Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 130

Θέμα: 20 Χρόνια Honda Type R

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-05-11
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    94
    Thanked
    33
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αγαπητε φιλε valerie..

    το nsx κανει τοσο γιατι ειναι σπανιο..τουλαχιστον στην ευρωπη..αυτα εκαναν οι hondaoi μια ζωη και γενικα οι ιαπωνες στα καλα τους μοντελα...επειδη δεν εχω οδηγησει, απλα μπορω να πω απο μερικα γιαπωνεζικα βιντεακια ολα πλην του type r ηταν πολυ μετρια στην πιστα..και οχι μυθος οπως λενε οι ιαπωνες..

    οδηγικα τωρα και σαν προσωπικη επιλογη για να απαντησω και τι θα ηθελα...η πρωτη θεση στην καρδια μου ανηκει σε porsche-ferrari..με το porsche να ειναι αυτος που συγχωρει και σε βοηθα και η ferrari να απαιτει εξαιρετικο οδηγο..αλλοι χαρακτηρες αλλα εξισου γοητευτικοι...και 3η αλλα σε πολυ πιο γηινα λεφτα ειναι η bmw....οπου εχει το τιμονι της porsche και γενικα συγχωρει αλλα πολυ βαρος...και σε μια 4η θεση θα εβαζα τις alfa...

    5η λοιπον επιλογη ενα type r...για μενα..
    Ναι βεβαια σωστος, το καθε ενα εχει την δικια του "μαγκια" εγω τα 3 απο τα 5 της λιστας σου τα εχω ταυτοχρονα, το καθε ενα εχει τα καλα του αλλα επειδη στο συγκεκριμενο τοπικ ολοι εχουν το bmw για το "καλο" δεν στροφαρουν να τα βαλουν κατω
    Μοτερικα πιστεψε με δεν ειναι το ιδιο ο κοφτης στις 6700 με τις 8800
    αλλος ηχος αλλο τραβηγμα , μισο γκαζι στις 7500 κ δωσιμο 2/3 νιωθεις την πεταλουδα να ανοιγει κ η εξατμιση να γεμιζει καυσαερια με το μοτερ να θελει να ξεκολλησει απο την βαση να παρει τον προφυλακτηρα κ να σε αφησει στην μεση του δρομου να κανεις τον φλιντστουν για να πας σπιτι (κατηγορια δλδ φερραρι, πορσε Gt3 και σειρα Μ μονο)
    Κιβωτιο, διαδρομες "αρθρωσης καρπου", νιωθεις τα γραναζια μεσα οτι κατι γινετε, οπως οταν τριβεις τα δοντια σου αναμεταξυ τους (κατηγορια χτενι φερραρι-λαμπο και ναι τα πορσε δεν εχουν τετοιο κιβωτιο πιστεψε με )
    Τιμονι, αλφα 156 με 2.2 στροφες κ διπλα ψαλιδια μπροστα με συνδιασμο 1250 κιλα βαρος, ΟΚ πολυ καλο αλλα να ξερεις οτι κ το s2000 ακριβως ετσι ειναι)
    Το Nsx S-type Zero δεν στριβει??? για κοιτα το ξανα

    Εκτος αυτου, εχεις καταλαβει οτι ελαχιστοι εχουν καταλαβει οτι το thread λεει 20 χρονια type R και εννοει ολα τα αμαξια που φορεσαν το σημα πανω κ οχι το ασημενιο civic του 2003 που ολοι νομιζουν
    γιατι λεει ο αλλος πες μου 18αρι μοτερ που παει σαν 318 η θελω πισω κινηση κτλ
    Επιχειρηματα τυπου "ποιοτητα,φινετσα κτλ" ειναι οταν παω στα μπαρακια να αφηνω μαζι με το πορτοφολι το μπρελοκ
    γιατι οταν μπαινω στο αμαξι προτιμω κοκκινο Recaro, momo τιμονι, λεβιε τιτανιου κ στροφομετρο με το κοκκινο να ξεκιναει στις 9000 και ολα αυτα με 10-15 χιλιαρικα ουτε 90 που θες για φερραρι 50 για πορσε 20 για Bmw και 3.2 gta για αλφα
    ουσιαστικα ειναι σαν να λεμε 40 χρονια Μ division
    δεν λεμε Μ3

  2. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο valerios2000 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι βεβαια σωστος, το καθε ενα εχει την δικια του "μαγκια" εγω τα 3 απο τα 5 της λιστας σου τα εχω ταυτοχρονα, το καθε ενα εχει τα καλα του αλλα επειδη στο συγκεκριμενο τοπικ ολοι εχουν το bmw για το "καλο" δεν στροφαρουν να τα βαλουν κατω
    Μοτερικα πιστεψε με δεν ειναι το ιδιο ο κοφτης στις 6700 με τις 8800
    αλλος ηχος αλλο τραβηγμα , μισο γκαζι στις 7500 κ δωσιμο 2/3 νιωθεις την πεταλουδα να ανοιγει κ η εξατμιση να γεμιζει καυσαερια με το μοτερ να θελει να ξεκολλησει απο την βαση να παρει τον προφυλακτηρα κ να σε αφησει στην μεση του δρομου να κανεις τον φλιντστουν για να πας σπιτι (κατηγορια δλδ φερραρι, πορσε Gt3 και σειρα Μ μονο)
    Κιβωτιο, διαδρομες "αρθρωσης καρπου", νιωθεις τα γραναζια μεσα οτι κατι γινετε, οπως οταν τριβεις τα δοντια σου αναμεταξυ τους (κατηγορια χτενι φερραρι-λαμπο και ναι τα πορσε δεν εχουν τετοιο κιβωτιο πιστεψε με )
    Τιμονι, αλφα 156 με 2.2 στροφες κ διπλα ψαλιδια μπροστα με συνδιασμο 1250 κιλα βαρος, ΟΚ πολυ καλο αλλα να ξερεις οτι κ το s2000 ακριβως ετσι ειναι)
    Το Nsx S-type Zero δεν στριβει??? για κοιτα το ξανα

    Εκτος αυτου, εχεις καταλαβει οτι ελαχιστοι εχουν καταλαβει οτι το thread λεει 20 χρονια type R και εννοει ολα τα αμαξια που φορεσαν το σημα πανω κ οχι το ασημενιο civic του 2003 που ολοι νομιζουν
    γιατι λεει ο αλλος πες μου 18αρι μοτερ που παει σαν 318 η θελω πισω κινηση κτλ
    Επιχειρηματα τυπου "ποιοτητα,φινετσα κτλ" ειναι οταν παω στα μπαρακια να αφηνω μαζι με το πορτοφολι το μπρελοκ
    γιατι οταν μπαινω στο αμαξι προτιμω κοκκινο Recaro, momo τιμονι, λεβιε τιτανιου κ στροφομετρο με το κοκκινο να ξεκιναει στις 9000 και ολα αυτα με 10-15 χιλιαρικα ουτε 90 που θες για φερραρι 50 για πορσε 20 για Bmw και 3.2 gta για αλφα
    ουσιαστικα ειναι σαν να λεμε 40 χρονια Μ division
    δεν λεμε Μ3
    Βαλεριε εσυ δεν εχεις και το σουμπαρου το "θηριο" ποιο ειναι καλυτερο σε στροφες το σουμπαρου ή το σ2κ??
    εγω αν ειχα χρηματα θα επαιρνα ενα ef και θα του εβαζα ενα k20a μαζι με την σασμαναρα!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη spar@ : 10-08-12 στις 14:38

  3. #3
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο valerios2000 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ουσιαστικα ειναι σαν να λεμε 40 χρονια Μ division
    δεν λεμε Μ3

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP