Σελίδα 28 από 64 ΠρώτηΠρώτη ... 18262728293038 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 271 έως 280 από 638

Θέμα: Τα πάντα για το 320si

  1. #271
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    νικο εχω παρατηρησει οτι αρκετοι ιδιοκτητες si και εσυ προσωπικα σε παλιοτερες συζητησεις που εχεις κανει σε αλλο φορουμ, ειστε καπως υπερβολικοι θα ελεγα.
    οπως και οσοι εκφραζονται κατα του si.

    σαφως και το si ειναι ενα μοναδικο αυτοκινητο, πως θα μπορουσε να μην ειναι αλλωστε αφου πανω του εγινε η ομολογκασιον για το αγωνιστικο, αλλα ολη αυτη η παραφιλολογια που εχει αναπτυχθει κατα τη γνωμη μου προερχεται απο το οτι κανεις δεν το τοποθετει εκει που πραγματικα βρισκεται.

    αυτοι που το εχουν του δινουν συχνα περισσοτερη αξια απ΄οτι εχει, ενω αυτοι που δεν το εχουν, το υποβαθμιζουν και παλι περισσοτερο απ΄οσο πρεπει.
    ετσι η διαφορα που υπαρχει μεγαλωνει ακομα πιο πολυ με αποτελεσμα να βλεπουμε ενθουσιωδεις συζητησεις στα φορουμς.

    συμφωνω οτι το si ειναι ενα ειδικοτερο αυτοκινητο απο το απλο 320, πιο σπορ, απευθυνεται στον οικογενειαρχη που θελει περισσοτερη ευχρηστια απο το κουπε, αλλα δεν τον πειραζει να θυσιασει αλλες παραμετρους οπως η καταναλωση κλπ, προκειμενου να εχει αυτο το παραπανω στην αισθηση και την αποδοση.

    δεν ειναι ομως ολοι οι αγοραστες 320 ετσι, οι περισσοτεροι μαλλον θα εκτιμησουν αρετες αλλων εκδοσεων οπως ο εξοπλισμος, η ανεση, η ηχομονωση, η οικονομια και δεν θα ενδιαφερθουν καθολου για την αισθηση, το στροφαρισμα, τον ηχο κλπ του si.

    επιπροσθετα οσο καλυτερο και να ηταν το si οταν βγηκε, ο κοσμος προχωρησε απο τοτε κι ετσι τα επομενα μοντελα θεωρω βελτιωθηκαν.
    παντα ετσι συμβαινει αλλωστε.

    το γεγονος ειναι πως το si δεν ειναι οτι καλυτερο εχει βγαλει το μοναχο, οπως πιστευουν αρκετοι κατοχοι του, εχουν υπαρξει καλυτερα και πολυ καλυτερα BMW και πριν και μετα, απλα εχει καποια καλα στοιχεια που του δινουν ενα exclusivity, πραγμα που οποιος τα θεωρει επιθυμητα τα πληρωνει αναλογα και οποιος δεν ενδιαφερεται παει σε καποια αλλη εκδοση.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    alexk (21-08-12), Nino (21-08-12), Ptboul (27-08-12)

  3. #272
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    νικο εχω παρατηρησει οτι αρκετοι ιδιοκτητες si και εσυ προσωπικα σε παλιοτερες συζητησεις που εχεις κανει σε αλλο φορουμ, ειστε καπως υπερβολικοι θα ελεγα.
    οπως και οσοι εκφραζονται κατα του si.

    σαφως και το si ειναι ενα μοναδικο αυτοκινητο, πως θα μπορουσε να μην ειναι αλλωστε αφου πανω του εγινε η ομολογκασιον για το αγωνιστικο, αλλα ολη αυτη η παραφιλολογια που εχει αναπτυχθει κατα τη γνωμη μου προερχεται απο το οτι κανεις δεν το τοποθετει εκει που πραγματικα βρισκεται.

    αυτοι που το εχουν του δινουν συχνα περισσοτερη αξια απ΄οτι εχει, ενω αυτοι που δεν το εχουν, το υποβαθμιζουν και παλι περισσοτερο απ΄οσο πρεπει.
    ετσι η διαφορα που υπαρχει μεγαλωνει ακομα πιο πολυ με αποτελεσμα να βλεπουμε ενθουσιωδεις συζητησεις στα φορουμς.

    συμφωνω οτι το si ειναι ενα ειδικοτερο αυτοκινητο απο το απλο 320, πιο σπορ, απευθυνεται στον οικογενειαρχη που θελει περισσοτερη ευχρηστια απο το κουπε, αλλα δεν τον πειραζει να θυσιασει αλλες παραμετρους οπως η καταναλωση κλπ, προκειμενου να εχει αυτο το παραπανω στην αισθηση και την αποδοση.

    δεν ειναι ομως ολοι οι αγοραστες 320 ετσι, οι περισσοτεροι μαλλον θα εκτιμησουν αρετες αλλων εκδοσεων οπως ο εξοπλισμος, η ανεση, η ηχομονωση, η οικονομια και δεν θα ενδιαφερθουν καθολου για την αισθηση, το στροφαρισμα, τον ηχο κλπ του si.

    επιπροσθετα οσο καλυτερο και να ηταν το si οταν βγηκε, ο κοσμος προχωρησε απο τοτε κι ετσι τα επομενα μοντελα θεωρω βελτιωθηκαν.
    παντα ετσι συμβαινει αλλωστε.

    το γεγονος ειναι πως το si δεν ειναι οτι καλυτερο εχει βγαλει το μοναχο, οπως πιστευουν αρκετοι κατοχοι του, εχουν υπαρξει καλυτερα και πολυ καλυτερα BMW και πριν και μετα, απλα εχει καποια καλα στοιχεια που του δινουν ενα exclusivity, πραγμα που οποιος τα θεωρει επιθυμητα τα πληρωνει αναλογα και οποιος δεν ενδιαφερεται παει σε καποια αλλη εκδοση.


    έτσι ακριβώς! Συμφωνώ σε όλα...

  4. #273
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    νικο εχω παρατηρησει οτι αρκετοι ιδιοκτητες si και εσυ προσωπικα σε παλιοτερες συζητησεις που εχεις κανει σε αλλο φορουμ, ειστε καπως υπερβολικοι θα ελεγα.
    οπως και οσοι εκφραζονται κατα του si.

    σαφως και το si ειναι ενα μοναδικο αυτοκινητο, πως θα μπορουσε να μην ειναι αλλωστε αφου πανω του εγινε η ομολογκασιον για το αγωνιστικο, αλλα ολη αυτη η παραφιλολογια που εχει αναπτυχθει κατα τη γνωμη μου προερχεται απο το οτι κανεις δεν το τοποθετει εκει που πραγματικα βρισκεται.

    αυτοι που το εχουν του δινουν συχνα περισσοτερη αξια απ΄οτι εχει, ενω αυτοι που δεν το εχουν, το υποβαθμιζουν και παλι περισσοτερο απ΄οσο πρεπει.
    ετσι η διαφορα που υπαρχει μεγαλωνει ακομα πιο πολυ με αποτελεσμα να βλεπουμε ενθουσιωδεις συζητησεις στα φορουμς.

    συμφωνω οτι το si ειναι ενα ειδικοτερο αυτοκινητο απο το απλο 320, πιο σπορ, απευθυνεται στον οικογενειαρχη που θελει περισσοτερη ευχρηστια απο το κουπε, αλλα δεν τον πειραζει να θυσιασει αλλες παραμετρους οπως η καταναλωση κλπ, προκειμενου να εχει αυτο το παραπανω στην αισθηση και την αποδοση.

    δεν ειναι ομως ολοι οι αγοραστες 320 ετσι, οι περισσοτεροι μαλλον θα εκτιμησουν αρετες αλλων εκδοσεων οπως ο εξοπλισμος, η ανεση, η ηχομονωση, η οικονομια και δεν θα ενδιαφερθουν καθολου για την αισθηση, το στροφαρισμα, τον ηχο κλπ του si.

    επιπροσθετα οσο καλυτερο και να ηταν το si οταν βγηκε, ο κοσμος προχωρησε απο τοτε κι ετσι τα επομενα μοντελα θεωρω βελτιωθηκαν.
    παντα ετσι συμβαινει αλλωστε.

    το γεγονος ειναι πως το si δεν ειναι οτι καλυτερο εχει βγαλει το μοναχο, οπως πιστευουν αρκετοι κατοχοι του, εχουν υπαρξει καλυτερα και πολυ καλυτερα BMW και πριν και μετα, απλα εχει καποια καλα στοιχεια που του δινουν ενα exclusivity, πραγμα που οποιος τα θεωρει επιθυμητα τα πληρωνει αναλογα και οποιος δεν ενδιαφερεται παει σε καποια αλλη εκδοση.
    Δε διαφωνώ πουθενά. Συμφωνώ σε όλα.

    Σε όλα τα πράγματα υπάρχουν και οι δυο πλευρές και πολύ σωστά κάνεις και τις παραθέτεις.

    Στο υπογραμμισμένο θα σταθώ μόνο. Δε νομίζω ότι οι κάτοχοι του έχουν τέτοια αντίληψη κι αν ισχύει κάτι τέτοιο, προφανώς είναι λανθασμένο.

    Μόνο σήμα Μ θα μπορούσε να έχει στο πορτ-μπαγάζ το καλύτερο που βγήκε ποτέ από το Μόναχο και για μένα (για τους δικούς μου λόγους και προτιμήσεις δηλαδή) είναι η Μ5 (E60).
    Nikos

  5. The Following User Says Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    Stathis (21-08-12)

  6. #274
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν ξέρω γιατί μου γράφεις κάθε φορά ότι δεν θέλεις να συζητήσεις και αυτό που κάνω δεν έχει νόημα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι αποδεικνύει? Ότι όλος αυτός ο ντόρος και η μεγάλη διαφορά των 6 κιλών παραπάνω ροπής και 48 αλόγων...στο κρίσιμο 80-120 με 4η της δίνει ΜΟΝΟ 4 δέκατα του δευτερολέπτου.

    Μη μου πεις ότι υπάρχει άνθρωπος που θα καταλάβει τη διαφορά του μισού δευτερολέπτου!

    Αποδεικνύει λοιπόν αυτό που σου γράφω και πριν. ΜΗΝ κοιτάς τα νούμερα της ιπποδύναμης και της ροπής! Τα νούμερα δε λένε πάντα την αλήθεια. Πως βγαίνουν έχει σημασία. Βλέπεις λοιπόν ότι είναι πάρα πολύ κοντά τα δυο αυτοκίνητα στη συγκεκριμένη μέτρηση κι ας έχουν κοντά 50 άλογα διαφορά!
    Αυτό είναι υπό προϋποθέσεις, και το μισό δευτερόλεπτο είναι διαφορά.
    Άλλωστε η 4η στο 325 βγάζει κοντά 200χλμ και με 120 ο κινητήρας δουλεύει πολύ χαμηλά.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων

    Τι ψάχνεις να βρεις τώρα? Για να στο λένε όλοι...κάτι δε θα ξέρουν?
    Ο φίλος μου ο Ανδρέας δεν έχει μπει ποτέ σε si, απλά λέει ότι είναι τέλειο επειδή είναι συλλεκτικό και στροφάρει και έχει τέλειο στήσιμο.
    Ο άλλος ο φίλος μου που πήρε, το έχει πουλήσει ήδη γιατί φρίκαρε.
    Είχε Μ3 Ε92 και πλέον CSL, και πήρε το si σαν πιο ειδικό σε σχέση με ένα 325/330.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα σου πω τι αρέσει σε μένα και θα το λήξω εδώ γιατί αυτό που κάνεις δεν έχει νόημα νομίζω και δε ξέρω αν θα σου απαντήσουν κι οι υπόλοιποι.

    Ξεκινάμε από τα βασικά. Καταρχάς είναι ένα ιδιαίτερο, μοναδικό και συλλεκτικό αυτοκίνητο με 100% σπορ χαρακτήρα και προσανατολισμό. Εμφανισιακά με το M-Pack φαίνεται πανέμορφο, οι 18άρες είναι κόσμημα και όταν κάθεσαι στο μπάκετ από αλκαντάρα και πιάνεις το χοντρό Μ τιμόνι, τότε απλά "κουμπώνεις". Στο δρόμο τώρα, με ενθουσιάζει η συνολική αίσθηση που αποκομίζεις από το αυτοκίνητο. Το βαρύ, ακριβέστατο τιμόνι, η άμεση απόκριση γκαζιού λόγω έλλειψης valvetronic και χρήσης συμβατικής πεταλούδας, το εξαιρετικά ουδέτερο στήσιμο, τα άμεσα και δυνατά 300mm φρένα, ο εξαιρετικός ήχος, το στροφάρισμα στις 7.500 (κι ο ήχος εκεί) και το σβέλτο δούλεμα του μοτέρ που έχει πραγματικά ΤΟΝ ΑΓΕΜΙΣΤΟ...δε σταματάει να δίνει!!!

    Όλα αυτά λοιπόν μου επιτρέπουν να φρενάρω όσο πιο αργά μπορώ εκμεταλλευόμενος τα εξαιρετικά φρένα, γνωρίζοντας ότι στο turn-in δε θα με προδώσει με "μούτρα" και όντως στρίβοντας το εμπρός μέρος ακούει...κολλάει κάτω, βιδώνει και δε κουνιέται και χρησιμοποιώ την άμεση απόκριση του γκαζιού σε συνεργασία με τη σωστή κλιμάκωση να το πατήσω εκεί που το θέλω να ανοίξει (όχι 5 λεπτά μετά) για να βγω γρήγορα από το Κάπα. Το σασί απλά ακούει και στρίβει χωρίς ίχνος γλιστρίματος.

    Αυτό.

    Κι επειδή το συγκρίνεις συνεχώς με το 325i, έχοντας οδηγήσει το 325i λοιπόν, ομολογώ ότι περίμενα περισσότερα από τον 6κυλ κι αν ήταν να έτρωγα το αγγούρι του 3λτ (τέλη, ασφάλειες, έκτακτες εισφορές, αγελάδα του κράτους κλπ) θα διάλεγα ένα 335i. Πολύ πιο διασκεδαστικό βρήκα το si λοιπόν από το 325i, στο οποίο si το ελαφρύ και άμεσο εμπρός μέρος του, μου επιτρέπει να το "πετάω" από στροφή σε στροφή...βιδωμένο στο δρόμο.
    Σεβαστοί οι λόγοι σου και τους καταλαβαίνω.
    Φυσικά είναι καλό που εσύ είσαι ευχαριστημένος.

    Για να κλείσω, το πλεονέκτηματα βάρους εμπρός δεν υφίσταται, εκτός αν εσύ καταλαβαίνεις 25 κιλά διαφορά στα 800 του εμπρός άξονα.

  7. #275
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω γιατί μου γράφεις κάθε φορά ότι δεν θέλεις να συζητήσεις και αυτό που κάνω δεν έχει νόημα.
    Γιατί κατά την άποψή μου αυτό που κάνεις δεν έχει κανένα νόημα.

    Τι προσπαθείς να αποδείξεις ακόμα δεν έχω καταλάβει.

    Το point σου, ποιο ακριβώς είναι? Που προσπαθείς να καταλήξεις?


    Αυτό είναι υπό προϋποθέσεις, και το μισό δευτερόλεπτο είναι διαφορά.
    Άλλωστε η 4η στο 325 βγάζει κοντά 200χλμ και με 120 ο κινητήρας δουλεύει πολύ χαμηλά.
    Υπό ποιές προϋποθέσεις είναι? Πιο πολλές φορές έχω κάνει 80-120 πχ σε μια προσπέραση με 4η, παρά 0-100. Τα τέσσερα δέκατα (όχι μισό δευτερόλεπτο) με 50 άλογα είναι ΤΡΑΓΙΚΑ μικρή διαφορά που ούτε και θα τη καταλάβεις όταν μιλάμε για ένα 3λτ, ροπάτο μοτέρ. Τόσο δηλαδή σου δίνουν 50 άλογα και 7 κιλά ροπή (δηλαδή 35% περισσότερη ροπή) παραπάνω? Τέσσερα δέκατα?

    Ο φίλος μου ο Ανδρέας δεν έχει μπει ποτέ σε si, απλά λέει ότι είναι τέλειο επειδή είναι συλλεκτικό και στροφάρει και έχει τέλειο στήσιμο.
    Ο άλλος ο φίλος μου που πήρε, το έχει πουλήσει ήδη γιατί φρίκαρε.
    Είχε Μ3 Ε92 και πλέον CSL, και πήρε το si σαν πιο ειδικό σε σχέση με ένα 325/330.
    Εγώ αναφερόμουν στους ιδιοκτήτες εδώ, στο φόρουμ.

    Ο φίλος σου που είχε si και το πούλησε που λες, μου γράφεις ότι είχε M3 E92 και τώρα πήρε CSL. Κι αυτό το παραθέτεις ως επιχείρημα? Ο άνθρωπος βγήκε από το Μ3 και μπήκε στο si...250 άλογα λιγότερα δηλαδή. Είναι δυνατόν να μη φρικάρει?
    Nikos

  8. #276
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μάλιστα, δεν είσαι σε θέση να συζητήσεις βλέπω.

    Δεν προσπαθώ να αποδείξω κάτι.
    Είπα την άποψή μου για το αυτοκίνητο αυτό (γι'αυτό είναι το θρεντ) την οποία τεκμηρίωσα με στοιχεία. Εσύ διαφωνείς καθέτως και γι'αυτό συζητώ.
    Φυσικά ανέφερα αυτά που ανέφερα έχοντας οδηγήσει πάρα πολλά BMW και έχοντας προσωπική άποψη για το καθένα από αυτά.
    Άν θεωρείς πάντως κορυφαία την απόκριση του κινητήρα του 320si υποψιάζομαι ότι έχεις οδηγήσει πολύ λίγα BMW, γι'αυτό και το λες αυτό.

    Δεν έχω να πω τίποτε άλλο λοιπόν.
    Ας γράψουν αυτοί που έχουν 320si πόσο απίστευτο όχημα είναι.

  9. #277
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Γλυκά Νερά
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    21
    Thanked
    5
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    $90 (73¤) σπίτι μου.

    Λέτε να μπλέξω με κανένα τελωνείο εδώ ρε σεις?

    Επέλεξε να σου έρθει με τα ΕΛΤΑ, μήπως και το γλιτώσεις.
    Σ' αυτόν τον κόσμο που μόνη μου ζω
    δεν υπάρχουν κανόνες, μα μόνο εξαιρέσεις..
    ♪♪♪

  10. #278
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    @alexk 5 σελίδες τώρα λέμε τα ίδια και τα ίδια.

    Δε συμφωνούμε, δε πειράζει. Καλή καρδιά!



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MiSSLiTTleDeVil Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επέλεξε να σου έρθει με τα ΕΛΤΑ, μήπως και το γλιτώσεις.
    Ναι, το σκέφτηκα. Έτσι θα το κάνω, αλλά μου είπαν ότι ανοίγουν και από ΕΛΤΑ γιατί ψάχνονται γενικότερα.

    Τι αξία να του πω να δηλώσει μήπως και τη γλιτώσουμε κι έτσι?
    Nikos

  11. #279
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    To si όταν βγήκε έκανε 41.700
    Το 320 (με τους 150, δεν υπήρχε τοτε με τους 170) έκανε καπου στα 5000 λιγότερο.

    Με 5000 παραπάνω μπορούσες να έχεις ένα δυνατότερο μοτέρ, ένα καλύτερο κιβώτιο, ένα Mpacket, πιο σπορ αναρτήσεις, πιο δυνατά φρένα, σπορ καθίσματα απο αλκαντραρα και ωραίο ύφασμα, σκούρο όμορφο σαλόνι, πιο ωραίες ζάντες με πιο φαρδιά λάστιχα, γενικώς ένα διαφορετικό "πακέτο" απο τα υπόλοιπα 320.

    Τον Απριλη του 2006 πηγα με την γυναίκα μου να δει το 116.

    Δεν ήξερα τίποτε άλλο απο την 320, η οποία μου ήταν αδιάφορη για τους 150 ίππους απο τα 2000 κυβικά, σε συνδυασμό με τυπικές 16αρες ζάντες και ένα απλά συμπαθητικο σαλόνι.

    Φυσικά δεν είχα σκοπό να αγοράσω αυτοκίνητο, πήγαμε όπως έγραψα να δούμε τον ασσο.

    Ακριβως πίσω απο το 116 ήταν ένα si.
    Ήταν το πιο όμορφο E90 που είχα δει/προσέξει μέχρι εκείνη την στιγμη.
    Ρώτησα τι είναι αυτο, δεν το είχα ξαναδεί. Ο πωλητής μου είπε μερικά πράγματα.
    Σε 5 λεπτά καθομασταν και φτιαχναμε την παραγγελία, η γυναίκα μου ακόμη περιεργαζοταν το 116.

    Το παρέλαβα όπως ακριβως το ηθελα, στις 15 Ιουλιου του 2006.

    Αυτη είναι η δική μου ιστορία...

    Αν ξαναγυριζα τον χρόνο πίσω στο 2006 πάλι το ίδιο θα εκανα.

  12. The Following 7 Users Say Thank You to ntinos For This Useful Post:

    alexk (21-08-12), gnx (21-08-12), Kostas_1 (22-08-12), Lambros46 (21-08-12), Nikos! (21-08-12), Ptboul (27-08-12), tzanis320si (21-08-12)

  13. #280
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μάλιστα, δεν είσαι σε θέση να συζητήσεις βλέπω.

    Δεν προσπαθώ να αποδείξω κάτι.
    Είπα την άποψή μου για το αυτοκίνητο αυτό (γι'αυτό είναι το θρεντ) την οποία τεκμηρίωσα με στοιχεία. Εσύ διαφωνείς καθέτως και γι'αυτό συζητώ.
    Φυσικά ανέφερα αυτά που ανέφερα έχοντας οδηγήσει πάρα πολλά BMW και έχοντας προσωπική άποψη για το καθένα από αυτά.
    Άν θεωρείς πάντως κορυφαία την απόκριση του κινητήρα του 320si υποψιάζομαι ότι έχεις οδηγήσει πολύ λίγα BMW, γι'αυτό και το λες αυτό.

    Δεν έχω να πω τίποτε άλλο λοιπόν.
    Ας γράψουν αυτοί που έχουν 320si πόσο απίστευτο όχημα είναι.

    Τώρα ποιός ειρωνεύεται και για ποιό λόγο? Κρίμα είναι...
    όσο καλό θεωρείς το δικό σου αυτοκίνητο άσε να θεωρούν και οι υπόλοιποι το δικό τους...

    Πραγματικά μερικές φορές δίνεται η εντύπωση ΄΄ζήλειας΄΄ απέναντι στα si

Σελίδα 28 από 64 ΠρώτηΠρώτη ... 18262728293038 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP