ΟΚ. Θέλω να μου πείς μόνο την αντίσταση και την παροχή που θές. Και άσε σε μένα την επικοινονία. Έχω να μιλήσω μαζί τους περίπου 1 χρόνο αλλά δεν χάνουμε και τίποτα να τους ζητήσω να μας βοηθήσουν. Καταλαβαίνεις δεν εξαρτάται απόλυτα απο μένα...
ΟΚ. Θέλω να μου πείς μόνο την αντίσταση και την παροχή που θές. Και άσε σε μένα την επικοινονία. Έχω να μιλήσω μαζί τους περίπου 1 χρόνο αλλά δεν χάνουμε και τίποτα να τους ζητήσω να μας βοηθήσουν. Καταλαβαίνεις δεν εξαρτάται απόλυτα απο μένα...
Στράτο απο το site της ESS φαίνεται οτι τα fuel-injectors που στέλνει για το TS3 (ίσως να γράφει έτσι και για το TS2 αλλά δεν το θυμάμαι) είναι Bosch.
Δεν λέει πουθενα ούτε για παροχή ούτε για αντίσταση.
Την παροχή των δικών μου μπέκ (αυτά που μου είχε στείλει η ESS μαζί με το kit), μου την έδωσαν γραπτώς με e-mail απο ESS όταν τους είχα ρωτήσει σχετικά. Για αντίσταση δεν είχα ρωτήσει.
Τελικά χθές το βράδυ έστειλα και πάλι ένα e-mail με "τέτοιες" ερωτήσεις στην ESS αλλα έιμαι σίγουρος οτι τους "υποψιάζω" και δεν ξέρω αν θα μου απαντήσουν. Αν τελικά δεν απαντήσουν θα πάρω και τηλέφωνο αλλά και πάλι δεν ξέρω κατά πόσο θα λάβω απάντηση σε τέτοια θέματα.
Αν το καλοσκεφτείς, γιατι να μου πουν ? Το πιό απλό είναι να μου πουν : αγόρασε το kit (ΤS3) έτοιμο, όπως το πουλάμε και τοποθέτησέ το...
stratos (01-03-10)
Οι αντιστασεις των μπεκ χωριζονται απλα σε low and high...οποτε ειναι σχετικα δυσκολο να κανουμε λαθος...Κατα την γνωμη μου,εφοσον δεν προβεις σε αλλες μετατροπες στο αμαξι,μην πειραξεις τιποτα...Τωρα,αν αποφασισεις να πας στο επομενο σταδιο,εγω θα εβαζα 400αρια...μεχρι εκει ομως...γιατι οσο ανεβαζουμε τα cc τοσο χανουμε σε ακριβεια ρυθμισεως στις χαλημες στροφες και σε ρελαντι η ελαχιστο φορτιο...χωρις να υπαρχει θεμα αξιοπιστιας,απλως ισως μερικα μπερδεματα...Καποια αυτοκινητα εχουν στην χαρτογραφηση τους τροπο να "ορισεις" τα cc και τοτε δουλευουν αψογα και στο ρελαντι...(παντα μιλωντας για εργοστασιακο εγκεφαλο,οχι για αγραφο)...Πριν αγορασεις παντως μπεκ,ρωτα καλυτερα...χαρα μου να βοηθαω...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Ηλπιζα οτι αργά ή γρήγορα θα διάβαζες το "θέμα" μου και θα μου πρότεινες κάτι.
Οι ελπίδες μου έγιναν πραγματικότητα και τώρα περιμένω απάντηση
και για τα μπέκ
και για τα ελατήρια βαλβίδων
και για τα πιστόνια (CP κατά προτίμηση για συμπίεση 9,5:1)
Με φλάντζα και μπουζόνια (να υποθέσω APR?) τί γίνεται ?
Υ.Γ. Τους ιμάντες για το δέσιμο (ναι ναι το δικό μου...) απο που θα τους πάρουμε ?![]()
Λοιπόν έχουμε και λέμε: μια καλή υπόθεση είναι να θεωρήσουμε τον ατμοσφαιρικό αέρα σαν ιδανικό αέριο. Συνεπώς, ισχύει και η καταστατική εξίσωση PV= nRT όπου P = η πίεση σε atm, V = ό όγκος του αερίου σε λίτρα, n = Ο αριθμός των mol του αερίου, Τ = η απόλυτη θερμοκρασία σε Κέλβιν (ισούται με τους βαθμούς C + 273) και R = Μια σταθερά που μετρά την πίεση 1mol ιδανικού αερίου όγκου 1 lt σε θερμοκρασία 1Κ και ισούται με R = 0.082 atm * lt / (mol * K).
Έχεις 3.000 cc χωρητικότητα άρα 500 cc = 0.5 lt ανά κύλινδρο. Επίσης η πίεση στον κάθε κύλινδρο θα είναι χοντρικά (σε ακραία περίπτωση) 10 psi = 0.68 atm. Σε απόλυτη πίεση σημαίνει 1 atm (της ατμόσφαιρας) + 0.68 (σχετική) = 1.68 atm απόλυτη πίεση. Με δεδομένο ότι δεν έχεις intercooler τότε η θερμοκρασία εισαγωγής του αέρα είναι περίπου 70 C = 273 + 70 = 343 βαθμούς Κ.
Από την καταστατική εξίσωση έχουμε ότι n = (PV)/(RT) = (1.68*0.5)/(0.082*343) = 0.03 mol καυσίμου.
Για να έχεις λ = 12.2 περίπου τότε χρειάζεσαι να κάψεις 12.2*0.03 = 3.66 mol καυσίμου.
Ένα mol καθαρού ισο-οκτανίου ισούται με n = M/Mr -> M = n*Mr = 3.66*(12*8+18) = 363 g καυσίμου
Στις 7000 rpm κάνεις 420 στροφές το λεπτό άρα επειδή είναι τετράχρονη μηχανή θέλεις 51000 γραμμάρια καυσίμου. Με πυκνότητα ρ = 0.688 g/ml. Άρα χρειάζεται V = ρ/m = 0.688/51000 = 1. 33 ml καυσίμου.
Για κάθε 4 χρόνους χρειάζονται περίπου 140 ml καυσίμου το λεπτό όταν στροφάρεις στις 7000 rpm. Άρα με ένα συντελεστή ασφαλείας = 2 και με δεδομένο ότι ο λ κατεβαίνει πολύ χαμηλά σε μεσαίες στροφές με χαμηλό φορτίο και ότι το duty cycle δεν πρέπει να υπερβαίνει το 80% χρειάζεσαι injectors με παροχή τουλάχιστον 300 cc/min.
Τώρα πάμε στα δύσκολα για τον υπολογισμό της ωμικής αντίστασης: βγάζεις το μπριζάκι από το injector και με ένα πολύμετρο μετράς την αντίσταση. Συνήθως είναι 4 Ohms.
Ας επιβεβαιώσει και ο Σκανδάλης τον υπολογισμό…
NickE60 (01-03-10), skandalis447 (01-03-10), VanVIC (01-03-10), z3 2.2 (01-03-10)
stratos (01-03-10)
Στρατο εγραψες...
γιαυτο σου λεω οτι γουσταρω το στιλ σου παρολο που πολλες φορες διαφωνουμε...Ολα ειναι σωστα,απλα συνηθως δινουμε και ενα +10% στην χωρητικοτητα για λογους ασφαλειας...Οπως επισης για το γεγονος οτι μπορει μελλοντικα να ψυχθει περαιτερω ο αερας εισαγωγης οποτε να εχουμε καποιες διαφοροποιησεις...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
stratos (01-03-10)
αν θελεις ρωτα και στην δισκοτεχνικη στην αθηνα...εχει καλες τιμες και κανουν καλη δουλεια! www.diskotechniki.gr...
BILL007 (01-03-10), NickE60 (01-03-10), skandalis447 (01-03-10), VanVIC (01-03-10)
μια ερωτηση τα μπεκ απο 330 ειναι ιδια με το Μ3?