Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 32

Θέμα: Ανάρτηση CSL και ευθυγράμμιση

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η "ευθυγραμμιση" ειναι μια διαφορετικη δουλεια απ αυτο που λέμε suspension tuning αναλογα με τις αναγκες του καθε οδηγου και την χρηση του αυτοκινητου.

    Η BMW και η καθε εταιρία δινει κάποιες τιμες με αποκλησεις σχετικα με το καμπερ και το τοε του αυτοκινητου για να υπάρχει μια ασφαλης καθημερινη οδηγηση, να μην υπαρχουν φθορες στο αυτοκινητο (λαστιχα, ρουλεμαν κλπ), και μεσω των τιμων αυτων το αυτοκινητο να εχει και τον οδηγικό χαρακτηρα για τον οποιο κατασκεαστηκε.

    Απο εκει και περα ο καθε ευθυγραμμισας φερνει την γεωμετρία του αυτοκινητου μεσα στα πλαισια που δινει το εργοστασιο αφου οι τιμες αυτες ειναι όλες φυλαγμενες μεσα στο κομπιουτερ του μηχανηματος που χρησημοποιεί.
    Οσο καλυτερο ειναι το μηχανημα και οση υπομονη εχει η μαστορας, τοσο καλη δουλεια γινεται.
    Με λιγα λόγια, δεν ειναι τόσο θεμα γνωσεων του καθε ευθυγραμμισα. Ειναι θεμα σωστης εκτελεσης των δεδομένων μεσα στα πλαισια που του δινει η εταιρία. Δεν ειναι επιστημη η ευθυγραμμιση δηλαδη, ουτε και αυτοσχεδιασμός απο τον μαστορα. Εκτελεση δεδομενων ειναι.

    Σε αυτό που λέμε suspension tuning, παιζουν πολλα αλλα πραγματα ρόλο και η γεωμετρια του αυτοκινητου προσαρμοζεται στις απαιτησεις του καθε οδηγου, οπως και στην χρηση του αυτοκινητου για να αποδωσει καλυτερα.
    Δεν εχει να κανει μονο με καμπερ και τόε αλλα και με παρα πολλους αλλους παραγοντες.

    ΜητσοΜ3@
    Οι εργοστασιακες τιμες Μ3 και CSL οσον αφορα το καμπερ και το τοε εχουν καποιες διαφορές ομως και πολλα κοινά αφου οι περισσοτερες τιμες που δουλευει ενας ευθυγραμμισας βρισκονται σε κοινα πλαισια.
    Οπότε δεν νομιζω να επαιξε ρόλο η "ευθυγραμμιση απο CSL"

    jannisa@
    Δεν ξερω τι να σου πω αφενός γιατι δεν ξερω τι χρηση κανεις στο αμαξι σου και αφετέρου γιατι εγω ισως να βλέπω τα πραγματα διαφορετικά απο εσενα.
    Αν το αμαξι ειναι καθημερινο, πιστευω οτι οι τιμες στα πλαισια που δινει η BMW ειναι οι καλυτερες.
    Απλα πληροφορικά να σου πω οτι τα BMW που εχουν αγωνιστικη χρηση και ειναι σε σασί Ε36 και Ε46 εχουν μεγαλυτερο καμπερ μπροστα σε συγκριση με πισω. Το τοε μπροστα ειναι απο zero μεχρι και 4 χιλιοστα αρνητικο (out)
    Πισω, τα περισσοτερα ειναι σεταρισμενα απο 2-5 χιλιοστα θετικο (in) .
    Φυσικα αυτα δεν ειναι και must διοτι το τοε επειδη δεν εχει να κανει τοσο με την προσφυση, αλλα εχει να κάνει με την συμπεριφορά του αυτοκινητου, δινετε και προσαρμοζεται αναλογα με τις τιμες καμπερ που δίνονται στο αμαξι.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    Kostas_1 (23-08-12), Panos 316T (23-08-12), Thomelef (23-08-12), ΔημήτρηςΜ3 (23-08-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP