Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 77

Θέμα: Καλοοοοοςς.....στουκος!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πέραν απο το διαφορετικό στήσιμο και το μακρύτερο μετατρόχιο, ένα μεγάλο ατού που έχει το Μ3, είναι τα 340 άλογα του όπου σε βοηθάνε να κάνεις τα πάντα. ακόμα και να συγχωρήσεις ο ίδιος τον εαυτό σου σε κάποιο λάθος, αρκεί να ξέρεις τι κάνεις.
    η ομοιόμορφη καμπύλη ροπής του επίσεις, σε βοηθάει στο να ξέρεις ανα πάσα στιγμή τι πρόκειτε να κάνει το αμάξι στο παραμικρό πάτημα του γκαζιού.
    όσων αφορά την σύγκριση των δύο, ναι είναι και τα δύο πολύ καλά αυτοκίνητα, με το Μ3 να είναι γενικότερα ανώτερο σαν όχημα.
    however, το s2k χρειάζεται μεγαλύτερα κοχόνες και εμπειρία (όχι απο γενικά πίσω κίνηση, αλλά εμπειρία στο ίδιο το αυτοκίνητο) για να το πάς όπως μπορεί πραγματικά να πάει.
    ναι, το Μ3 είναι πού user friendly, το οποίο όμως μπορεί να σου δώσει πολύ άσχημο χαστούκι αν πάς να κάνεις υπερβολές.
    συμφωνώ δλδ με αυτό που γράφει ο βαλέριος γενικά, δεν συμφωνώ με τον ειρωνικό τρόπο που τα γράφει. μπορεί και απλά να μου φαίνεται ότι τα λέει ειρωνικά. bottom line is that as far as the two cars are concerned, i agree with most of what he is saying.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    chief (23-08-12), Leonidas_E39 (25-08-12), nikos1400 (23-08-12), valerios2000 (23-08-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    18-05-11
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    94
    Thanked
    33
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    πέραν απο το διαφορετικό στήσιμο και το μακρύτερο μετατρόχιο, ένα μεγάλο ατού που έχει το Μ3, είναι τα 340 άλογα του όπου σε βοηθάνε να κάνεις τα πάντα. ακόμα και να συγχωρήσεις ο ίδιος τον εαυτό σου σε κάποιο λάθος, αρκεί να ξέρεις τι κάνεις.
    η ομοιόμορφη καμπύλη ροπής του επίσεις, σε βοηθάει στο να ξέρεις ανα πάσα στιγμή τι πρόκειτε να κάνει το αμάξι στο παραμικρό πάτημα του γκαζιού.
    όσων αφορά την σύγκριση των δύο, ναι είναι και τα δύο πολύ καλά αυτοκίνητα, με το Μ3 να είναι γενικότερα ανώτερο σαν όχημα.
    however, το s2k χρειάζεται μεγαλύτερα κοχόνες και εμπειρία (όχι απο γενικά πίσω κίνηση, αλλά εμπειρία στο ίδιο το αυτοκίνητο) για να το πάς όπως μπορεί πραγματικά να πάει.
    ναι, το Μ3 είναι πού user friendly, το οποίο όμως μπορεί να σου δώσει πολύ άσχημο χαστούκι αν πάς να κάνεις υπερβολές.
    συμφωνώ δλδ με αυτό που γράφει ο βαλέριος γενικά, δεν συμφωνώ με τον ειρωνικό τρόπο που τα γράφει. μπορεί και απλά να μου φαίνεται ότι τα λέει ειρωνικά. bottom line is that as far as the two cars are concerned, i agree with most of what he is saying.
    Φαινετε ειρωνικο δεν ειναι, αυτο που ηθελα να πω ειναι πως το παιδι στο Video εφτασε εκει που εφτασε γιατι το ιδιο το αμαξι του επετρεψε να φτασει, αν ηταν πιο "δυσκολο" και ναι το μτριο μπορει να γινει δλδ ελεος δεν ειναι FXX, θα το ειχε χασει 3 στροφες πιο πριν η θα ηταν χαμενο 3 στροφες πιο πριν κ θα παλευε με τον εαυτο του με τελικη καταληξη τις πετρες
    Τι ειπα αλλα χαθηκε με ανουσια copy paste , οτι μπορουσε το ιδιο αμαξι να ειχε ενα σεταπ εξ εργοστασιου που θα το εκανε πιο αργο overall, στο range των -10 χιλιομετρων ανα στροφη αλλα θα βιδωνε περισσοτερο την μουρη κ θα σου μιλαγε με την ουρα, αυτο φοβιζει τον απειρο οδηγο, γιατι σε εναν κοσμο που ολοι οδηγανε FF Layout, αυτο φοβιζει, αν ημασταν στον Driftplanet Omega-2 στην πολη Πισωλαστιχο ,θα φοβιζαν το να πεταει μουρες ενα αμαξι
    Τωρα αυτο που λεω εγω -10 χιλιομετρα ειναι αναλογικο στα 100 χιλιομετρα ανα ωρα, στα 200 ειναι -20 κτλ κτλ αρα παιζει μετα ο χρονος αντιδρασης κτλ γιατι αν πεταξει ενα κλικ μουρες αφηνεις γκαζι στριβεις ενα κλικ περισσοτερο κ ηρθες, αλλα αν ανοιξει τροχια στα 160+ θελει ηρεμες κ σταθερες κινησεις κτλ
    αυτο ο μεσος γερμανος οδηγος το εχει διαβασει μονο σε κατι περιοδικα στην χεστρα κ αυτα επειδη ειχε παρει το τευχος για το συγκριτικο toyota aygo diesel vs nissan micra dci
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη valerios2000 : 23-08-12 στις 12:46

  4. The Following User Says Thank You to valerios2000 For This Useful Post:

    Panos 316T (23-08-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP