Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 66

Θέμα: [E46] M3 ζύγισμα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και το απλο Μ3 εριχνε στα 996, πλυν του τουρμπισιου.
    Μπορει να ειναι σπορ αμαξι το Μ3, δεν παυει ομως να χρειαζεται και καποια εξτρα για να θεωρειτε ολοκληρωμενο το πακετο του.
    Στην αλλη πλευρα υπαρχει το σι ες ελ, το οποιο καλυπτει στα παντα εναν αυθεντικο petrolhead. Φυσικα με το αναλογο τιμημα παντα, μιας και ειναι αποδεδειγμενο πλεον οτι η αισθηση και τα νουμερα, ειναι πολυ ακριβοτερα απο την ανεση και τα μπλιμπλικια.
    However. Ακομα και η απλη εκδοση, ειναι ενα φανταστικο αμαξι, το οποιο μπορει να σου προσφερει μεγαλες συγκινησεις ακομα και σημερα, μολις 11 χρονια μετα την ελευση του.
    Προσωπικα οπως το εχω ψυχολογισει το θεμα με το Μ3, ολα ειναι ημιμετρα. Η καλυτερη λυση για καποιον που το θελει πιο σπαρτιατικο το πραμα, ειναι να στειλει το κανονικο και να παρει το ειδικο.
    Το κοστος μετατροπης ειναι πολυ ακριβοτερο, και φυσικα δν αξιζει καν τον κοπο.
    Καλη περιπτωση για καποιον που δεν τον νοιαζει η αυθεντικοτητα και ειναι τυπος καθαρα της ουσιας, ειναι να βρει μια καλη μετατροπη τυπου μανωλακη, και να ζησει την ιδια οδηγικη συγκινηση μετο οριτζιναλ.
    Εγω μετα απο πεντε χρονια δικαιολογω τα παντα στην απλη εκδοση, μιας και καθε μερα που περναω μαζι του καταλαβαινω ολο και πιο πολυ ποσο καλο αμαξι εχω.
    Πραγματικα ειναι ενα αμαξι το οποιο θα μου εχει αφησει ττις καλυτερες εντυπωσεις.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 5 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (20-08-12), doctore (21-08-12), EVERGET (21-08-12), nikos1400 (23-08-12), pilot (20-08-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.734
    Thanked
    17913
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και το απλο Μ3 εριχνε στα 996, πλυν του τουρμπισιου.
    Μπορει να ειναι σπορ αμαξι το Μ3, δεν παυει ομως να χρειαζεται και καποια εξτρα για να θεωρειτε ολοκληρωμενο το πακετο του.
    Στην αλλη πλευρα υπαρχει το σι ες ελ, το οποιο καλυπτει στα παντα εναν αυθεντικο petrolhead. Φυσικα με το αναλογο τιμημα παντα, μιας και ειναι αποδεδειγμενο πλεον οτι η αισθηση και τα νουμερα, ειναι πολυ ακριβοτερα απο την ανεση και τα μπλιμπλικια.
    However. Ακομα και η απλη εκδοση, ειναι ενα φανταστικο αμαξι, το οποιο μπορει να σου προσφερει μεγαλες συγκινησεις ακομα και σημερα, μολις 11 χρονια μετα την ελευση του.
    Προσωπικα οπως το εχω ψυχολογισει το θεμα με το Μ3, ολα ειναι ημιμετρα. Η καλυτερη λυση για καποιον που το θελει πιο σπαρτιατικο το πραμα, ειναι να στειλει το κανονικο και να παρει το ειδικο.
    Το κοστος μετατροπης ειναι πολυ ακριβοτερο, και φυσικα δν αξιζει καν τον κοπο.

    Καλη περιπτωση για καποιον που δεν τον νοιαζει η αυθεντικοτητα και ειναι τυπος καθαρα της ουσιας, ειναι να βρει μια καλη μετατροπη τυπου μανωλακη, και να ζησει την ιδια οδηγικη συγκινηση μετο οριτζιναλ.
    Εγω μετα απο πεντε χρονια δικαιολογω τα παντα στην απλη εκδοση, μιας και καθε μερα που περναω μαζι του καταλαβαινω ολο και πιο πολυ ποσο καλο αμαξι εχω.
    Πραγματικα ειναι ενα αμαξι το οποιο θα μου εχει αφησει ττις καλυτερες εντυπωσεις.
    συμφωνώ απόλυτα.. μόνο καμιά εισαγωγούλα με alpha-n κ@λολέει!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP