-
Συνέπειες βλάβης του σήματος
Σε περίπτωση βλάβης του αισθητήρα θέσης του εκκεντροφόρου συνεχίζει να λειτουργεί ο κινητήρας Η ηλεκτρονική μονάδα μεταπηδά σε ''λειτουργία εκτάκτου ανάγκης'' (μαντέψτε ...safe mode) και ο κινητήρας μπορεί κάθε φορά να τίθεται σε λειτουργία. Ο ψεκασμός όμως σε αυτή την περίπτωση γίνεται μόνον ταυτόχρονα ( τα μπεκ ψεκάζουν όλα μαζί, δύο φορές σε έναν πλήρη κύκλο λειτουργίας) και όχι πλέον διαδοχικά σύμφωνα με την σειρά ανάφλεξης.
Έλεγχοι αισθητήρων
Οι έλεγχοι που πρέπει να γίνονται είναι:
• Οπτικός έλεγχος
Ελέγχεται για κατεστραμμένα ή φθαρμένα δόντια γραναζιών και για χαλαρές συνδέσεις ή κατεστραμμένα καλώδια.
• Έλεγχος με την χρήση συσκευής διάγνωσης βλαβών.
• Έλεγχος με την χρήση ψηφιακού παλμογράφου.
Ελέγχεται εάν παράγει σήμα ο αισθητήρας και ένα αυτό το σήμα είναι σύμφωνο με τον τύπο αισθητήρα
• Έλεγχος της ωμικής αντίστασης του αισθητήρα
Με ένα ωμόμετρο ελέγχεται η ωμική αντίσταση του αισθητήρα, η οποία πρέπει να είναι σύμφωνη μα τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, ελέγχεται η συνέχεια του πηνίου, και ελέγχεται ο αισθητήρας για βραχυκύκλωμα μεταξύ σώματος και πηνίου.
-
The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP