Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 32

Θέμα: Ανάρτηση CSL και ευθυγράμμιση

  1. #21
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για να σου πω ακριβώς λοιπόν
    Το κάνω ευθυγραμηση εδω σε μένα με νούμερα csl το αποτέλεσμα
    Να βρίσκει στα φτερα πίσω βέβαια η ζάντα ήταν 10χ19 με 275
    Σε άλλη ευθυγραμηση που έκανα σε γιατρό στο θέμα ανάρτησης και φρένα
    Το αμάξι καθόταν σε τιμες λίγο παραπάνω απο csl μιλάμε για κάτι μοίρες παραπανω!!
    Το ευχάριστιομουν σε βαθμό που ήμουν συνέχεια σε στροφές !

  2. #22
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Όταν πήρα το αμάξι και το έτρεξα πρώτη φορά είχα μεγάλη γκρίνια με το μπροστά μέρος. Δεν υπέστρεφε σε τρομερό βαθμό, αλλά αυτή η τάση να χάνει μπροστά και μετά με γκάζι και κλείσιμο της τροχιάς με τιμονι για αν το τοποθετήσεις δεν ήταν το στύλ μου. Ερχόμουν και από μία σειρά αυτοκινήτων που είχε βιδωμένη την μούρη και έκανε το φαινόμενο ακόμα χειρότερο.
    Τελικά, με κάποιες υποδείξεις από το τσιφ και κυρίως να βάλω απόκλιση μπροστά σώθηκα
    Το αμάξι δεν κουνάει χιλιοστό μπροστά, και μαζί με την ανάρτηση που του έβαλα εδώ και λίγο καιρό έχει να υποστρέψει αιώνες. Η θα φύγει με τα 4 ή ανοίγει το πίσω μέρος. Βέβαια εχει γινει λιγο νευρασθενικό με την τάση να ανοίγει την τροχιά, και μαζί με τα...ημιλάστιχα που έχω τώρα το πιο πιθανό είναι να μην κέρδισα ταχύτητα. Κέρδισα όμως σε αίσθηση και αυτό που φτάνει!

  3. The Following User Says Thank You to Stradale For This Useful Post:

    alexk (23-08-12)

  4. #23
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όταν πήρα το αμάξι και το έτρεξα πρώτη φορά είχα μεγάλη γκρίνια με το μπροστά μέρος. Δεν υπέστρεφε σε τρομερό βαθμό, αλλά αυτή η τάση να χάνει μπροστά και μετά με γκάζι και κλείσιμο της τροχιάς με τιμονι για αν το τοποθετήσεις δεν ήταν το στύλ μου. Ερχόμουν και από μία σειρά αυτοκινήτων που είχε βιδωμένη την μούρη και έκανε το φαινόμενο ακόμα χειρότερο.
    Τελικά, με κάποιες υποδείξεις από το τσιφ και κυρίως να βάλω απόκλιση μπροστά σώθηκα
    Το αμάξι δεν κουνάει χιλιοστό μπροστά, και μαζί με την ανάρτηση που του έβαλα εδώ και λίγο καιρό έχει να υποστρέψει αιώνες. Η θα φύγει με τα 4 ή ανοίγει το πίσω μέρος. Βέβαια εχει γινει λιγο νευρασθενικό με την τάση να ανοίγει την τροχιά, και μαζί με τα...ημιλάστιχα που έχω τώρα το πιο πιθανό είναι να μην κέρδισα ταχύτητα. Κέρδισα όμως σε αίσθηση και αυτό που φτάνει!
    τι setup έχεις τώρα δλδ αν επιτρέπεται?
    απ'ότι μπορώ να φανταστώ, πρέπει και εσύ να έχεις βγάλει το βιδάκι πάνω απο τον θόλο εεε???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #24
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    τι setup έχεις τώρα δλδ αν επιτρέπεται?
    απ'ότι μπορώ να φανταστώ, πρέπει και εσύ να έχεις βγάλει το βιδάκι πάνω απο τον θόλο εεε???
    Ναι το εβγαλα!Την πρώτη φορά που πήγα βέβαια δεν το βρίσκαμε με τον ευθυγράμμισα....Τραγικοί και οι δύο μας...

    -1,8 κάμπερ μπροστα με ένα χιλιοστό απόκλιση σε κάθε τροχό.
    -1,5 πίσω με ένα χιλιοστό σύγκληση σε κάθε τροχό.

  6. #25
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν μπορείς να βάλεις άλλα τοπ μάουντ μπροστά, βάλτα και κάνε την μπροστινή κάμπερ 2 μοίρες.
    ακόμα καλύτερα θα είσαι.
    η διαφορά μας είναι ότι εγώ πίσω το έχω τέρμα, που αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι στο 1,7, αλλά δεν θυμάμαι κιόλα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #26
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Έχεις δίκιο για τα τοπ μαουντς, είναι στο πρόγραμμα, αλλά μια και δεν θα μπει πίστα στα προσεχώς το βλέπουμε από Μαιο. Πίσω δεν έβαλα τέρμα γιατι δεν μυο κάθεται καλά να το κάνω "τετραγωνο"

  8. #27
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πέραν τα μούτρα που τα διόρθωσες όπως είπες, αν ανοίξεις και άλλο απο πίσω, θα μπαίνεις με μια τιμονιά απο την είσοδο μέχρι την κορυφή, ενώ αν τύχει και διορθώσεις θα διορθώσεις στην έξοδο σε περίπτωση που πιέσεις παραπάνω απ'όσο προβλέπεται για την στροφή.
    και αυτό γενικά είναι πολύ μεγάλη διαφορά για το Μ3, μιάς και με το μαμά σετάρισμα ήθελες διόρθωμα αμέσως μετά την είσοδο, καμμιά φορά διόρθωση στην κορυφή, και καμμιά φορά πάλι στην έξοδο.
    κοινός παλεύεις με τα τιμόνια αν θές να πας τέζα με μαμά στήσιμο.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Panos 316T (23-08-12)

  10. #28
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Πολύ ενδιαφέρον...Άρα είμαι για 2 καμπερ μπροστά και όσο παει πισω...
    Βέβαια από την άλλη θα χάσε λίγο τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα που έχει τώρα, αλλά θα το κάνω για να δώ εντυπώσεις.

    Πάντως με τέτοιο βάρος και κάμπερ, βλέπω τα μέσα από τα ελαστικά να γίνοται φυτίλια...

  11. #29
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν βάλεις cup, έτσι και αλλιώς θα πείς bye bye στο παιχνίδι. οπότε, μάλον για να τ ανοίγεις τέρμα είσαι, έτσι ώστε να πάρεις ότι καλύτερο μπορείς.
    γενικά εγώ που το ξέρω αρκετά καλά το αμάξι πλέον, απο την είσοδο μέχρι και την κορυφή το πάω μόνο με μια κοφτή τιμονιά, και ρολαριστά. απο εκεί και πέρα, ανάλογα με την λύσσα που οδηγάω, μπορεί να βγώ είτε χοροπηδώντας απο την έξοδο, είτε με καλή διόρθωση, έτσι για τον πρόλογο που λένε...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. #30
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το αμάξι δεν κουνάει χιλιοστό μπροστά, και μαζί με την ανάρτηση που του έβαλα εδώ και λίγο καιρό έχει να υποστρέψει αιώνες. Η θα φύγει με τα 4 ή ανοίγει το πίσω μέρος. Βέβαια εχει γινει λιγο νευρασθενικό με την τάση να ανοίγει την τροχιά, και μαζί με τα...ημιλάστιχα που έχω τώρα το πιο πιθανό είναι να μην κέρδισα ταχύτητα. Κέρδισα όμως σε αίσθηση και αυτό που φτάνει!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι το εβγαλα!Την πρώτη φορά που πήγα βέβαια δεν το βρίσκαμε με τον ευθυγράμμισα....Τραγικοί και οι δύο μας...

    -1,8 κάμπερ μπροστα με ένα χιλιοστό απόκλιση σε κάθε τροχό.
    -1,5 πίσω με ένα χιλιοστό σύγκληση σε κάθε τροχό.
    Χρηστο, με μαμα τοπ μουντς που εχεις και για την οδηγική συμπεριφορά που ηθελες στο αμαξι οπως μου ειπες μια χαρα πιστευω εισαι απο θεμα καμπερ.
    Και τοε νομιζω καλα εισαι αλλα,

    Αν σε φοβιζει η ταση που εχει να ανοιγει πισω αυτό μπορει να διωρθωθει με δυο - τρεις τροπους:
    -Μειωνοντας κατα 1 χιλιοστο σε συνολο το toe-out που εχεις μπροστα
    -Αυξανοντας κατα 1-2 χιλιοστα σε συνολο το toe-in που εχεις πισω
    -Κανοντας προπονηση και αλλαζοντας τον τροπο που οδηγας

    Το καμπερ πισω πρεπει να συνδιαζεται με το μπροστα. Υπερβολικο καμπερ πισω ειναι καλό για παρα πολυ γρηγορες στροφες και οχι αργες επιπεδου δημοσιου δρομου.
    Ειναι γνωστο οτι οσο περισσοτερο ειναι το αρνητικο καμπερ πισω τοσο δυσκολότερο ειναι το "μαζεμα" του αυτοκινητου σε περιπτωση που φυγει ο κωλος αφου το ξεκολημα δεν ειναι προοδευτικό.

    Εγω στο δικό μου και στην πιστα, ακομα και με 3.4 - 3.8 μπροστα, δεν ξεπερνάω τις 2.0 - 2.2 μοιρες πισω σε τιμες grad.

  13. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (23-08-12), Thomelef (23-08-12)

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP