Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 21

Θέμα: Volvo = Ασφάλεια

  1. #11
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι, είναι σχεδιασμένο για συνθήκες πόλης. Οι σουηδοί έχουν σημειώσει τεράστια πρόοδο σε αυτού του τύπου τα συστήματα που ανιχνεύουν διαφόρων τύπων εμπόδια και μπορούν να προβλέψουν πιθανή σύγκρουση. Κάτι τέτοιο υπάρχει μόνο στην γκάμα της Mercedes, που νομίζω έχει τελείως διαφορετική αρχή λειτουργίας. Επιφυλάσσομαι βέβαια, γιατί είχα διαβάσει μία σύγκριση των δύο συστημάτων πριν καιρό, και το μόνο που συγκράτησα ήταν ότι της Mercedes είναι ελάχιστα καλύτερο, αλλά εκείνη την περίοδο ήταν διαθέσιμο μόνο στην S-Class.

    Θεωρώ, πάντως, πως η Volvo έχει κάνει μια γενικότερη στροφή στην ασφάλεια με την τελευταία γενιά μοντέλων της. Το νέο S60 είχε την καλύτερη απόδοση στη νέα δοκιμή (25% front) του IRS (περισσότερα ΕΔΩ). Αυτό που διαπίστωσα προσωπικά, πάντως, είναι η διαφορά στην οδική συμπεριφορά των νεότερων μοντέλων σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Το νέο V40 και το νέο S60 συμπεριφέρονται έντονα υποστροφικά, σε άμεση σύγκριση με το προηγούμενο S60. Ως άμεση σύγκριση εννοώ ίδια στροφή, ίδια χιλιόμετρα, ίδιες (όσο το δυνατόν) συνθήκες. Αυτό είναι το μόνο που με στεναχωρεί στα νέα Volvo. Ίσως περισσότερο και από την αισθητή πτώση της ποιότητας στο εσωτερικό!
    Στην Μερσεντές ειναι μια μαλακίς και μισή.
    Πάει πακέτο με το αυτόματο παρκάρισμα και ΔΕΝ ειναι να το εμπιστεύεσαι.
    Λέει το βιβλίο οτι ειναι καθαρά επικουρικό και πως ποτέ δεν πρέπει να θεωρείς οτι θα δουλέψει.

  2. #12
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βασικά θα είναι το αυτοκίνητο με τα μεγαλύτερα ποσοστά rear penetration απο τους άλλους απο πίσω του.
    Πάντως το σύστημα WHIPS της Volvo για τις οπίσθιες συγκρούσεις, μέχρι στιγμής δεν το έχω δει σε αυτοκίνητα άλλης εταιρίας!


  3. #13
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην Μερσεντές ειναι μια μαλακίς και μισή.
    Πάει πακέτο με το αυτόματο παρκάρισμα και ΔΕΝ ειναι να το εμπιστεύεσαι.
    Λέει το βιβλίο οτι ειναι καθαρά επικουρικό και πως ποτέ δεν πρέπει να θεωρείς οτι θα δουλέψει.
    Μα όλα δεν είναι?

    Δεν γίνεται να στηρίζεσαι στο Collision Prevention Something για να μην πατήσεις τη γιαγιά με το καρότσι της λαϊκής, και δεν μπορείς να βασίζεσαι στο ESP για να μη σε πατήσει η νταλίκα που έρχεται από το αντίθετο ρεύμα!


  4. #14
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ρε παιδες χρησιμα αλλα επικουρικα πρεπει να ειναι αυτα τα συστηματα.

    Α, και το σύστημα EBL (Emergency Brake Lights) το εχει το σιροκο απο το 2008.

  5. #15
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σαχλαμαρες.
    Δεν εχει το Σιροκο τετοιο πραμα.
    Απλα εχει χαλια ηλεκτρικα και αναβοσβηνουν τα φρενα κουτουρου.

    Δικαιολογιες των σιροκακηδων οτι ντεμεκ εχει τεχνολογια.

  6. The Following 3 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    BILL007 (29-08-12), chrisgiapz3 (29-08-12), Kostas_1 (29-08-12)

  7. #16
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σαχλαμαρες.
    Δεν εχει το Σιροκο τετοιο πραμα.
    Απλα εχει χαλια ηλεκτρικα και αναβοσβηνουν τα φρενα κουτουρου.

    Δικαιολογιες των σιροκακηδων οτι ντεμεκ εχει τεχνολογια.
    Ωρε τι του ειπες!!!!!


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  8. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Stamatis (29-08-12)

  9. #17
    Εγγραφή
    15-01-10
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    345
    Thanked
    416
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το Emergency Brake Lights (EBL) το έχει και η BMW 318ci του 2004 που έχω. Αν προσέξετε τουλάχιστον στα E46 facelift, όταν πατάς φρένο, δεν ανάβουν όλα τα LED. Η εξωτερική σειρά παραμένει σβηστή. Σε φρένο πανικού, (απότομο φρενάρισμα) ενεργοποιείται ολόκληρη η επιφάνεια. Το ονομάζει στο manual ως brake force display και συνδυάζεται με το ABS και το DBC (Dynamic Brake Control).

  10. The Following 2 Users Say Thank You to fast-enough For This Useful Post:

    GiannisRob (29-08-12), Kostas_1 (29-08-12)

  11. #18
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πεστα ρε φιλε. Νομιζω και στο Ζ4 το ειχε αυτο, να αναβει μεγαλυτερη επιφανεια οταν ειναι αποτομο το φρεναρισμα.

    Βαλανε τωρα kai τα αλαρμ να αναβοσβηνουν και το κανανε και θεμα

  12. The Following User Says Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    Nino (29-08-12)

  13. #19
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οταν η βολβο μιλαγε για ασφαλεια οι υπολοιποι κατουραγανε στα δαση.

  14. #20
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πεστα ρε φιλε. Νομιζω και στο Ζ4 το ειχε αυτο, να αναβει μεγαλυτερη επιφανεια οταν ειναι αποτομο το φρεναρισμα.

    Βαλανε τωρα kai τα αλαρμ να αναβοσβηνουν και το κανανε και θεμα
    και το χ3 το εχει.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP