Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: Αισθητηρες στροφάλου και εκκεντροφόρου

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Προεπιλογή

    Συνέπειες βλάβης του σήματος

    Σε περίπτωση βλάβης του αισθητήρα θέσης του εκκεντροφόρου συνεχίζει να λειτουργεί ο κινητήρας Η ηλεκτρονική μονάδα μεταπηδά σε ''λειτουργία εκτάκτου ανάγκης'' (μαντέψτε ...safe mode) και ο κινητήρας μπορεί κάθε φορά να τίθεται σε λειτουργία. Ο ψεκασμός όμως σε αυτή την περίπτωση γίνεται μόνον ταυτόχρονα ( τα μπεκ ψεκάζουν όλα μαζί, δύο φορές σε έναν πλήρη κύκλο λειτουργίας) και όχι πλέον διαδοχικά σύμφωνα με την σειρά ανάφλεξης.

    Έλεγχοι αισθητήρων

    Οι έλεγχοι που πρέπει να γίνονται είναι:

    • Οπτικός έλεγχος
    Ελέγχεται για κατεστραμμένα ή φθαρμένα δόντια γραναζιών και για χαλαρές συνδέσεις ή κατεστραμμένα καλώδια.

    • Έλεγχος με την χρήση συσκευής διάγνωσης βλαβών.

    • Έλεγχος με την χρήση ψηφιακού παλμογράφου.
    Ελέγχεται εάν παράγει σήμα ο αισθητήρας και ένα αυτό το σήμα είναι σύμφωνο με τον τύπο αισθητήρα

    • Έλεγχος της ωμικής αντίστασης του αισθητήρα

    Με ένα ωμόμετρο ελέγχεται η ωμική αντίσταση του αισθητήρα, η οποία πρέπει να είναι σύμφωνη μα τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, ελέγχεται η συνέχεια του πηνίου, και ελέγχεται ο αισθητήρας για βραχυκύκλωμα μεταξύ σώματος και πηνίου.

  2. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    spar@ (30-05-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP