Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 104

Θέμα: CSL vs M3 E92

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Είναι λάθος να κρίνουμε το gts απο το 7:48 στο ρινγκ. Θα μπορούσε να ήταν +-10
    Το καλύτερο είναι σύγκριση επί τόπου κ τα δυο.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  2. #2
    Εγγραφή
    19-02-11
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    236
    Thanked
    435
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτό που λέει ο manos ήθελα από την αρχή να τονίσω και εγώ.
    Γιατί η ταπεινή υποδιαίστερη σε ιπποδύναμη, θεόβαρη, χωρίς μπλοκέ 335, σύμφωνα με το sport auto έχει στο hockenheim χρόνο 1.17,8 που σημαίνει 4 σχεδόν δεύτερα πιο αργή από την csl και 5 από την gts.
    Εγώ τώρα αυτό να το θεωρήσω αποτυχία και των δύο και να υποθέσω πως μια 335 με πρόγραμμα, φρένα, μπλοκέ, roll cage και λιγότερο βάρος θα ήταν ισάξια ή μπορεί και καλύτερη και από τις δύο!
    Ε όχι βέβαια!!!
    Απλά πιστεύω ότι η csl είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα με την m3 CRT με τίποτα στο ίδιο επίπεδο με gts, και αυτό είναι επιτυχία για την csl.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη micz : 27-08-12 στις 23:49

  3. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Έχεις πάει στο Χόκενχαϊμ ?
    Θεωρείς ότι είναι η πίστα για να συγκρίνουμε αυτοκίνητα ?

  4. #4
    Εγγραφή
    19-02-11
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    236
    Thanked
    435
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχεις πάει στο Χόκενχαϊμ ?
    Θεωρείς ότι είναι η πίστα για να συγκρίνουμε αυτοκίνητα ?
    Όχι εγώ το sport auto το οποίο σε κάθε τεστ αυτοκινήτων που πραγματοποιεί συγκρίνει τους χρόνους που κάνουν στο hockenheim.
    Τυχαίο;
    Τέλος πάντων εγώ πιστεύω ότι m3 e92 με gts δεν έχουν καμμία σχέση το gts είναι αλλού, γνώμη μου πάντα και είναι δύσκολο να την αλλάξω.

  5. #5
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο micz Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι εγώ το sport auto το οποίο σε κάθε τεστ αυτοκινήτων που πραγματοποιεί συγκρίνει τους χρόνους που κάνουν στο hockenheim.
    Τυχαίο;
    Τέλος πάντων εγώ πιστεύω ότι m3 e92 με gts δεν έχουν καμμία σχέση το gts είναι αλλού, γνώμη μου πάντα και είναι δύσκολο να την αλλάξω.
    Προηγουμένως έλεγες ότι θέλεις ένα καλό οδηγό να οδηγήσει και τα 2.
    Οπότε το sport auto είναι οκ τώρα.

    Το Χόκενχαϊμ ακόμη και στην μικρή μορφή του (εγώ έχω τρέξει μόνο την φουλ πίστα με την παραμπόλικα) είναι power circuit.
    Έχει πολλές επιταχύνσεις / επιβραδύνσεις και δεν έχει ροή (όπως το Ρινγκ ή το Σπα).

    Τέλος πάντων.
    Θωμά, Χριστόφορε και Μάνο, γιατί προσπαθούμε να πείσουμε τον φίλο ?
    Άς πιστεύει ότι θέλει !
    Άλλωστε εμείς πάμε πίστα και εμάς ενδιαφέρει η ουσία του πράγματος.

    Λοιπόν, θα κλείσω δίνοντας ακόμη ένα στοιχείο για το "μελετημένο" GTS.
    Το εμπρός σπόϊλερ που μπαίνει τσόντα κάτω από τον προφυλακτήρα, όταν οδηγείς στο δρόμο πρέπει να είναι τελείως μαζεμένο.
    Το ΚΤΕΟ δεν επιτρέπει να πηγαίνεις με το σποϊλερ κατεβασμένο γιατί δεν τηρεί προδιαγραφές ασφαλείας για τους πεζούς.
    Κοινώς αν πηγαίνεις με το σποϊλερ μη-αναρτημένο είτε η αστυνομία θα σε γράψει ή αν χτυπήσεις κάποιον η ασφάλεια δεν θα σε καλύψει.
    Το παραπάνω φυσικά ισχύει και για το Ρινγκ, μιας και είναι δημόσιος δρόμος .
    Υποθέτω το 7:48 έγινε με κατεβασμένο το σπόϊλερ, κοινώς παράνομο για χρήση δημοσίου δρόμου. Κλεψιά ή όχι ? Τα συμπεράσματα δικά σας.

  6. #6
    Εγγραφή
    19-02-11
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    236
    Thanked
    435
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και αυτό συνεχίζω να υποστηρίζω και δεν είπα πουθενά ότι οι χρόνοι του sport auto δεν είναι οκ, απλά αυτούς έχουμε μπροστά μας για σύγκριση.
    Μπορείς να συνεχίζεις να αγωνίζεσαι σε όποια πίστα της Ευρώπης σου αρέσει και άσε εμάς τους αδαείς να ονειρευόμαστε.
    Αλλά κάνε μου το χατήρι αν δεις μια gts πίσω σου να σε προσπερνάει, να μας το πεις μην το κρύψεις!

  7. #7
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο micz Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και αυτό συνεχίζω να υποστηρίζω και δεν είπα πουθενά ότι οι χρόνοι του sport auto δεν είναι οκ, απλά αυτούς έχουμε μπροστά μας για σύγκριση.
    Μπορείς να συνεχίζεις να αγωνίζεσαι σε όποια πίστα της Ευρώπης σου αρέσει και άσε εμάς τους αδαείς να ονειρευόμαστε.
    Αλλά κάνε μου το χατήρι αν δεις μια gts πίσω σου να σε προσπερνάει, να μας το πεις μην το κρύψεις!
    Φυσικά και θα το πω, δεν έχω τέτοια κολλήματα !
    Άν και δεν νομίζω το GTS να κάνει 30λεπτα session

    Ένας Ελβετός έχει Μ3 Ε92 με ανάρτηση KW, χωρίς πίσω καθίσματα, φρένα, εξάτμιση akrapovic και σεμισλικ.
    Έχουμε βρεθεί 3-4 φορές στην πίστα στην Γαλλία που πηγαίνω.
    Είναι απλά αστεία η σύγκριση με το CSL.
    Θα ήταν ωραία να αγόραζε το GTS και να βρισκόμασταν μετά

    Μου έδωσες ιδέα τώρα.
    Έχω υπ'όψιν μου 2 γνωστούς γνωστών με GTS στην Ελβετία.
    Θα πω στους γνωστούς μου, αν θέλουν να βρεθούμε στην πίστα παρέα να μετρήσουμε χρόνους και διαφορές.
    Εύχομαι να τα έχουν πάρει για πίστα και όχι καφετέρια.
    Θα ζητήσω να τα ζυγίσουν κι'όλας, βλέπεις όλοι οι CSLάκηδες έχουμε ζυγίσει και ξέρουμε πως και τι.
    Το Ελβετικό ΚΤΕΟ πάντως λέει ένα M3 GTS (με καύσιμο) είναι 1595 κιλα.
    Το CSL (με καύσιμο) είναι 1460 κιλά.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP