Σελίδα 2 από 7 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 66

Θέμα: [E46] M3 ζύγισμα

  1. #11
    Εγγραφή
    30-05-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    557
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων



    Πρόσεξε ότι χωρίς οδηγό το αυτοκίνητο είναι πιο βαρύ δεξιά !

    Σε ευθυγραμμιστήριο (τσσσ) σε ζυγίσανε?
    Πού είναι αν επιτρέπεται? Εντυπώσεις?

  2. #12
    Εγγραφή
    12-05-12
    Περιοχή
    N.Faliro
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    371
    Thanked
    375
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    1385 κιλα ειναι χωρις καυσιμα, υγρα και a/c.
    + οδηγο φυσικα γιατι ειναι χαζομαρα να μετραμε το βαρος ενος αυτοκινητου χωρις το βαρος ενος υποτυπωδους οδηγου αφου δεν εχουμε τηλεκατευθυνομενα αυτοκινητα ακομα...

  3. #13
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jannisa Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε ευθυγραμμιστήριο (τσσσ) σε ζυγίσανε?
    Πού είναι αν επιτρέπεται? Εντυπώσεις?
    Ευθυγραμμίσεις Πουπάκης, Λ.Δημοκρατίας Μενίδι. Είναι από τους ελάχιστους που έχουν 4 ανεξάρτητες ζυγαριές, μία για κάθε ρόδα. Από ευθυγράμμιση κατά τη γνώμη μου είναι ίσως ο καλύτερος. Μου τον σύστησε οδηγός αγώνων.

  4. The Following User Says Thank You to doctore For This Useful Post:

    jannisa (18-08-12)

  5. #14
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    απογοητευτικο το βαρος της Μ3 ασε που για να το ελαφρυνεισ πρεπει να σου φυγουν αρκετα λεφτα.
    σκεφτομουν για καθισματα recaro sportest cs και να βαλω πιο ελαφρια μπαταρια (voltphreaks) αλλα μονο για αυτα θεσ κοντα 3.500ευρω...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NickM3CS : 20-08-12 στις 16:22

  6. #15
    Εγγραφή
    12-05-12
    Περιοχή
    N.Faliro
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    371
    Thanked
    375
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δε θα ελεγα οτι ειναι απογοητευτικο, ισα-ισα στην εποχη της ειχε γυρω στα 150 κιλα διαφορα(βαρυτερη) απο την 996. Αρκει να μη φορτωθει με εξτρα και να μην ξεπερασει τα 1550 κιλα.
    Ασε που το csl(ενα απ τα συγκλονιστικοτερα αυτοκινητα ολων των εποχων και καθαροαιμο) εριχνε στην πιστα και σε Πορσε και σε Φερραρι σε χρονους....

  7. #16
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και το απλο Μ3 εριχνε στα 996, πλυν του τουρμπισιου.
    Μπορει να ειναι σπορ αμαξι το Μ3, δεν παυει ομως να χρειαζεται και καποια εξτρα για να θεωρειτε ολοκληρωμενο το πακετο του.
    Στην αλλη πλευρα υπαρχει το σι ες ελ, το οποιο καλυπτει στα παντα εναν αυθεντικο petrolhead. Φυσικα με το αναλογο τιμημα παντα, μιας και ειναι αποδεδειγμενο πλεον οτι η αισθηση και τα νουμερα, ειναι πολυ ακριβοτερα απο την ανεση και τα μπλιμπλικια.
    However. Ακομα και η απλη εκδοση, ειναι ενα φανταστικο αμαξι, το οποιο μπορει να σου προσφερει μεγαλες συγκινησεις ακομα και σημερα, μολις 11 χρονια μετα την ελευση του.
    Προσωπικα οπως το εχω ψυχολογισει το θεμα με το Μ3, ολα ειναι ημιμετρα. Η καλυτερη λυση για καποιον που το θελει πιο σπαρτιατικο το πραμα, ειναι να στειλει το κανονικο και να παρει το ειδικο.
    Το κοστος μετατροπης ειναι πολυ ακριβοτερο, και φυσικα δν αξιζει καν τον κοπο.
    Καλη περιπτωση για καποιον που δεν τον νοιαζει η αυθεντικοτητα και ειναι τυπος καθαρα της ουσιας, ειναι να βρει μια καλη μετατροπη τυπου μανωλακη, και να ζησει την ιδια οδηγικη συγκινηση μετο οριτζιναλ.
    Εγω μετα απο πεντε χρονια δικαιολογω τα παντα στην απλη εκδοση, μιας και καθε μερα που περναω μαζι του καταλαβαινω ολο και πιο πολυ ποσο καλο αμαξι εχω.
    Πραγματικα ειναι ενα αμαξι το οποιο θα μου εχει αφησει ττις καλυτερες εντυπωσεις.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. The Following 5 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (20-08-12), doctore (21-08-12), EVERGET (21-08-12), nikos1400 (23-08-12), pilot (20-08-12)

  9. #17
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και το απλο Μ3 εριχνε στα 996, πλυν του τουρμπισιου.
    Μπορει να ειναι σπορ αμαξι το Μ3, δεν παυει ομως να χρειαζεται και καποια εξτρα για να θεωρειτε ολοκληρωμενο το πακετο του.
    Στην αλλη πλευρα υπαρχει το σι ες ελ, το οποιο καλυπτει στα παντα εναν αυθεντικο petrolhead. Φυσικα με το αναλογο τιμημα παντα, μιας και ειναι αποδεδειγμενο πλεον οτι η αισθηση και τα νουμερα, ειναι πολυ ακριβοτερα απο την ανεση και τα μπλιμπλικια.
    However. Ακομα και η απλη εκδοση, ειναι ενα φανταστικο αμαξι, το οποιο μπορει να σου προσφερει μεγαλες συγκινησεις ακομα και σημερα, μολις 11 χρονια μετα την ελευση του.
    Προσωπικα οπως το εχω ψυχολογισει το θεμα με το Μ3, ολα ειναι ημιμετρα. Η καλυτερη λυση για καποιον που το θελει πιο σπαρτιατικο το πραμα, ειναι να στειλει το κανονικο και να παρει το ειδικο.
    Το κοστος μετατροπης ειναι πολυ ακριβοτερο, και φυσικα δν αξιζει καν τον κοπο.

    Καλη περιπτωση για καποιον που δεν τον νοιαζει η αυθεντικοτητα και ειναι τυπος καθαρα της ουσιας, ειναι να βρει μια καλη μετατροπη τυπου μανωλακη, και να ζησει την ιδια οδηγικη συγκινηση μετο οριτζιναλ.
    Εγω μετα απο πεντε χρονια δικαιολογω τα παντα στην απλη εκδοση, μιας και καθε μερα που περναω μαζι του καταλαβαινω ολο και πιο πολυ ποσο καλο αμαξι εχω.
    Πραγματικα ειναι ενα αμαξι το οποιο θα μου εχει αφησει ττις καλυτερες εντυπωσεις.
    συμφωνώ απόλυτα.. μόνο καμιά εισαγωγούλα με alpha-n κ@λολέει!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  10. #18
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ακόμα και αυτό δεν αξίζει. τα ωφέλη είναι πάρα πολύ λίγα, και 3κ ευρά είναι πάρα πολλά για να αλλάξεις απλά τον ήχο του αυτοκινήτου.
    προσωπικά πιστεύω ότι για ένα απλό Μ-τρίο, οι αλλαγές που χρειάζονται είναι ένα κοντύτερο διαφορικό για να αρπάζει καλύτερα, καλή ανάρτηση, φρένα, σετ καθήσματα με όσο το δυνατόν λογικότερη τιμή.
    αν αναλογιστείς ότι όλα αυτά κοστίζουν λίγο παραπάνω σε σχέση με μια εισαγωγή και το πρόγραμμα, δεν νομίζω ότι χωράει και πολύ σκέψη για το τι είναι καλύτερο.
    φυσικά και η εισαγωγή είναι όλα τα λεφτά, αλλά κοστίζει πάρα πολύ.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (21-08-12), pilot (22-08-12), saulm3 (22-08-12)

  12. #19
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ακόμα και αυτό δεν αξίζει. τα ωφέλη είναι πάρα πολύ λίγα, και 3κ ευρά είναι πάρα πολλά για να αλλάξεις απλά τον ήχο του αυτοκινήτου.
    προσωπικά πιστεύω ότι για ένα απλό Μ-τρίο, οι αλλαγές που χρειάζονται είναι ένα κοντύτερο διαφορικό για να αρπάζει καλύτερα, καλή ανάρτηση, φρένα, σετ καθήσματα με όσο το δυνατόν λογικότερη τιμή.
    αν αναλογιστείς ότι όλα αυτά κοστίζουν λίγο παραπάνω σε σχέση με μια εισαγωγή και το πρόγραμμα, δεν νομίζω ότι χωράει και πολύ σκέψη για το τι είναι καλύτερο.
    φυσικά και η εισαγωγή είναι όλα τα λεφτά, αλλά κοστίζει πάρα πολύ.
    ΄
    ή

    Βάζεις ένα προγραμματάκι του Evolve και βγάζεις αυτά τα +20 αλόγατα που μας έκλεψε η Bmw από τα 343 που υποσχόταν, με ταυτόχρονη βελτίωση των χαρακτηριστικών λειτουργίας του μοτέρ. Μπορώ να πω πως ψήνομαι....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  13. The Following 2 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    doctore (21-08-12), Vasilis M3 (21-08-12)

  14. #20
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    και με λογικό κόστος.
    αν και πάλι, τα 20 άλογα στο Μ3 νομίζω είναι καρφίτσα στ'άχυρα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  15. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    BILL007 (22-08-12), soc12r (21-08-12)

Σελίδα 2 από 7 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP