Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 638

Θέμα: Τα πάντα για το 320si

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Περιμένω να μου στείλει τις διαστάσεις και τελικά θα πάρω αυτές:



    Αυτές όμως έρχονται ζευγάρι και αναγκαστικά θα μου μείνει μια που δε θα μπαίνει πουθενά. Δε πειράζει, γιατί και πάλι η τιμή αξίζει.



    Μπα...το καζανάκι με το ηλίθιο όνομα είναι αρκετά ακριβό...οπότε θα προτιμήσω τις απολήξεις. Άλλωστε ο εργοστασιακός ήχος του είναι πολύ καλός και δε θέλω να τον αλλάξω!!




    Τι αποδεικνύει? Ότι όλος αυτός ο ντόρος και η μεγάλη διαφορά των 6 κιλών παραπάνω ροπής και 48 αλόγων...στο κρίσιμο 80-120 με 4η της δίνει ΜΟΝΟ 4 δέκατα του δευτερολέπτου.

    Μη μου πεις ότι υπάρχει άνθρωπος που θα καταλάβει τη διαφορά του μισού δευτερολέπτου!

    Αποδεικνύει λοιπόν αυτό που σου γράφω και πριν. ΜΗΝ κοιτάς τα νούμερα της ιπποδύναμης και της ροπής! Τα νούμερα δε λένε πάντα την αλήθεια. Πως βγαίνουν έχει σημασία. Βλέπεις λοιπόν ότι είναι πάρα πολύ κοντά τα δυο αυτοκίνητα στη συγκεκριμένη μέτρηση κι ας έχουν κοντά 50 άλογα διαφορά!



    Τι ψάχνεις να βρεις τώρα? Για να στο λένε όλοι...κάτι δε θα ξέρουν?

    Θα σου πω τι αρέσει σε μένα και θα το λήξω εδώ γιατί αυτό που κάνεις δεν έχει νόημα νομίζω και δε ξέρω αν θα σου απαντήσουν κι οι υπόλοιποι.

    Ξεκινάμε από τα βασικά. Καταρχάς είναι ένα ιδιαίτερο, μοναδικό και συλλεκτικό αυτοκίνητο με 100% σπορ χαρακτήρα και προσανατολισμό. Εμφανισιακά με το M-Pack φαίνεται πανέμορφο, οι 18άρες είναι κόσμημα και όταν κάθεσαι στο μπάκετ από αλκαντάρα και πιάνεις το χοντρό Μ τιμόνι, τότε απλά "κουμπώνεις". Στο δρόμο τώρα, με ενθουσιάζει η συνολική αίσθηση που αποκομίζεις από το αυτοκίνητο. Το βαρύ, ακριβέστατο τιμόνι, η άμεση απόκριση γκαζιού λόγω έλλειψης valvetronic και χρήσης συμβατικής πεταλούδας, το εξαιρετικά ουδέτερο στήσιμο, τα άμεσα και δυνατά 300mm φρένα, ο εξαιρετικός ήχος, το στροφάρισμα στις 7.500 (κι ο ήχος εκεί) και το σβέλτο δούλεμα του μοτέρ που έχει πραγματικά ΤΟΝ ΑΓΕΜΙΣΤΟ...δε σταματάει να δίνει!!!

    Όλα αυτά λοιπόν μου επιτρέπουν να φρενάρω όσο πιο αργά μπορώ εκμεταλλευόμενος τα εξαιρετικά φρένα, γνωρίζοντας ότι στο turn-in δε θα με προδώσει με "μούτρα" και όντως στρίβοντας το εμπρός μέρος ακούει...κολλάει κάτω, βιδώνει και δε κουνιέται και χρησιμοποιώ την άμεση απόκριση του γκαζιού σε συνεργασία με τη σωστή κλιμάκωση να το πατήσω εκεί που το θέλω να ανοίξει (όχι 5 λεπτά μετά) για να βγω γρήγορα από το Κάπα. Το σασί απλά ακούει και στρίβει χωρίς ίχνος γλιστρίματος.

    Αυτό.

    Κι επειδή το συγκρίνεις συνεχώς με το 325i, έχοντας οδηγήσει το 325i λοιπόν, ομολογώ ότι περίμενα περισσότερα από τον 6κυλ κι αν ήταν να έτρωγα το αγγούρι του 3λτ (τέλη, ασφάλειες, έκτακτες εισφορές, αγελάδα του κράτους κλπ) θα διάλεγα ένα 335i. Πολύ πιο διασκεδαστικό βρήκα το si λοιπόν από το 325i, στο οποίο si το ελαφρύ και άμεσο εμπρός μέρος του, μου επιτρέπει να το "πετάω" από στροφή σε στροφή...βιδωμένο στο δρόμο.

    στις ιδιαιτερότητες να προσθέσω και την πολύ μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία που κρατάει... σε σχεση με ένα νορμαλ 320 της γενιάς του. Ουσιαστικά τιμολογιακά παίζει μαζί με το 320 με Μ πακέτο με τον νέο κινητήρα Ed

  2. The Following User Says Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    Nikos! (21-08-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    στις ιδιαιτερότητες να προσθέσω και την πολύ μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία που κρατάει... σε σχεση με ένα νορμαλ 320 της γενιάς του. Ουσιαστικά τιμολογιακά παίζει μαζί με το 320 με Μ πακέτο με τον νέο κινητήρα Ed
    Πολύ σωστό!

    Όντως κρατάει καλή αξία.

    Ένα καλοσυντηρημένο si με 40Κ κμ παίζει στα 14-15.

    Στη ποδιά σκέφτομαι να βάλω κάτι carbon μικρά σποιλεράκια, αλλά φοβάμαι μη σπάσουν. Μάλλον θα το αφήσω όπως είναι.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο strof Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενα offtopic αλλα επειδη δεν ειχα κοιταξει ποτε αυτα που αναφερει ο Αλεξης παραπανω και επειδη βρηκα αυτο: https://www.bmwheaven.com/database/c...submit=Compare
    το 320d εχει μολις 0,2 s χειροτερο 0-100 απο το si και 1,2 s καλυτερο 80-120;; Περιεργο μου φαινεται.
    Λογικό δεν είναι ρε συ με 34 κιλά ροπή?

    Το diesel ως γνωστόν έχει εξαιρετικές επιταχύνσεις εν κινήσει.

    Αυτό που σου λέει η σύγκριση που κάνεις είναι ότι στις ενδιάμεσες στροφές το diesel ΠΕΤΑΕΙ λόγω ροπής, αλλά επειδή η χαρά κρατάει λίγο...το ατμοσφαιρικό μοτέρ που έχει άλλο τόσο καλύπτει τη διαφορά στο 0-100.

    Πάντως γενικώς το 0-100 είναι μια μπούρδα και μισή ως μέτρηση. Δε λέει απολύτως τίποτα και πρακτικά ο οδηγός δε θα το χρειαστεί πουθενά.

    Οι επιταχύνσεις εν κινήσει έχουν μεγαλύτερη σημασία.
    Nikos

  4. The Following User Says Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    strof (21-08-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP