Χρηστο, με μαμα τοπ μουντς που εχεις και για την οδηγική συμπεριφορά που ηθελες στο αμαξι οπως μου ειπες μια χαρα πιστευω εισαι απο θεμα καμπερ.
Και τοε νομιζω καλα εισαι αλλα,
Αν σε φοβιζει η ταση που εχει να ανοιγει πισω αυτό μπορει να διωρθωθει με δυο - τρεις τροπους:
-Μειωνοντας κατα 1 χιλιοστο σε συνολο το toe-out που εχεις μπροστα
-Αυξανοντας κατα 1-2 χιλιοστα σε συνολο το toe-in που εχεις πισω
-Κανοντας προπονηση και αλλαζοντας τον τροπο που οδηγας
Το καμπερ πισω πρεπει να συνδιαζεται με το μπροστα. Υπερβολικο καμπερ πισω ειναι καλό για παρα πολυ γρηγορες στροφες και οχι αργες επιπεδου δημοσιου δρομου.
Ειναι γνωστο οτι οσο περισσοτερο ειναι το αρνητικο καμπερ πισω τοσο δυσκολότερο ειναι το "μαζεμα" του αυτοκινητου σε περιπτωση που φυγει ο κωλος αφου το ξεκολημα δεν ειναι προοδευτικό.
Εγω στο δικό μου και στην πιστα, ακομα και με 3.4 - 3.8 μπροστα, δεν ξεπερνάω τις 2.0 - 2.2 μοιρες πισω σε τιμες grad.