καμπερ μπροστα
αριστερα -00 52΄ δεξια -00 49΄
καμπερ πισω αριστερα - 01 19΄ δεξια -01 14'
ολικη συγκλ εμπρος +00 08΄
ολικη συγκλ πισω +00 22΄
Το ζύγισμα το έκανα από περιέργεια.
Πάντως το αυτοκίνητο με οδηγό μέσα είναι τέλειο.
Χωρίς οδηγό είναι πιο βαρύ δεξιά.
Αφου σκεφτόμουνα να πετάξω το κιτ ελαστικου και να βάλω πιο ελαφρια μπαταρία αλλά δεν κάνω τίποτα.
Δεν ξερω σε τι τιμες μετρα το μηχανημα του Πουπάκη και απ το ποστ δεν μπορω να καταλαβω αν ειναι σε μοιρες, χιλιοστα, ιντζες ή λεπτα της μοιρας...
Παντως, ειδικά μπροστα (και συγκρινοντας με πισω) βλεπω μια ευθυγραμμιση που εμενα προσωπικα (και χωρις να σημαινει οτι η γνωμη μου ειναι σωστη) δεν θα μου αρεσε.
Σημασια ομως εχει, να αρεσε σε σενα και να εμεινες ευχαριστημενος.
Σορρυ και για το οφτοπικ.
Σόρρυ για το φόρματ του μηνύματος, αλλά έγραφα από το κινητό.
Οι τιμές είναι μοίρες τα δύο πρώτα ψηφία και λεπτά τα επόμενα δύο.
Δυστυχώς στην ευθυγράμμιση κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις.
Με αυτό το setup έχω καλύτερη απότομη τιμονιά, και μεγαλύτερη ταχύτητα στο apex.
Δυστυχώς έχω χάσει ευθυβολία στα πολλά χιλιόμετρα.
Αν και κανονικα επρεπε καποιος moderator να το μεταφερε σε καποιο αλλο θρεντ θα σου πω την γνωμη μου.
Πιστευω οτι με το σεταπ μπροστα που εχεις, ουτε καλη εισοδο ουτε και καλό κρατημα μεσα στις στροφες πρεπει να εχεις.
Ισως πριν κανεις ευθυγραμμιση το αμαξι να ηταν πολυ χαλια απο αποψη ευθυγραμμισης και τωρα να εχεις δει αρκετη διαφορα στην συμπεριφορά σε σχεση με πριν.
Το κάμπερ που εχεις μπροστα ειναι ελαχιστο. Νομιζω ειναι και πιο λιγο απ τις εργοστασιακες τιμες.
Το τόε που εχεις τωρα μπροστα ειναι in.
Εαν ειχες τοε zero ή out, τοτε θα ειχες καλυτερη τιμονια και γεννικά καλυτερη εισοδο. Το toe in που εχεις τωρα μπροστα δεν ειναι αντιπροσωπευτικό της "αποτομης τιμονιας".
Η ταχυτητα στο apex, εξαρτατε απο πολλους παραγοντες.
Αυτο το σεταπ που εχεις τωρα ειναι κατα την γνωμη μου πολύ υποστροφικό και ειδικά στις εισόδους των στροφων.
Ειναι ενα σεταπ που κατα τη γνωμη μου ειναι προσανατολισμενο σε δυο πραγματα :
1.Στην ασφαλη οδηγηση για να μην φευγει ο κώλος (γι αυτο και το σχεδον μηδενικό καμπερ και το toe in μπροστα για να μην "κοντραρει" το μπροστινο μερος) και,
2.Στην μακροζωία των ελαστικών.
EVERGET (22-08-12), Kostas_1 (23-08-12), Lambros46 (22-08-12), Nickolas_s2k (22-08-12), Panos 316T (23-08-12), pilot (23-08-12), soc12r (22-08-12)
Τσιφ, ποια ρύθμιση θεωρείς ότι είναι καλή βάση εκκίνησης για best of 2 worlds, δηλαδή ήρεμο τιμόνι και ευθύτητα στα πολλά αλλά ωραίο turn in χωρίς μούτρα?
Πώς σου ακούγεται 1 μοίρα εμπρός, 1,5 πίσω (κάμπερ), 0 toe εμπρός, 0,20 total toe πίσω?
Θα προσπαθούσες να προσεγγίσεις τις τιμές του csl σε μη csl M3 ή ακόμα και σε μη Μ3? Ρωτάω για το κατά πόσο ΄΄νόρμα΄΄ θεωρείς κάποιες τιμές στην ευθυγράμμιση.
Θνξ