Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: Volvo = Ασφάλεια

  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή Volvo = Ασφάλεια

    Στάνταρ σε όλα τα μοντέλα S80 2012


    Το City Safety είναι ένα σύστημα αποτροπής σύγκρουσης σε χαμηλές ταχύτητες που τοποθετείται στάνταρ και αποτελεί παγκόσμια πρωτιά της Volvo. Σχεδιασμένο για ασφαλέστερη οδήγηση μέσα στην πόλη, λειτουργεί σε ταχύτητες έως 50 km/h και χρησιμοποιεί τεχνολογία laser για να ανιχνεύσει εμπρός από το αυτοκίνητο οχήματα που είναι ακινητοποιημένα ή κινούνται πιο αργά. Αν ανιχνεύσει ότι επίκειται σύγκρουση, τα φρένα προφορτίζονται ώστε να δράσουν ταχύτερα και αποτελεσματικότερα. Αν δεν φρενάρετε, το αυτοκίνητο φρενάρει αυτόματα και κλείνει το γκάζι, για να μετριαστούν τα αποτελέσματά της σύγκρουσης. Αν η διαφορά ταχύτητας από το προπορευόμενο όχημα είναι κάτω από 15 km/h, μπορεί να αποφύγετε εντελώς τη σύγκρουση. Το City Safety ενεργοποιείται μόλις βάλετε εμπρός το αυτοκίνητο.



    Οι πλέον εξελιγμένες τεχνολογίες ασφαλείας της Volvo οργανωμένες σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα, το οποίο αναβαθμίζει σημαντικά τόσο την ασφάλεια όσο και την οδηγική εμπειρία που απολαμβάνετε. Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει μια πραγματικά επαναστατική τεχνολογία για την αποτροπή σύγκρουσης, την ανίχνευση πεζών, την αναγνώριση οδικής σήμανσης και την ειδοποίηση του οδηγού όταν αποσπάται η προσοχή του. Το DSP (Driver Support Package) περιλαμβάνει: αυτορυθμιζόμενο cruise control ACC (Adaptive Cruise Control)(σε οποιαδήποτε ταχύτητα), προειδοποίηση σύγκρουσης CW (Collision Warning) με αυτόματη πέδηση FAB (Full Auto Brake) και ανίχνευση πεζών PD (Pedestrian Detection), σύστημα επαγρύπνησης του οδηγού DAC (Driver Alert Control), προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας LDW (Lane Departure Warning), ενεργή ρύθμιση προβολέων AHB (Active High Beam), αναγνώριση οδικής σήμανσης RSI (Road Sign Information) και επιτήρηση τυφλών σημείων BLIS (Blind Spot Information System).



    Διατηρώντας μια ασφαλή απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα σε ταχύτητες έως 200 km/h, το ACC προσφέρει μια πιο χαλαρή οδηγική εμπειρία σε οποιαδήποτε διαδρομή. Στην αργή κίνηση της πόλης*, το σύστημα Stop-and-Go προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητά σας ανάλογα με την ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος, ενώ η λειτουργία ECO σας βοηθά να εξοικονομήσετε καύσιμο. Αρκεί να πατήσετε ένα κουμπί ή το γκάζι για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο από στάση και να ακολουθήσει ομαλά το προπορευόμενο όχημα. Πάνω από τα 30 km/h, εσείς απλά επιλέγετε την ταχύτητα και την ελάχιστη χρονική απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Όταν το ραντάρ του συστήματος ανιχνεύσει ότι το προπορευόμενο όχημα κινείται πιο αργά, ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα διατηρώντας μια ασφαλή απόσταση. Και όταν η απόσταση αυξηθεί, επιταχύνει πάλι το αυτοκίνητο στην επιλεγμένη ταχύτητα. Αν το σύστημα δεν είναι ενεργοποιημένο και πλησιάσετε υπερβολικά το προπορευόμενο όχημα, η λειτουργία προειδοποίησης προσέγγισης DA (Distance Alert) ανάβει μια προειδοποιητική ένδειξη στο κάτω μέρος του παρμπρίζ για να διατηρήσετε μια ασφαλή απόσταση. Και όταν το θελήσετε, μπορείτε να επιλέξετε το συμβατικό cruise control.



    Οι στατιστικές δείχνουν ότι στο 50% των περιπτώσεων πρόσκρουσης στο προπορευόμενο όχημα ο οδηγός δεν φρενάρει καθόλου. Η τεχνολογία αποτροπής σύγκρουσης, ενεργοποιημένη σε όλες τις ταχύτητες πάνω από τα 4 km/h, σας προειδοποιεί με ηχητικό και οπτικό σήμα αν πλησιάσετε υπερβολικά το προπορευόμενο όχημα ή αν υπάρχουν πεζοί στην πορεία σας. Αν εσείς δεν αντιδράσετε και πρόκειται να συγκρουστείτε, το αυτοκίνητο φρενάρει αμέσως με όλη τη δύναμη των φρένων για να αποφύγετε τη σύγκρουση ή να μετριάσετε τις επιπτώσεις της. Σε μια εμβέλεια 150 μέτρων, ένας αισθητήρας ραντάρ πίσω από τη μάσκα και μια ψηφιακή κάμερα πίσω από το παρμπρίζ παρακολουθούν συνεχώς την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Στο φως της ημέρας μπορούν επίσης να ανιχνεύσουν στεκόμενους ή κινούμενους πεζούς. Αν ένας πεζός μπει απροσδόκητα στο δρόμο σας, αν το προπορευόμενο όχημα φρενάρει απότομα, αν ένα όχημα είναι ακινητοποιημένο εμπρός σας ή πλησιάζει τη λωρίδα σας και το σύστημα ανιχνεύσει ότι υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης, αρχίζει να αναβοσβήνει μια ένδειξη στο παρμπρίζ παράλληλα με ένα ηχητικό σήμα. Ταυτόχρονα, το σύστημα προφορτίζει τα φρένα και τα προετοιμάζει για απότομο φρενάρισμα, ώστε ο χρόνος αντίδρασης να είναι ο μικρότερος δυνατός. Αν δεν αντιδράσετε στην προειδοποίηση και επίκειται σύγκρουση, το αυτοκίνητο φρενάρει αυτόματα με όλη του τη δύναμη.



    Ποσοστό έως και 90% των συνολικών τροχαίων ατυχημάτων προκαλούνται από τη μειωμένη προσοχή του οδηγού. Το σύστημα Driver Alert Control βασίζεται σε μια μοναδική τεχνολογία η οποία μπορεί να προειδοποιήσει τον οδηγό εάν είναι κουρασμένος ή αφηρημένος σε ταχύτητες άνω των 65 km/h. Μέσω σημάτων από μια ψηφιακή κάμερα για την επιτήρηση του δρόμου σε συνδυασμό με στοιχεία από την κίνηση του τιμονιού, το DAC μπορεί να συγκρίνει τυχόν ασταθή συμπεριφορά με το σύνηθες προσωπικό σας στυλ οδήγησης. Εάν το σύστημα DAC ανιχνεύσει ότι η οδηγική σας συμπεριφορά δείχνει ότι έχετε νυστάξει ή ότι η προσοχή σας έχει αποσπαστεί, θα ακουστεί μια ηχητική προειδοποίηση. Ταυτόχρονα, στο ταμπλό εμφανίζεται ένα μήνυμα που σας προτείνει να κάνετε ένα διάλειμμα.



    Σε ταχύτητες πάνω από 65 km/h, το LDW (Lane Departure Warning) μπορεί να αποτρέψει την εκτροπή του αυτοκινήτου έξω από το δρόμο ή τη σύγκρουση αν βγει από τη λωρίδα του, σε περίπτωση που αποσπαστεί η προσοχή του οδηγού. Αυτή η λειτουργία χρησιμοποιεί μια ψηφιακή κάμερα για να ανιχνεύει τις διαγραμμίσεις των λωρίδων κυκλοφορίας και τη θέση του αυτοκινήτου στο δρόμο. Αν βγείτε από τη λωρίδα σας, το σύστημα LDW σας ειδοποιεί με ένα ηχητικό σήμα. Όταν αλλάζετε λωρίδα σκόπιμα, ανάβοντας φλας, το LDW δεν ενεργοποιείται.



    Με την τεχνολογία αναγνώρισης οδικής σήμανσης (RSI) δεν κινδυνεύετε να παραβλέψετε σημαντικές πινακίδες. Μια κάμερα εμπρός ανιχνεύει τις πινακίδες ορίου ταχύτητας και τις πινακίδες απαγόρευσης της προσπέρασης. Ένα εικονίδιο της πινακίδας εμφανίζεται τότε στον πίνακα οργάνων για να είστε πάντα ενήμεροι για τους περιορισμούς που ισχύουν. Αν θέλετε, το RSI μπορεί να εμφανίζει και οπτική προειδοποίηση αν υπερβείτε το όριο ταχύτητας



    Ενεργοποιούμενο σε ταχύτητες πάνω από 50 χιλιόμετρα την ώρα, το σύστημα EBL (Emergency Brake Lights) μπορεί να διακρίνει τη διαφορά ανάμεσα στο απλό και το απότομο φρενάρισμα. Αν το αυτοκίνητο φρενάρει απότομα, όλα τα φώτα φρένων αναβοσβήνουν ρυθμικά τέσσερις φορές το δευτερόλεπτο. Όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου πέσει κάτω από τα 10 χιλιόμετρα την ώρα, τα στοπ σταματούν να αναβοσβήνουν και αρχίζουν να αναβοσβήνουν τα αλάρμ.



    Τα κρύσταλλα των μπροστινών παραθύρων έχουν ειδική κατεργασία για να απωθούν το νερό, προσφέροντας πολύ καλύτερη ορατότητα όταν οδηγείτε υπό βροχή. Η υδροφοβική επίστρωση της επιφάνειας διασπά το νερό που πέφτει σε μικρές σταγόνες που παρασύρονται εύκολα από τον αέρα. Και αυτό περιορίζει επίσης τον πάγο που μπορεί να πιάνουν τα παράθυρα το χειμώνα.



    Αναβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο την ευκολία και την ασφάλειά σας, η τηλεματική τεχνολογία Volvo On Call με ενσωματωμένα συστήματα GPS και Bluetooth®, σας κρατάει σε συνεχή σύνδεση με το Volvo σας, προσφέροντας μια σειρά από προσωπικές υπηρεσίες. Με το πάτημα ενός κουμπιού συνδέεστε αυτόματα με έναν υπάλληλο που μπορεί να εντοπίσει τη θέση σας και να σας στείλει βοήθεια αν χρειαστεί. Χρησιμοποιώντας το έξυπνο κινητό σας τηλέφωνο (iPhone ή Android), υπάρχουν έξυπνες εφαρμογές που σας επιτρέπουν να ελέγξετε από μακριά την κατάσταση του αυτοκινήτου σας, να κλειδώνετε και να ξεκλειδώνετε τις πόρτες, να παρακολουθείτε την κατανάλωση καυσίμου, να κρατάτε ημερολόγιο, να εντοπίσετε το αυτοκίνητό σας και να προθερμάνετε κινητήρα και καμπίνα (εφόσον το αυτοκίνητό σας διαθέτει προθερμαντήρα καυσίμου). Το σύστημα μπορεί επίσης να σας ειδοποιήσει σε περίπτωση απόπειρας διάρρηξης, ενώ αν κλαπεί μπορεί να εντοπιστεί μέσω δορυφόρου. Σε περίπτωση ατυχήματος, αν είναι τόσο σοβαρό για να ανοίξει οποιοσδήποτε από τους αερόσακους του αυτοκινήτου, ο αρμόδιος υπάλληλος ενημερώνεται αυτόματα.


    ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΑΑΑΑΑΚΑ

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    aristent (28-08-12), Panos 316T (29-08-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.927
    Thanked
    3248
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ναι, οκ, ακούγονται εντυπωσιακά, αλλά δεν γίνεται να βασίζεσαι σε όλα αυτά τα συστήματα για να νιώθεις ασφαλής. Πρέπει να οδηγείς εσύ σωστά, και όχι να περιμένεις από το αυτοκίνητο να σου κάνει baby sitting.

    Άλλωστε δεν είναι 100% εγγυημένο ότι όλα αυτά τα συστήματα θα δουλέψουν σωστά:


  4. #3
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ναι οκ, ο οδηγός παραμένει το νούμερο 1 ''σύστημα ασφαλείας'' αλλά το συγκεκριμένο βίντεο μπορεί να είναι και από τις φάσεις δοκιμών του συστήματος..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  5. #4
    Εγγραφή
    12-05-12
    Περιοχή
    N.Faliro
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    371
    Thanked
    375
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δε με εκπλησει τιποτα πια στην τεχνολογια των αυτοκινητων...τωρα οσον αφορα στο city safety ομιζω οτι η μερκ. το εξελισει χρονια τωρα αλλα δεν ξερω αν το εχει τοποθετησει στα μεγαλα μοντελα

  6. #5
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι οκ, ο οδηγός παραμένει το νούμερο 1 ''σύστημα ασφαλείας'' αλλά το συγκεκριμένο βίντεο μπορεί να είναι και από τις φάσεις δοκιμών του συστήματος..
    To video είναι από την παρουσίαση του συστήματος στους δημοσιογράφους.
    Και είχαν ένα θεματάκι όπως βλέπεις

  7. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    pilot (28-08-12)

  8. #6
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.927
    Thanked
    3248
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για να μιλήσουμε λίγο σοβαρά, πριν λίγο καιρό πέρασε για μερικές ώρες απ' τα χέρια μου ένα αντίστοιχο Volvo με όλα αυτά τα συστήματα ασφαλείας στον εξοπλισμό του. Μετά από μια βόλτα στην Πάτρα διαπίστωσα τα εξής:

    • Adaptive Cruise Control: Το δούλεψα ελάχιστα (μιας και ήταν η πρώτη μου επαφή με cruise control και το φοβόμουν), δούλεψε, όμως, υποδειγματικά. Δεν έχω οδηγήσει όμως κάτι άλλο αντίστοιχο, ώστε να έχω μέτρο σύγκρισης.
    • Driver Alert Control: Αυτό είχε πλάκα αν και δυσκολεύομαι να καταλάβω πως ακριβώς λειτουργεί. Δοκίμασα διάφορες βλακείες για να δω πότε θα εμφανιστεί και αυτό που το πυροδότησε ήταν οι αισθητές διορθώσεις στο τιμόνι, όταν πήγαινα ευθεία. Τεχνιέντως πήγαινα λίγο αριστερά και κάθε τόσο διόρθωνα.
    • Lane Departure Warning: Δύσκολο να βρεις δρόμο με καθαρές γραμμές στην Πάτρα. Μετά από 3 λεπτά συνεχούς ηχητικής ειδοποίησης στους κωλόδρομους μας, το απενεργοποίησα.
    • Emergency Brake Lights: Αυτό είναι κάτι πολύ καλό, που υιοθετούν σιγά σιγά πολλές εταιρίες. Νομίζω το λάνσαρε η Citroen στο πρώτο C5 και είναι εξαιρετική ιδέα!
    • Blind Spot Information System: Υποδειγματική λειτουργία αν και θεωρώ ότι αν ρυθμίζει κανείς σωστά τους καθρεύτες του, δεν έχει θέμα. Κάπου υπάρχει ένα βίντεο στο ΥΤ με τον Άρη Σταθάκη που το εξηγεί. Από τότε δεν είχα ποτέ ζήτημα νεκρής γωνίας.
    • Road Sign Information: Είχε πολλή πλάκα να διαβάζει την πινακίδα του μέγιστου ορίου 30, ως απαγορεύεται η στροφή δεξιά, γιατί κάποιος είχε κολλήσει διάφορα αυτοκόλλητα πάνω της. Θέλω να πιστεύω ότι σε μια σοβαρή χώρα, αυτό το σύστημα θα λειτουργεί σωστά.
    • Collision Warning, Full Auto Brake & Pedestrian Detection: Αν εκεί που πετάγεται μηχανάκι από στοπ χωρίς να κοιτάξει και περνά ξυστά από σένα, έχεις μάθει να μουτζώνεις και να φωνάζεις "πως βγαίνεις έτσι ρε μ@λ@κ@, τότε εγγυώμαι ότι θα τρομάξετε για τα καλά όταν το αυτοκίνητο κοκκαλώσει από μόνο του!


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    To video είναι από την παρουσίαση του συστήματος στους δημοσιογράφους.
    Και είχαν ένα θεματάκι όπως βλέπεις
    Ακριβώς. Κάπου υπάρχει και από άλλη οπτική γωνία που φαίνεται όλη η κερκίδα με τους δημοσιογράφους!

  9. The Following 7 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (29-08-12), katsaraios (29-08-12), Nino (28-08-12), Panos 316T (29-08-12), PANOS-E60 (28-08-12), S8N (28-08-12), Stamatis (28-08-12)

  10. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για το city safety, το μονο που έχω να πω ειναι οτι είναι ένα σύστημα επικουρικό και οχι αυτόματος πιλότος.
    Αν δεν λειτουργήσει δεν θα φταίει αυτό, αλλά ο οδηγός που έτσι και αλλιώς θα στούκαρε.

    επίσης ειναι ξεκάθαρο στις οδηγίες οτι δουλεύει ΜΕΧΡΙ συγκεκριμένες ταχύτητες και οχι πανω απο αυτές.

  11. #8
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πάντως δε θα είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις το νέο S80 στους δρόμους της Αθήνας. Με τις σφήνες που κάνουν οι Έλληνες οδηγοί και κυρίως οι καμικάζι παπάκηδες, θα είναι μονίμως ακινητοποιημένα στη μέση του δρόμου, με τα φρένα κόκκαλο.

  12. The Following 3 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    Eleni (28-08-12), katsaraios (29-08-12), Stamatis (28-08-12)

  13. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βασικά θα είναι το αυτοκίνητο με τα μεγαλύτερα ποσοστά rear penetration απο τους άλλους απο πίσω του.

  14. The Following 2 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    katsaraios (29-08-12), S8N (28-08-12)

  15. #10
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.927
    Thanked
    3248
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για το city safety, το μονο που έχω να πω ειναι οτι είναι ένα σύστημα επικουρικό και οχι αυτόματος πιλότος.
    Αν δεν λειτουργήσει δεν θα φταίει αυτό, αλλά ο οδηγός που έτσι και αλλιώς θα στούκαρε.

    επίσης ειναι ξεκάθαρο στις οδηγίες οτι δουλεύει ΜΕΧΡΙ συγκεκριμένες ταχύτητες και οχι πανω απο αυτές.
    Ναι, είναι σχεδιασμένο για συνθήκες πόλης. Οι σουηδοί έχουν σημειώσει τεράστια πρόοδο σε αυτού του τύπου τα συστήματα που ανιχνεύουν διαφόρων τύπων εμπόδια και μπορούν να προβλέψουν πιθανή σύγκρουση. Κάτι τέτοιο υπάρχει μόνο στην γκάμα της Mercedes, που νομίζω έχει τελείως διαφορετική αρχή λειτουργίας. Επιφυλάσσομαι βέβαια, γιατί είχα διαβάσει μία σύγκριση των δύο συστημάτων πριν καιρό, και το μόνο που συγκράτησα ήταν ότι της Mercedes είναι ελάχιστα καλύτερο, αλλά εκείνη την περίοδο ήταν διαθέσιμο μόνο στην S-Class.

    Θεωρώ, πάντως, πως η Volvo έχει κάνει μια γενικότερη στροφή στην ασφάλεια με την τελευταία γενιά μοντέλων της. Το νέο S60 είχε την καλύτερη απόδοση στη νέα δοκιμή (25% front) του IRS (περισσότερα ΕΔΩ). Αυτό που διαπίστωσα προσωπικά, πάντως, είναι η διαφορά στην οδική συμπεριφορά των νεότερων μοντέλων σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Το νέο V40 και το νέο S60 συμπεριφέρονται έντονα υποστροφικά, σε άμεση σύγκριση με το προηγούμενο S60. Ως άμεση σύγκριση εννοώ ίδια στροφή, ίδια χιλιόμετρα, ίδιες (όσο το δυνατόν) συνθήκες. Αυτό είναι το μόνο που με στεναχωρεί στα νέα Volvo. Ίσως περισσότερο και από την αισθητή πτώση της ποιότητας στο εσωτερικό!

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP