Σελίδα 25 από 64 ΠρώτηΠρώτη ... 15232425262735 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 241 έως 250 από 638

Θέμα: Τα πάντα για το 320si

  1. #241
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Αυτο το έβγαζε και κουπε;

  2. #242
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο το έβγαζε και κουπε;
    Ποιό? Το 320si αν έβγαινε σε coupe?

    Προφανώς και όχι αφού το WTCC 320si είναι sedan.
    Nikos

  3. The Following User Says Thank You to Nikos! For This Useful Post:


  4. #243
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν και βγαίνουμε off topic τώρα αλλά..Τα Μ3 ''υπέφεραν'' από προβληματικά μέταλλα στροφάλου(crankshaft bearing shells) από την αρχή της παραγωγής έως και τις αρχές του 2003..Ο προμηθευτής του εν λόγω ανταλλακτικού τα σκ@τωσε λιγάκι.. έκτοτε η BMW τα αντικατέστησε με νέα τριμεταλλικά και το πρόβλημα λύθηκε δια παντός.. Φυσικά και δεν χρειάζεται να αλλαχτούν, εκτός και αν το κάνει κάποιος προληπτικά και μετά από παρά πολλά χλμ και αυτό περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους.. Όταν κάποιος λέει οτι χρειάζονται αντικατάσταση περιοδικά(σαν τα λάδια ένα πράγμα??) συγνώμη αλλά τον θεωρώ άσχετο με BMW..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  5. The Following 2 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    ghost-rider (19-08-12), Thomelef (28-08-12)

  6. #244
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    χαίρομαι που μετά από 6 και χρόνια ακόμα γίνεται συζήτηση (ανούσια ή μη) για αυτό το αυτοκίνητο...

    οτι και να ειπωθεί πάντως νομίζω οτι όλοι ξέρουν για ποιό λόγο αγοράστηκαν απο τους ιδιοκτήτες τους τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα!

    όλα τα άλλα είναι ....

  7. The Following 3 Users Say Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    Nikos! (19-08-12), Ptboul (27-08-12), tzanis320si (20-08-12)

  8. #245
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    χαίρομαι που μετά από 6 και χρόνια ακόμα γίνεται συζήτηση (ανούσια ή μη) για αυτό το αυτοκίνητο...

    οτι και να ειπωθεί πάντως νομίζω οτι όλοι ξέρουν για ποιό λόγο αγοράστηκαν απο τους ιδιοκτήτες τους τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα!

    όλα τα άλλα είναι ....


    Πολύ σωστός!

    Πάντως, βρήκα το εξής που αποδεικνύει αυτό που έγραφα πριν περί κοντού διαφορικού:

    320si 80-120 (4η): 7,7
    325i 80-120 (4η): 7,3



    Κάτι άλλο. Έκανα μια σκέψη και θέλω να αλλάξω λίγο εμφανισιακά κυρίως το πίσω μέρος. Θα ήθελα δηλαδή να είχε διπλή απόληξη. Οπότε σκέφτομαι να αλλάξω το τελικό. Είναι λίγο καγκούρικο?

    Σκέφτηκα να βάλω το bastuck που δεν ακούγεται ενοχλητικό στη καμπίνα κι από έξω ακούγεται πολύ ωραία.

    Τι λέτε? Αξίζει ή να κάτσω στ'αυγά μου?

    Έχετε να προτείνεται κάποια άλλη λύση?

    Βίντεο με τον ήχο:



    Και σύγκριση με την εργοστασιακή:



    Το κόστος είναι αυτό: https://www.sportauspuff-direkt.com/...oter&lang_id=2
    Nikos

  9. #246
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όταν κάποιος λέει οτι χρειάζονται αντικατάσταση περιοδικά(σαν τα λάδια ένα πράγμα??) συγνώμη αλλά τον θεωρώ άσχετο με BMW..
    Όχι σαν τα λάδια...προφανώς. Κάθε 70-80Κ κμ ανάλογα με τη χρήση είχε πει...κάτι τέτοιο. Μάλιστα μερικοί ιδιοκτήτες που κάνουν σκληρή χρήση μου είπε ότι ζητάνε μόνοι τους να αλλαχθούν.

    Διαφωνώ με το υπογραμμισμένο...και διαφωνούν πολλοί, πάρα πολλοί που πάνε το αυτοκίνητό τους εκεί. Ίσως είναι υπερβολικός, αλλά άσχετο δεν θα το'λεγα.
    Nikos

  10. #247
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σχήμα λόγου ήταν ''το σαν τα λάδια'' φυσικά.. κοίτα, πολλοί ιδιοκτήτες τα αλλάζουν καθαρά για ψυχολογικούς λόγους μετά από κάποια χλμ, σίγουρα καλό κάνει αλλά δεν χρειάζεται περισσότερο από όσο σε οποιοδήποτε μοντέλο αυτοκίνητου, ειδικά αν το ''κυνηγάς''.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  11. #248
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Talking ...........

    Νικολα,θα τολμησω να πω οτι αντι για την εξατμιση θα κοιταζα στη θεση σου για ενα καλο μπλοκε.

    Ωραιο θα γινει το πισω μερος και ο ηχος ειμαι σιγουρος και η BASTUCK ειναι πολυ ποιοτικες (ειχα σε Ζ4 2.5i 192 PS) αλλα βαλε ενα μπλοκε.

    Το ξερω οτι ειναι αλλο κοστολογιο το ενα με το αλλο αλλα η απολαυση δεν συγκρινεται.Στο si ειδικα ειναι νομιζω το κερασακι στην τουρτα......μετα βαζεις και την εξατμιση χεχεχε!!!!
    insane in the ///Midbrain

  12. The Following 2 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    alexk (20-08-12), Ptboul (27-08-12)

  13. #249
    Εγγραφή
    19-04-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    175
    Thanked
    88
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    χαίρομαι που μετά από 6 και χρόνια ακόμα γίνεται συζήτηση (ανούσια ή μη) για αυτό το αυτοκίνητο...

    οτι και να ειπωθεί πάντως νομίζω οτι όλοι ξέρουν για ποιό λόγο αγοράστηκαν απο τους ιδιοκτήτες τους τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα!

    όλα τα άλλα είναι ....

    Φιλε μου να εισαι σιγουρος πως αν δεν υπηρχε το θεμα με το μοτερ ολοι θα το θυμομασταν σαν κατι συλλεκτικο π βγηκε καποτε με ενα αδυναμο μοτερ και καλο στησιμο και τιποτα παραπανω.....γιατι δεν νομιζω να εχει πραγματικα και το ιδιατερο...οπως και να εχει συμφωμω απολυτα σε οσα λεει ο αλεξκ

    Sent from my LT22i using Tapatalk 2

  14. The Following User Says Thank You to Straight six For This Useful Post:

    alexk (20-08-12)

  15. #250
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικολα,θα τολμησω να πω οτι αντι για την εξατμιση θα κοιταζα στη θεση σου για ενα καλο μπλοκε.

    Ωραιο θα γινει το πισω μερος και ο ηχος ειμαι σιγουρος και η BASTUCK ειναι πολυ ποιοτικες (ειχα σε Ζ4 2.5i 192 PS) αλλα βαλε ενα μπλοκε.

    Το ξερω οτι ειναι αλλο κοστολογιο το ενα με το αλλο αλλα η απολαυση δεν συγκρινεται.Στο si ειδικα ειναι νομιζω το κερασακι στην τουρτα......μετα βαζεις και την εξατμιση χεχεχε!!!!
    Καλή ιδέα, την έχω σκεφτεί κι εγώ...αλλά με τη χρήση που του κάνω το μπλοκέ δε μου χρειάζεται. Έχω άλλα έξοδα τώρα και το μπλοκέ είναι μεγάλο κόστος.

    Εσύ λες την εξάτμιση να τη βάλω, ε?

    Αυτό που λένε ότι κανονικά πρέπει η εξάτμιση να αλλάζει ολόκληρη...ισχύει? Μήπως αν αλλάξω το καζανάκι του κάνω κακό?

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Straight six Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλε μου να εισαι σιγουρος πως αν δεν υπηρχε το θεμα με το μοτερ ολοι θα το θυμομασταν σαν κατι συλλεκτικο π βγηκε καποτε με ενα αδυναμο μοτερ και καλο στησιμο και τιποτα παραπανω.....γιατι δεν νομιζω να εχει πραγματικα και το ιδιατερο...οπως και να εχει συμφωμω απολυτα σε οσα λεει ο αλεξκ

    Sent from my LT22i using Tapatalk 2
    Καταρχάς όπως το γράφεις έτσι είναι σα να λες "καλό, αλλά με προβληματικό μοτέρ". Λοιπόν, για 5η φορά...δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα εγγενές πρόβλημα με το μοτέρ. Στο έγραψα και πριν, πόσα si ξέρεις ότι έχουν σπάσει? Τι ποσοστό? Αν ήταν πάνω από 50%, τότε όχι μόνο θα μιλάγαμε και πρόβλημα αλλά και ανάκληση από τη πλευρά της BMW, όπως είχε κάνει με τις Μ3 Ε46.

    Είναι να σαν λέμε ότι ΟΛΑ τα Ε46 έχουν θέμα επειδή σκίζεται το πάτωμα...

    Για τις επιδόσεις σου έγραψα. Αφού το WTCC είναι 2λτ, μόνο σε 2λτ μπορούσε να βγει το si. Ως 2λτ που είναι, όχι μόνο είναι αρκετά πιο γρήγορο από το 320i με τα 150 άλογα που υπήρχε όταν είχε βγει, αλλά και από το 320i με τα 170 άλογα που βγήκε αργότερα.
    Nikos

Σελίδα 25 από 64 ΠρώτηΠρώτη ... 15232425262735 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP