Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 32

Θέμα: Ανάρτηση CSL και ευθυγράμμιση

  1. #11
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    99 στις 100 η CSL θα ειναι καλυτερη απο οτιδηποτε αλλο. Προσφατα μου μειωσε τη συγκλιση ο Dr.Poupakis και το αποτελεσμα ειναι εντυπωσιακο !
    Στον αναρτησιολόγο πας και εσύ; Άριστος μάστορας, όταν είχα βάλει την ohlins στο S2K είχα γυρίσει 3 συνεργεία περί αναρτήσεων και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μου έκανε σωστή δουλειά...Ενας μάλιστα κατηγορούσε και τα ελατήρια...Μέχρι που μου συνέστησαν τον εν λόγο και πραγματικά ασχολήθηκε ο τύπος και μεταμόρφωσε το αμάξι.

  2. #12
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στον αναρτησιολόγο πας και εσύ; Άριστος μάστορας, όταν είχα βάλει την ohlins στο S2K είχα γυρίσει 3 συνεργεία περί αναρτήσεων και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μου έκανε σωστή δουλειά...Ενας μάλιστα κατηγορούσε και τα ελατήρια...Μέχρι που μου συνέστησαν τον εν λόγο και πραγματικά ασχολήθηκε ο τύπος και μεταμόρφωσε το αμάξι.
    Πραγματικος doctor. Απιστευτη ευθυγραμμιση, το εκανε ξυραφι το Μ3. Εχω κανει και ζυγισμα με τις 4 ανεξαρτητες ζυγαριες.

  3. #13
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή Ευθυγραμμιση Μ3

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πραγματικος doctor. Απιστευτη ευθυγραμμιση, το εκανε ξυραφι το Μ3. Εχω κανει και ζυγισμα με τις 4 ανεξαρτητες ζυγαριες.
    τι τιμες μπροστα - πισω σε καμπερ και τοε σου εβαλε doctore ?
    Το ζυγισμα το εκανες απο περιεργεια ή σου εκανε και corner balance ?

  4. #14
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    τι τιμες μπροστα - πισω σε καμπερ και τοε σου εβαλε doctore ?
    Το ζυγισμα το εκανες απο περιεργεια ή σου εκανε και corner balance ?
    καμπερ μπροστα
    αριστερα -00 52΄ δεξια -00 49΄

    καμπερ πισω αριστερα - 01 19΄ δεξια -01 14'

    ολικη συγκλ εμπρος +00 08΄
    ολικη συγκλ πισω +00 22΄

    Το ζύγισμα το έκανα από περιέργεια.
    Πάντως το αυτοκίνητο με οδηγό μέσα είναι τέλειο.
    Χωρίς οδηγό είναι πιο βαρύ δεξιά.
    Αφου σκεφτόμουνα να πετάξω το κιτ ελαστικου και να βάλω πιο ελαφρια μπαταρία αλλά δεν κάνω τίποτα.

  5. #15
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν ξερω σε τι τιμες μετρα το μηχανημα του Πουπάκη και απ το ποστ δεν μπορω να καταλαβω αν ειναι σε μοιρες, χιλιοστα, ιντζες ή λεπτα της μοιρας...

    Παντως, ειδικά μπροστα (και συγκρινοντας με πισω) βλεπω μια ευθυγραμμιση που εμενα προσωπικα (και χωρις να σημαινει οτι η γνωμη μου ειναι σωστη) δεν θα μου αρεσε.
    Σημασια ομως εχει, να αρεσε σε σενα και να εμεινες ευχαριστημενος.

    Σορρυ και για το οφτοπικ.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (22-08-12), doctore (22-08-12)

  7. #16
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξερω σε τι τιμες μετρα το μηχανημα του Πουπάκη και απ το ποστ δεν μπορω να καταλαβω αν ειναι σε μοιρες, χιλιοστα, ιντζες ή λεπτα της μοιρας...

    Παντως, ειδικά μπροστα (και συγκρινοντας με πισω) βλεπω μια ευθυγραμμιση που εμενα προσωπικα (και χωρις να σημαινει οτι η γνωμη μου ειναι σωστη) δεν θα μου αρεσε.
    Σημασια ομως εχει, να αρεσε σε σενα και να εμεινες ευχαριστημενος.

    Σορρυ και για το οφτοπικ.
    Σόρρυ για το φόρματ του μηνύματος, αλλά έγραφα από το κινητό.

    Οι τιμές είναι μοίρες τα δύο πρώτα ψηφία και λεπτά τα επόμενα δύο.
    Δυστυχώς στην ευθυγράμμιση κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις.
    Με αυτό το setup έχω καλύτερη απότομη τιμονιά, και μεγαλύτερη ταχύτητα στο apex.
    Δυστυχώς έχω χάσει ευθυβολία στα πολλά χιλιόμετρα.

  8. #17
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αν και κανονικα επρεπε καποιος moderator να το μεταφερε σε καποιο αλλο θρεντ θα σου πω την γνωμη μου.

    Πιστευω οτι με το σεταπ μπροστα που εχεις, ουτε καλη εισοδο ουτε και καλό κρατημα μεσα στις στροφες πρεπει να εχεις.
    Ισως πριν κανεις ευθυγραμμιση το αμαξι να ηταν πολυ χαλια απο αποψη ευθυγραμμισης και τωρα να εχεις δει αρκετη διαφορα στην συμπεριφορά σε σχεση με πριν.

    Το κάμπερ που εχεις μπροστα ειναι ελαχιστο. Νομιζω ειναι και πιο λιγο απ τις εργοστασιακες τιμες.

    Το τόε που εχεις τωρα μπροστα ειναι in.
    Εαν ειχες τοε zero ή out, τοτε θα ειχες καλυτερη τιμονια και γεννικά καλυτερη εισοδο. Το toe in που εχεις τωρα μπροστα δεν ειναι αντιπροσωπευτικό της "αποτομης τιμονιας".
    Η ταχυτητα στο apex, εξαρτατε απο πολλους παραγοντες.

    Αυτο το σεταπ που εχεις τωρα ειναι κατα την γνωμη μου πολύ υποστροφικό και ειδικά στις εισόδους των στροφων.
    Ειναι ενα σεταπ που κατα τη γνωμη μου ειναι προσανατολισμενο σε δυο πραγματα :
    1.Στην ασφαλη οδηγηση για να μην φευγει ο κώλος (γι αυτο και το σχεδον μηδενικό καμπερ και το toe in μπροστα για να μην "κοντραρει" το μπροστινο μερος) και,
    2.Στην μακροζωία των ελαστικών.

  9. The Following 7 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    EVERGET (22-08-12), Kostas_1 (23-08-12), Lambros46 (22-08-12), Nickolas_s2k (22-08-12), Panos 316T (23-08-12), pilot (23-08-12), soc12r (22-08-12)

  10. #18
    Εγγραφή
    30-05-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    557
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν και κανονικα επρεπε καποιος moderator να το μεταφερε σε καποιο αλλο θρεντ θα σου πω την γνωμη μου.

    Πιστευω οτι με το σεταπ μπροστα που εχεις, ουτε καλη εισοδο ουτε και καλό κρατημα μεσα στις στροφες πρεπει να εχεις.
    Ισως πριν κανεις ευθυγραμμιση το αμαξι να ηταν πολυ χαλια απο αποψη ευθυγραμμισης και τωρα να εχεις δει αρκετη διαφορα στην συμπεριφορά σε σχεση με πριν.

    Το κάμπερ που εχεις μπροστα ειναι ελαχιστο. Νομιζω ειναι και πιο λιγο απ τις εργοστασιακες τιμες.

    Το τόε που εχεις τωρα μπροστα ειναι in.
    Εαν ειχες τοε zero ή out, τοτε θα ειχες καλυτερη τιμονια και γεννικά καλυτερη εισοδο. Το toe in που εχεις τωρα μπροστα δεν ειναι αντιπροσωπευτικό της "αποτομης τιμονιας".
    Η ταχυτητα στο apex, εξαρτατε απο πολλους παραγοντες.

    Αυτο το σεταπ που εχεις τωρα ειναι κατα την γνωμη μου πολύ υποστροφικό και ειδικά στις εισόδους των στροφων.
    Ειναι ενα σεταπ που κατα τη γνωμη μου ειναι προσανατολισμενο σε δυο πραγματα :
    1.Στην ασφαλη οδηγηση για να μην φευγει ο κώλος (γι αυτο και το σχεδον μηδενικό καμπερ και το toe in μπροστα για να μην "κοντραρει" το μπροστινο μερος) και,
    2.Στην μακροζωία των ελαστικών.
    Τσιφ, ποια ρύθμιση θεωρείς ότι είναι καλή βάση εκκίνησης για best of 2 worlds, δηλαδή ήρεμο τιμόνι και ευθύτητα στα πολλά αλλά ωραίο turn in χωρίς μούτρα?

    Πώς σου ακούγεται 1 μοίρα εμπρός, 1,5 πίσω (κάμπερ), 0 toe εμπρός, 0,20 total toe πίσω?

    Θα προσπαθούσες να προσεγγίσεις τις τιμές του csl σε μη csl M3 ή ακόμα και σε μη Μ3? Ρωτάω για το κατά πόσο ΄΄νόρμα΄΄ θεωρείς κάποιες τιμές στην ευθυγράμμιση.

    Θνξ

  11. #19
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στο δικο μου Μ3 ειχα ευθυγραμμίσει απο csl ο αποτελεσμα ηταν τελειο....
    βεββαια μεγαλο ρολο επεζε και η αναρτηση δεν ειχα απο csl αλλα pss9

  12. #20
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η "ευθυγραμμιση" ειναι μια διαφορετικη δουλεια απ αυτο που λέμε suspension tuning αναλογα με τις αναγκες του καθε οδηγου και την χρηση του αυτοκινητου.

    Η BMW και η καθε εταιρία δινει κάποιες τιμες με αποκλησεις σχετικα με το καμπερ και το τοε του αυτοκινητου για να υπάρχει μια ασφαλης καθημερινη οδηγηση, να μην υπαρχουν φθορες στο αυτοκινητο (λαστιχα, ρουλεμαν κλπ), και μεσω των τιμων αυτων το αυτοκινητο να εχει και τον οδηγικό χαρακτηρα για τον οποιο κατασκεαστηκε.

    Απο εκει και περα ο καθε ευθυγραμμισας φερνει την γεωμετρία του αυτοκινητου μεσα στα πλαισια που δινει το εργοστασιο αφου οι τιμες αυτες ειναι όλες φυλαγμενες μεσα στο κομπιουτερ του μηχανηματος που χρησημοποιεί.
    Οσο καλυτερο ειναι το μηχανημα και οση υπομονη εχει η μαστορας, τοσο καλη δουλεια γινεται.
    Με λιγα λόγια, δεν ειναι τόσο θεμα γνωσεων του καθε ευθυγραμμισα. Ειναι θεμα σωστης εκτελεσης των δεδομένων μεσα στα πλαισια που του δινει η εταιρία. Δεν ειναι επιστημη η ευθυγραμμιση δηλαδη, ουτε και αυτοσχεδιασμός απο τον μαστορα. Εκτελεση δεδομενων ειναι.

    Σε αυτό που λέμε suspension tuning, παιζουν πολλα αλλα πραγματα ρόλο και η γεωμετρια του αυτοκινητου προσαρμοζεται στις απαιτησεις του καθε οδηγου, οπως και στην χρηση του αυτοκινητου για να αποδωσει καλυτερα.
    Δεν εχει να κανει μονο με καμπερ και τόε αλλα και με παρα πολλους αλλους παραγοντες.

    ΜητσοΜ3@
    Οι εργοστασιακες τιμες Μ3 και CSL οσον αφορα το καμπερ και το τοε εχουν καποιες διαφορές ομως και πολλα κοινά αφου οι περισσοτερες τιμες που δουλευει ενας ευθυγραμμισας βρισκονται σε κοινα πλαισια.
    Οπότε δεν νομιζω να επαιξε ρόλο η "ευθυγραμμιση απο CSL"

    jannisa@
    Δεν ξερω τι να σου πω αφενός γιατι δεν ξερω τι χρηση κανεις στο αμαξι σου και αφετέρου γιατι εγω ισως να βλέπω τα πραγματα διαφορετικά απο εσενα.
    Αν το αμαξι ειναι καθημερινο, πιστευω οτι οι τιμες στα πλαισια που δινει η BMW ειναι οι καλυτερες.
    Απλα πληροφορικά να σου πω οτι τα BMW που εχουν αγωνιστικη χρηση και ειναι σε σασί Ε36 και Ε46 εχουν μεγαλυτερο καμπερ μπροστα σε συγκριση με πισω. Το τοε μπροστα ειναι απο zero μεχρι και 4 χιλιοστα αρνητικο (out)
    Πισω, τα περισσοτερα ειναι σεταρισμενα απο 2-5 χιλιοστα θετικο (in) .
    Φυσικα αυτα δεν ειναι και must διοτι το τοε επειδη δεν εχει να κανει τοσο με την προσφυση, αλλα εχει να κάνει με την συμπεριφορά του αυτοκινητου, δινετε και προσαρμοζεται αναλογα με τις τιμες καμπερ που δίνονται στο αμαξι.

  13. The Following 4 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    Kostas_1 (23-08-12), Panos 316T (23-08-12), Thomelef (23-08-12), ΔημήτρηςΜ3 (23-08-12)

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP