Μισο εγω δλδ θα μιλαω σοβαρα κ μονο σοβαρα με ωραιους τροπους κ εκει που λεω να ενα ωραιο Thread μπαινει ο σπαρας ολσο νουν ας δε θρεαντ φακερ και λεει "ελα πες κ για το eg6, θελω να ακουσω απο καποιον να πει ποσο καλο ειναι το eg6" δλδ σε ενα φορουμ honda αν καποιος πει πχ 30 χρονια Μ3 και γραφτουν διαφορα πραγματα εχει το ελευθερο ο αντιστοιχος σπαρας σπαλιαρας να μπει κ να πει "ελα περιμενω να ακουσω για το e30, να ακουσω τι δυστροπο αμαξι ηταν"
φιλε Βαλεριε συγνωμη πραγματικα!
Θα πω 10 φορες τα χοντα γ..νε και τα eg
τα χοντα γ..νε και τα eg
τα χοντα γ..νε και τα eg
τα χοντα γ..νε και τα eg
τα χοντα γ..νε και τα eg
τα χοντα γ..νε και τα eg
τα χοντα γ..νε και τα eg
τα χοντα γ..νε και τα eg
τα χοντα γ..νε και τα eg
τα χοντα γ..νε και τα eg
τα χοντα γ..νε και τα eg
μην μου δινεις σημασια ρε φιλε εδω με περνανε τα esi με τα 125, ειμαι πολυ πικραμενος απ τους ιαπωνες, και βγαζω κακια, πλακα κανω ειμαι χοντακιας!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη spar@ : 09-08-12 στις 21:40
τωρα να αρχισω εγω????
παρακολουθω 10 σελιδες οπου καποιοι νεοι (στο φορουμ) προσπαθουν να με πεισουν ποσο καλα ειναι τα honda...η πλακα ποια ειναι?οτι δυο απο αυτους που λενε για τα honda εχουν m3 τωρα..no offence guys αλλα αφου ειναι τοσο καλα πια τα honda γιατι δεν πηρατε nsx...???και εδω βγαζω τον chief απο τον κουβεντα που σεβομαι σαν συνομιλητη μου....για να το κλεισουμε...
το honda-tech.gr...ειναι ενα παρα πολυ καλο site-forum honda και ο εν λογω κυριος που τα ευλογει ας παει εκει (και δεν το λεω ειρωνικα)...εδω εχουμε bmw...με οτι στραβα και κουτσα εχουν τα bmw...αντε γιατι η πολυ ελευθερια βλαπτει...
alexk (09-08-12), Bazil Van Sinner (09-08-12), Leonidas_E39 (10-08-12), spar@ (09-08-12), Stathis (09-08-12)
Εγω οσους χοντακιδες ξερω,ειτε πηραν πρωτα χοντα και μετα ψαχνανε να παρουν BMW ή παρεμειναν στα ταπερ και..κυνηγανε να περασουν τα BMW....Περιεργη ψυχολογια...
Παρεπιπτοντως εχω οδηγησει και Civic TypeR και S2K και μπορω να πω οτι μ'αρεσαν παααααααρα πολυ!Ομως δεν εχουν αυτο το ολοκληρωμενο πακετο δυναμισμου,αισθησης,συμπερ ιφορας και φυσικα ποιοτητας κυλισης που χαρακτηριζει καθε αυτοκινητο που βγαινει απ'το M-division...
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
nik200 (10-08-12), S8N (10-08-12), Stathis (10-08-12), Thomelef (10-08-12), Vasilis M3 (10-08-12)
Ποιοτητα κυλισης κ Type R logo πισω δεν πανε, αν θες τετοια παρε κανα yaris να σου φαινεται ο δρομος μοκετα, γιατι οταν θα θες να κυνηγισεις κανα ΒΜW θελεις να διαβαζεις τον δρομο , να σου μιλαει ο δρομος να ξερεις τι γινετε με τους τροχους σου
δυναμισμος,αισθηση, συμπεριφορα σε ποια αμαξια λες? στα Χ3 η στο 116i?
και μην πας στα Μ , εγω σου μιλαω για αμαξια στα ιδια λεφτα
Ξερεις οτι σημερα 10/08/2012 ο μεσος ορος πωλησης στην ευρωπη του CSL ειναι 35.000 ευρω ενω ενα απλο NSX κανει 60+ δεν μιλαω καν για το R
Βλεπεις NSX του 92 στην αμερικη υπο το σημα της acura και κανουν 20.000$ οσο ενα 325 e46 coupe του 2005
μακαρι να μπορουσα να παρω και αναμεταξυ μας, ελα πες την αληθεια
και εσυ ενα τετοιο θα ηθελες
αγαπητε φιλε valerie..
το nsx κανει τοσο γιατι ειναι σπανιο..τουλαχιστον στην ευρωπη..αυτα εκαναν οι hondaoi μια ζωη και γενικα οι ιαπωνες στα καλα τους μοντελα...επειδη δεν εχω οδηγησει, απλα μπορω να πω απο μερικα γιαπωνεζικα βιντεακια ολα πλην του type r ηταν πολυ μετρια στην πιστα..και οχι μυθος οπως λενε οι ιαπωνες..
οδηγικα τωρα και σαν προσωπικη επιλογη για να απαντησω και τι θα ηθελα...η πρωτη θεση στην καρδια μου ανηκει σε porsche-ferrari..με το porsche να ειναι αυτος που συγχωρει και σε βοηθα και η ferrari να απαιτει εξαιρετικο οδηγο..αλλοι χαρακτηρες αλλα εξισου γοητευτικοι...και 3η αλλα σε πολυ πιο γηινα λεφτα ειναι η bmw....οπου εχει το τιμονι της porsche και γενικα συγχωρει αλλα πολυ βαρος...και σε μια 4η θεση θα εβαζα τις alfa...
5η λοιπον επιλογη ενα type r...για μενα..
Ναι βεβαια σωστος, το καθε ενα εχει την δικια του "μαγκια" εγω τα 3 απο τα 5 της λιστας σου τα εχω ταυτοχρονα, το καθε ενα εχει τα καλα του αλλα επειδη στο συγκεκριμενο τοπικ ολοι εχουν το bmw για το "καλο" δεν στροφαρουν να τα βαλουν κατω
Μοτερικα πιστεψε με δεν ειναι το ιδιο ο κοφτης στις 6700 με τις 8800
αλλος ηχος αλλο τραβηγμα , μισο γκαζι στις 7500 κ δωσιμο 2/3 νιωθεις την πεταλουδα να ανοιγει κ η εξατμιση να γεμιζει καυσαερια με το μοτερ να θελει να ξεκολλησει απο την βαση να παρει τον προφυλακτηρα κ να σε αφησει στην μεση του δρομου να κανεις τον φλιντστουν για να πας σπιτι (κατηγορια δλδ φερραρι, πορσε Gt3 και σειρα Μ μονο)
Κιβωτιο, διαδρομες "αρθρωσης καρπου", νιωθεις τα γραναζια μεσα οτι κατι γινετε, οπως οταν τριβεις τα δοντια σου αναμεταξυ τους (κατηγορια χτενι φερραρι-λαμπο και ναι τα πορσε δεν εχουν τετοιο κιβωτιο πιστεψε με )
Τιμονι, αλφα 156 με 2.2 στροφες κ διπλα ψαλιδια μπροστα με συνδιασμο 1250 κιλα βαρος, ΟΚ πολυ καλο αλλα να ξερεις οτι κ το s2000 ακριβως ετσι ειναι)
Το Nsx S-type Zero δεν στριβει??? για κοιτα το ξανα
Εκτος αυτου, εχεις καταλαβει οτι ελαχιστοι εχουν καταλαβει οτι το thread λεει 20 χρονια type R και εννοει ολα τα αμαξια που φορεσαν το σημα πανω κ οχι το ασημενιο civic του 2003 που ολοι νομιζουν
γιατι λεει ο αλλος πες μου 18αρι μοτερ που παει σαν 318 η θελω πισω κινηση κτλ
Επιχειρηματα τυπου "ποιοτητα,φινετσα κτλ" ειναι οταν παω στα μπαρακια να αφηνω μαζι με το πορτοφολι το μπρελοκ
γιατι οταν μπαινω στο αμαξι προτιμω κοκκινο Recaro, momo τιμονι, λεβιε τιτανιου κ στροφομετρο με το κοκκινο να ξεκιναει στις 9000 και ολα αυτα με 10-15 χιλιαρικα ουτε 90 που θες για φερραρι 50 για πορσε 20 για Bmw και 3.2 gta για αλφα
ουσιαστικα ειναι σαν να λεμε 40 χρονια Μ division
δεν λεμε Μ3
Kostas_1 (08-08-12), Leonidas_E39 (08-08-12), Thomelef (08-08-12)