Σελίδα 5 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 104

Θέμα: CSL vs M3 E92

  1. #41
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Εσύ κ ο Ιάπωνας μόνο στο κοσμο με -6 καμπερ
    Άντε ρε μπου...
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  2. #42
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Talking

    Ε οχι και -6.0 μοιρες !
    -5.5 ηταν ρε και -4.5 πισω !!

  3. #43
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τι heig ρε συμπε...
    Το μινι λουγκρακι ειναι ξυπνιο, και τον κοβει βολτες ο σουβλας μπας και κοιμηθει.

    Ναι λου μου...γνησιο ειναι το δικο μου...Wanna Be Slow
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. #44
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μανος ο σουβλακιας !!!

    Κατσε να βρω τα βιντεο καμια μερα που θα εχω ορεξη (κρητικε τα στα πουλάω η τα ανταλαζω με αναρτηση ρε) εκει που τελειωνει η ευθεια της Αχνας και αυτος συνεχιζει ευθεια, και θα γινει ο Μανος ο ευθειακιας.
    Ψαχνει να βρει και τα αλαρμ απ οτι θυμαμαι...

  5. #45
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Λαμνε ρα κλανια της τσιριπιλλας......παεννε ρα μυξα του καραολου...
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  6. #46
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ειναι η Κουλα μαζι σου Κρητικε ;;

  7. #47
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Έν ειναι...
    Eχω φίλο Κύπριο τζαι μαθαίνω πολλά που τζινον.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  8. #48
    Εγγραφή
    19-02-11
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    236
    Thanked
    435
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα γιατί για μένα παρουσιάζει αρκετό ενδιαφέρον ακόμα είμαι δύσπιστος σε αυτά που αναφέρει ο alexk.
    Πως είναι δυνατό ένα αυτοκίνητο σαν το gts που είναι εφοδιασμένο με roll cage, με αποσβεστήρες στην ανάρτηση που μπορούν να ρυθμιστούν έτσι ώστε ο οδηγός να έχει την δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα στην άνεση και στην σκληρότητα ενός απόλυτου αγωνιστικού στησίματος, με αλλαγές που έχουν υποστεί το μπλοκέ διαφορικό M Differential, καθώς και το σύστημα ευστάθειας DSC, του οποίου η χαρτογράφηση έχει γίνει με σκοπό να ικανοποιεί τις απαιτήσεις ενός μοντέλου με αγωνιστικό χαρακτήρα, με ανάρτηση που ενώ είναι βασισμένη στον εμπρός και πίσω άξονα της M3 Coupe να έχει όμως ουσιαστική διαφορά στο πίσω υπό-πλαίσιο, που στην GTS είναι βιδωμένο σταθερά στην θέση του, δεν είναι δυνατόν να συγκρίνεται με ένα αμάξι φτιαγμένο μια επταετία πριν.
    Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε το σύστημα πέδησης που είναι κατασκευασμένο κατά παραγγελία και διαθέτει εμπρός 6πίστονες και πίσω 4πίστονες δαγκάνες, τον απίστευτο κινητήρα 4,4 λίτρων και 450 ίππων (στον οποίο μερικές από τις βελτιώσεις περιλαμβάνουν την κατασκευή του στροφαλοθαλάμου από κράμα αλουμινίου-πυριτίου, την μεγαλύτερη εισαγωγή από ανθρακονήματα, διαφορετικές πεταλούδες, χυτά αλουμινένια πιστόνια, ενώ και το σύστημα τροφοδοσίας λαδιού είναι βελτιστοποιημένο για να ικανοποιεί την ανώτερη δυναμική συμπεριφορά ενός αγωνιστικού χαρακτήρα μοντέλου), το εκπληκτικά εξελιγμένο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με διαφορετική κλίμακωση, M DKG Drivelogic και τέλος τη «δίαιτα» που υπέστη και είχε ως αποτέλεσμα η M3 GTS να ζυγίζει 1490κιλά, δηλαδή 190 κιλά ελαφρύτερη από την απλή M3 των 1680 κιλών, τότε δεν μένουν και πολλά που να επιδέχονται αμφισβήτηση για το πισταδόρικο χαρακτήρα της.
    Ακόμα αν σε όλα αυτά υπολογίσουμε ότι είναι η ίδια εταιρεία κατασκευής και μάλιστα η gts είναι πιο περιορισμένης παραγωγής μη λαμβάνοντας τόσο πολύ όσο στη csl τον παράγοντα κόστος, ε εγώ συγνώμη αλλά αδυνατώ να πιστέψω ότι η csl είναι λίγο υποδιέστερη και ότι είναι τοοοόσο ζυγισμένη πια που θεωρείται τουλάχιστο ισάξια με την gts.
    Ακόμα και αν υποθέσουμε πως τα έξτρα αγωνιστικά εξαρτήματα της gts είναι κάτι σαν after market (που εγώ δεν το πιστεύω καθόλου αυτό), και πάλι είναι τόσα πολλά και ακριβά που θα έπρεπε να κάνουν τεράστια διαφορά.
    Και αν σε όλα αυτά βάλω και την δική μου εμπειρία, ότι το γενικότερο στήσιμο (στα στροφιλίκια μου εμπνέει μεγαλύτερη σιγουριά και αυτοπεποίθηση η e92 από την e46 και γενικά την e92 την θεωρώ καλύτερο αυτοκίνητο σε όλα του από την e46, παρόλο που είναι πιο βαριά), καταλαβαίνετε γιατί επιμένω τόσο πολύ.

    Αυτά και από μένα.

  9. The Following 2 Users Say Thank You to micz For This Useful Post:

    Panos 316T (27-08-12), tzanis320si (28-08-12)

  10. #49
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η απαντηση:

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    το βαρός του Ε92 ειναι ενα μειονεκτημα που δεν μπορει ευκολα να το καλυψει καποιος οσο καλος οδηγος και να ειναι
    Μπορεις να κάνεις και ενα πειραμα.
    Κανε καποιες δοκιμες μονος, ποσα μετρα θες να σταμματησεις πχ απο τα 160-180 χιλιομετρα, και ποσα μετρα θες με ενα συνοδηγο μεσα.
    Το ιδιο μπορεις να κανεις και σε μια στροφη αφου προηγηθει επιβραδυνση.

    Φυσική ειναι, και δεν αλλαζουν ουτε οι τυποι περι επιβραδυνσης ουτε και οι τυποι περι φυγόκεντρου δυναμης.

    Το GTS μπορει να ειναι 190 κιλα πιο ελαφρυ απο το Ε92 Μ3 αλλα ειναι και 190 κιλα πιο βαρυ απο το Μ3 CSL.

    Για παραδειγμα, εγω με το αμαξι μου σε συγκεκριμενη πιστα 2 χιλιομετρων που κανω track days ειμαι πάντα δυο δευτερα πανω στους χρονους της ημερας σε περιπτωση που εχω μεσα ενα συνοδηγο.
    Δεν νομιζω οτι θα μπορουσα να καλυψω αυτα τα 2 δευτερόλεπτα που ειναι αποτελεσμα του αυξημενου βαρους, ακομη και αν ειχα 100 αλογα παραπάνω.

    Για το θεμα της επαναληψιμότητας εννοειτε οτι δεν αξιζει να το συζητησουμε.
    M3 CSL

  11. The Following 3 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (27-08-12), Panos 316T (27-08-12), Thomelef (27-08-12)

  12. #50
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο micz Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα γιατί για μένα παρουσιάζει αρκετό ενδιαφέρον ακόμα είμαι δύσπιστος σε αυτά που αναφέρει ο alexk.
    Πως είναι δυνατό ένα αυτοκίνητο σαν το gts που είναι εφοδιασμένο με roll cage, με αποσβεστήρες στην ανάρτηση που μπορούν να ρυθμιστούν έτσι ώστε ο οδηγός να έχει την δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα στην άνεση και στην σκληρότητα ενός απόλυτου αγωνιστικού στησίματος, με αλλαγές που έχουν υποστεί το μπλοκέ διαφορικό M Differential, καθώς και το σύστημα ευστάθειας DSC, του οποίου η χαρτογράφηση έχει γίνει με σκοπό να ικανοποιεί τις απαιτήσεις ενός μοντέλου με αγωνιστικό χαρακτήρα, με ανάρτηση που ενώ είναι βασισμένη στον εμπρός και πίσω άξονα της M3 Coupe να έχει όμως ουσιαστική διαφορά στο πίσω υπό-πλαίσιο, που στην GTS είναι βιδωμένο σταθερά στην θέση του, δεν είναι δυνατόν να συγκρίνεται με ένα αμάξι φτιαγμένο μια επταετία πριν.
    Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε το σύστημα πέδησης που είναι κατασκευασμένο κατά παραγγελία και διαθέτει εμπρός 6πίστονες και πίσω 4πίστονες δαγκάνες, τον απίστευτο κινητήρα 4,4 λίτρων και 450 ίππων (στον οποίο μερικές από τις βελτιώσεις περιλαμβάνουν την κατασκευή του στροφαλοθαλάμου από κράμα αλουμινίου-πυριτίου, την μεγαλύτερη εισαγωγή από ανθρακονήματα, διαφορετικές πεταλούδες, χυτά αλουμινένια πιστόνια, ενώ και το σύστημα τροφοδοσίας λαδιού είναι βελτιστοποιημένο για να ικανοποιεί την ανώτερη δυναμική συμπεριφορά ενός αγωνιστικού χαρακτήρα μοντέλου), το εκπληκτικά εξελιγμένο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με διαφορετική κλίμακωση, M DKG Drivelogic και τέλος τη «δίαιτα» που υπέστη και είχε ως αποτέλεσμα η M3 GTS να ζυγίζει 1490κιλά, δηλαδή 190 κιλά ελαφρύτερη από την απλή M3 των 1680 κιλών, τότε δεν μένουν και πολλά που να επιδέχονται αμφισβήτηση για το πισταδόρικο χαρακτήρα της.
    Ακόμα αν σε όλα αυτά υπολογίσουμε ότι είναι η ίδια εταιρεία κατασκευής και μάλιστα η gts είναι πιο περιορισμένης παραγωγής μη λαμβάνοντας τόσο πολύ όσο στη csl τον παράγοντα κόστος, ε εγώ συγνώμη αλλά αδυνατώ να πιστέψω ότι η csl είναι λίγο υποδιέστερη και ότι είναι τοοοόσο ζυγισμένη πια που θεωρείται τουλάχιστο ισάξια με την gts.
    Ακόμα και αν υποθέσουμε πως τα έξτρα αγωνιστικά εξαρτήματα της gts είναι κάτι σαν after market (που εγώ δεν το πιστεύω καθόλου αυτό), και πάλι είναι τόσα πολλά και ακριβά που θα έπρεπε να κάνουν τεράστια διαφορά.
    Και αν σε όλα αυτά βάλω και την δική μου εμπειρία, ότι το γενικότερο στήσιμο (στα στροφιλίκια μου εμπνέει μεγαλύτερη σιγουριά και αυτοπεποίθηση η e92 από την e46 και γενικά την e92 την θεωρώ καλύτερο αυτοκίνητο σε όλα του από την e46, παρόλο που είναι πιο βαριά), καταλαβαίνετε γιατί επιμένω τόσο πολύ.

    Αυτά και από μένα.
    φαντάσου λοιπόν το gts, με μαμά φρένα 20χιλ. μεγαλύτερα σε σχέση με την απλή έκδοση, ελαφρώς βελτιωμένη ανάρτηση σε σχέση με την μαμά, πίσω καθήσματα, χωρίς club sport κλουβί.
    ή διαφορετικά ένα csl, με after market ανάρτηση, εξαπίστονα - τετραπίστονα φρένα, χωρίς πίσω καθήσματα, και club sport κλουβί.
    τα δύο δευτερόλεπτα στο ρίνγκ πάνε περίπατο, και ο μύθος του gts γκρεμίζεται αμέσως.
    αυτή είναι η αλήθεια για τα δύο αμάξια. η αίσθηση και η αυτοπεποίθηση που παίρνεις προσωπικά εσύ, δεν έχουν καμμία σχέση με την αποτελεσματικότητα των δύο αυτοκινήτων.
    επίσεις τα νούμερα ισχύως των δύο αυτοκινήτων, κάνουν το csl να δείχνει ταπεινώτατο μπροστά sto gts.
    3.2 εξακύλινδρο με 360 άλογα, έναντι 4.4 οχτακύλινδρου με 450 άλογα.
    με όλα τα παραπάνω, και επειδή κουβέντα γίνεται για χρόνους κτλ κτλ, το csl είναι καλύτερο αυτοκίνητο για πίστα, μιας και ο εξοπλισμός του είναι πολύ κατώτερος, η τεχνολογία του είναι 7 χρόνια πίσω, η δύναμη του είναι πολύ χαμηλότερη, ενώ ταυτόχρονα το gts του ξεκολάει μόλις δυο δευτερόλεπτα σε μια πίστα 23 χιλιομέτρων.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (27-08-12), Panos 316T (27-08-12)

Σελίδα 5 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP