Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 638

Θέμα: Τα πάντα για το 320si

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    νικο εχω παρατηρησει οτι αρκετοι ιδιοκτητες si και εσυ προσωπικα σε παλιοτερες συζητησεις που εχεις κανει σε αλλο φορουμ, ειστε καπως υπερβολικοι θα ελεγα.
    οπως και οσοι εκφραζονται κατα του si.

    σαφως και το si ειναι ενα μοναδικο αυτοκινητο, πως θα μπορουσε να μην ειναι αλλωστε αφου πανω του εγινε η ομολογκασιον για το αγωνιστικο, αλλα ολη αυτη η παραφιλολογια που εχει αναπτυχθει κατα τη γνωμη μου προερχεται απο το οτι κανεις δεν το τοποθετει εκει που πραγματικα βρισκεται.

    αυτοι που το εχουν του δινουν συχνα περισσοτερη αξια απ΄οτι εχει, ενω αυτοι που δεν το εχουν, το υποβαθμιζουν και παλι περισσοτερο απ΄οσο πρεπει.
    ετσι η διαφορα που υπαρχει μεγαλωνει ακομα πιο πολυ με αποτελεσμα να βλεπουμε ενθουσιωδεις συζητησεις στα φορουμς.

    συμφωνω οτι το si ειναι ενα ειδικοτερο αυτοκινητο απο το απλο 320, πιο σπορ, απευθυνεται στον οικογενειαρχη που θελει περισσοτερη ευχρηστια απο το κουπε, αλλα δεν τον πειραζει να θυσιασει αλλες παραμετρους οπως η καταναλωση κλπ, προκειμενου να εχει αυτο το παραπανω στην αισθηση και την αποδοση.

    δεν ειναι ομως ολοι οι αγοραστες 320 ετσι, οι περισσοτεροι μαλλον θα εκτιμησουν αρετες αλλων εκδοσεων οπως ο εξοπλισμος, η ανεση, η ηχομονωση, η οικονομια και δεν θα ενδιαφερθουν καθολου για την αισθηση, το στροφαρισμα, τον ηχο κλπ του si.

    επιπροσθετα οσο καλυτερο και να ηταν το si οταν βγηκε, ο κοσμος προχωρησε απο τοτε κι ετσι τα επομενα μοντελα θεωρω βελτιωθηκαν.
    παντα ετσι συμβαινει αλλωστε.

    το γεγονος ειναι πως το si δεν ειναι οτι καλυτερο εχει βγαλει το μοναχο, οπως πιστευουν αρκετοι κατοχοι του, εχουν υπαρξει καλυτερα και πολυ καλυτερα BMW και πριν και μετα, απλα εχει καποια καλα στοιχεια που του δινουν ενα exclusivity, πραγμα που οποιος τα θεωρει επιθυμητα τα πληρωνει αναλογα και οποιος δεν ενδιαφερεται παει σε καποια αλλη εκδοση.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    alexk (21-08-12), Nino (21-08-12), Ptboul (27-08-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    νικο εχω παρατηρησει οτι αρκετοι ιδιοκτητες si και εσυ προσωπικα σε παλιοτερες συζητησεις που εχεις κανει σε αλλο φορουμ, ειστε καπως υπερβολικοι θα ελεγα.
    οπως και οσοι εκφραζονται κατα του si.

    σαφως και το si ειναι ενα μοναδικο αυτοκινητο, πως θα μπορουσε να μην ειναι αλλωστε αφου πανω του εγινε η ομολογκασιον για το αγωνιστικο, αλλα ολη αυτη η παραφιλολογια που εχει αναπτυχθει κατα τη γνωμη μου προερχεται απο το οτι κανεις δεν το τοποθετει εκει που πραγματικα βρισκεται.

    αυτοι που το εχουν του δινουν συχνα περισσοτερη αξια απ΄οτι εχει, ενω αυτοι που δεν το εχουν, το υποβαθμιζουν και παλι περισσοτερο απ΄οσο πρεπει.
    ετσι η διαφορα που υπαρχει μεγαλωνει ακομα πιο πολυ με αποτελεσμα να βλεπουμε ενθουσιωδεις συζητησεις στα φορουμς.

    συμφωνω οτι το si ειναι ενα ειδικοτερο αυτοκινητο απο το απλο 320, πιο σπορ, απευθυνεται στον οικογενειαρχη που θελει περισσοτερη ευχρηστια απο το κουπε, αλλα δεν τον πειραζει να θυσιασει αλλες παραμετρους οπως η καταναλωση κλπ, προκειμενου να εχει αυτο το παραπανω στην αισθηση και την αποδοση.

    δεν ειναι ομως ολοι οι αγοραστες 320 ετσι, οι περισσοτεροι μαλλον θα εκτιμησουν αρετες αλλων εκδοσεων οπως ο εξοπλισμος, η ανεση, η ηχομονωση, η οικονομια και δεν θα ενδιαφερθουν καθολου για την αισθηση, το στροφαρισμα, τον ηχο κλπ του si.

    επιπροσθετα οσο καλυτερο και να ηταν το si οταν βγηκε, ο κοσμος προχωρησε απο τοτε κι ετσι τα επομενα μοντελα θεωρω βελτιωθηκαν.
    παντα ετσι συμβαινει αλλωστε.

    το γεγονος ειναι πως το si δεν ειναι οτι καλυτερο εχει βγαλει το μοναχο, οπως πιστευουν αρκετοι κατοχοι του, εχουν υπαρξει καλυτερα και πολυ καλυτερα BMW και πριν και μετα, απλα εχει καποια καλα στοιχεια που του δινουν ενα exclusivity, πραγμα που οποιος τα θεωρει επιθυμητα τα πληρωνει αναλογα και οποιος δεν ενδιαφερεται παει σε καποια αλλη εκδοση.


    έτσι ακριβώς! Συμφωνώ σε όλα...

  4. #3
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    νικο εχω παρατηρησει οτι αρκετοι ιδιοκτητες si και εσυ προσωπικα σε παλιοτερες συζητησεις που εχεις κανει σε αλλο φορουμ, ειστε καπως υπερβολικοι θα ελεγα.
    οπως και οσοι εκφραζονται κατα του si.

    σαφως και το si ειναι ενα μοναδικο αυτοκινητο, πως θα μπορουσε να μην ειναι αλλωστε αφου πανω του εγινε η ομολογκασιον για το αγωνιστικο, αλλα ολη αυτη η παραφιλολογια που εχει αναπτυχθει κατα τη γνωμη μου προερχεται απο το οτι κανεις δεν το τοποθετει εκει που πραγματικα βρισκεται.

    αυτοι που το εχουν του δινουν συχνα περισσοτερη αξια απ΄οτι εχει, ενω αυτοι που δεν το εχουν, το υποβαθμιζουν και παλι περισσοτερο απ΄οσο πρεπει.
    ετσι η διαφορα που υπαρχει μεγαλωνει ακομα πιο πολυ με αποτελεσμα να βλεπουμε ενθουσιωδεις συζητησεις στα φορουμς.

    συμφωνω οτι το si ειναι ενα ειδικοτερο αυτοκινητο απο το απλο 320, πιο σπορ, απευθυνεται στον οικογενειαρχη που θελει περισσοτερη ευχρηστια απο το κουπε, αλλα δεν τον πειραζει να θυσιασει αλλες παραμετρους οπως η καταναλωση κλπ, προκειμενου να εχει αυτο το παραπανω στην αισθηση και την αποδοση.

    δεν ειναι ομως ολοι οι αγοραστες 320 ετσι, οι περισσοτεροι μαλλον θα εκτιμησουν αρετες αλλων εκδοσεων οπως ο εξοπλισμος, η ανεση, η ηχομονωση, η οικονομια και δεν θα ενδιαφερθουν καθολου για την αισθηση, το στροφαρισμα, τον ηχο κλπ του si.

    επιπροσθετα οσο καλυτερο και να ηταν το si οταν βγηκε, ο κοσμος προχωρησε απο τοτε κι ετσι τα επομενα μοντελα θεωρω βελτιωθηκαν.
    παντα ετσι συμβαινει αλλωστε.

    το γεγονος ειναι πως το si δεν ειναι οτι καλυτερο εχει βγαλει το μοναχο, οπως πιστευουν αρκετοι κατοχοι του, εχουν υπαρξει καλυτερα και πολυ καλυτερα BMW και πριν και μετα, απλα εχει καποια καλα στοιχεια που του δινουν ενα exclusivity, πραγμα που οποιος τα θεωρει επιθυμητα τα πληρωνει αναλογα και οποιος δεν ενδιαφερεται παει σε καποια αλλη εκδοση.
    Δε διαφωνώ πουθενά. Συμφωνώ σε όλα.

    Σε όλα τα πράγματα υπάρχουν και οι δυο πλευρές και πολύ σωστά κάνεις και τις παραθέτεις.

    Στο υπογραμμισμένο θα σταθώ μόνο. Δε νομίζω ότι οι κάτοχοι του έχουν τέτοια αντίληψη κι αν ισχύει κάτι τέτοιο, προφανώς είναι λανθασμένο.

    Μόνο σήμα Μ θα μπορούσε να έχει στο πορτ-μπαγάζ το καλύτερο που βγήκε ποτέ από το Μόναχο και για μένα (για τους δικούς μου λόγους και προτιμήσεις δηλαδή) είναι η Μ5 (E60).
    Nikos

  5. The Following User Says Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    Stathis (21-08-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP