-
Αυτοδιάγνωση
Ο αισθητήρας περιλαμβάνεται στο σύστημα αυτοδιάγνωσης της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου. Στην μνήμη σφαλμάτων σαν βλάβες ανάλογα με το σύστημα μπορούν να καταχωρηθούν οι εξής:
• ασαφές σήμα
• κανένα σήμα
• βραχυκύκλωμα
Αισθητήρας θέσης του εκκεντροφόρου
Ο αισθητήρας θέσης του εκκεντροφόρου λειτουργεί σύμφωνα με την αρχή Hall. Βρίσκεται στο κέλυφος των εκκεντροφόρων πάνω από τον εκκεντροφόρο εισαγωγής.
Στον εκκεντροφόρο εισαγωγής υπάρχει οδοντωτός τροχός, όπως για παράδειγμα στο σχήμα (θα το κανω attach αμεσα) με 3 χυτά δόντια, τα οποία διαβάζονται από τον αισθητήρα θέσης του εκκεντροφόρου. Η αρχή λειτουργίας του αισθητήρα βασίζεται στο φαινόμενο Hall, που παρατηρείται καθώς το ηλεκτρικό ρεύμα διαπερνά ένα συγκεκριμένο τύπο αγωγού που είναι τοποθετημένος μέσα σε ένα μαγνητικό πεδίο, δημιουργώντας μια διαφορά δυναμικού στα άκρα του. Όταν αυτό, το ημιαγώγιμο υλικό, βρεθεί κάτω από την επίδραση ενός μαγνητικού πεδίου, οι δυναμικές γραμμές προκαλούν μια εσωτερική μετατόπιση της ροής των ηλεκτρονίων, οδηγώντας στην μεταβολή των ηλεκτρικών φορτίων Κατά συνέπεια αναπτύσσεται μια διαφορά δυναμικού που είναι ανάλογη με την ένταση του μαγνητικού πεδίου. Οι ιδιότητες των αισθητήρων Hall τους κάνουν κατάλληλους για χρήση σε ένα μεγάλο αριθμό εφαρμογών στο αυτοκίνητο, όπου απαιτείται ένα γρήγορο και τετραγωνικής κυματομορφής σήμα.
Εκτενής επεξηγηση του φαινομένου Hall αλλά και των διαφόρων εφαρμογων τους θα βρείτε εδώ. https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%...%B1%CF%82_hall
Δεν αναφερω περισσοτερα για να μην πλατιάσουμε με ''ηλεκτρονικές λεπτομέρειες''.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m-power_01 : 28-12-09 στις 16:52
-
The Following 3 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:
BILL007 (11-11-12), ghost-rider (16-05-10), spar@ (30-05-10)
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP