχή λειτουργίας. Επιφυλάσσομαι βέβαια, γιατί είχα διαβάσει μία σύγκριση των δύο συστημάτων πριν καιρό, και το μόνο που συγκράτησα ήταν ότι της Mercedes είναι ελάχιστα καλύτερο, αλλά εκείνη την περίοδο ήταν διαθέσιμο μόνο στην S-Class.
Θεωρώ, πάντως, πως η Volvo έχει κάνει μια γενικότερη στροφή στην ασφάλεια με την τελευταία γενιά μοντέλων της. Το νέο S60 είχε την καλύτερη απόδοση στη νέα δοκιμή (25% front) του IRS (περισσότερα
ΕΔΩ). Αυτό που διαπίστωσα προσωπικά, πάντως, είναι η διαφορά στην οδική συμπεριφορά των νεότερων μοντέλων σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Το νέο V40 και το νέο S60 συμπεριφέρονται έντονα υποστροφικά, σε άμεση σύγκριση με το προηγούμενο S60. Ως άμεση σύγκριση εννοώ ίδια στροφή, ίδια χιλιόμετρα, ίδιες (όσο το δυνατόν) συνθήκες. Αυτό είναι το μόνο που με στεναχωρεί στα νέα Volvo. Ίσως περισσότερο και από την αισθητή πτώση της ποιότητας στο εσωτερικό!