Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: Αισθητηρες στροφάλου και εκκεντροφόρου

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Προεπιλογή

    Στις παρακάτω περιγραφές αναφέρομαι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.Η ηλεκτρονική δεν ειίναι ακριβώς το αντικείμενο μου, άρα δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τις διαφοροποιήσεις από εταιρια σε εταιρία, με την ραγδαία ανάπτυξη των τελευταίων χρόνων.

    Αισθητήρας στροφών του κινητήρα

    Ο αισθητήρας μπορεί να είναι τοποθετημένος είτε στο μπροστινό τμήμα του κινητήρα, στην βάση του καθρέφτη, στην τροχαλία του στροφαλοφόρου άξονα, είτε στο κέλυφος του κιβωτίου ταχυτήτων, στο βολάν του κινητήρα. Ο αισθητήρας όταν είναι τοποθετημένος στον καθρέφτη του κινητήρα συνήθως διαβάζει έναν δίσκο παλμών με 60 - 2 δόντια που είναι τοποθετημένος στον στροφαλοφόρο άξονα. Δηλαδή στην περιφέρεια του δίσκου βρίσκονται 58 δόντια και ένα μεγάλο κενό από δύο δόντια σαν σημάδι αναφοράς. Με την βοήθεια του σήματος στροφών του κινητήρα καταγράφεται ο αριθμός των στροφών του κινητήρα και η ακριβής θέση του στροφαλοφόρου άξονα. Με τις πληροφορίες αυτές καθορίζονται από την ηλεκτρονική μονάδα του κινητήρα τα σημεία ψεκασμού και ανάφλεξης.

    Αρχή λειτουργίας


    Ο αισθητήρας ανήκει στην κατηγορία των μαγνητικών αισθητήρων. Η αρχή λειτουργίας του στηρίζεται στις φυσικές ιδιότητες του μαγνητισμού και του ηλεκτρισμού. Το σήμα παράγεται με βάση την αρχή της ηλεκτρομαγνητικής επαγωγής. Το στοιχείο του αισθητήρα είναι κατασκευασμένο από ένα πηνίο που είναι περιελιγμένο γύρω από ένα μαγνητισμένο πυρήνα. Το σήμα δημιουργείται από την μεταβολή του μαγνητικού πεδίου που προκαλείται από το οδοντωτό γρανάζι καθώς τα δόντια του (κατασκευασμένα από φερομαγνητικό υλικό) περνούν εμπρός από το μαγνητισμένο τύλιγμα και προκαλούν την μεταβολή της μαγνητικής ροής, παράγοντας εναλλασσόμενο ρεύμα στο πηνίο. Η συχνότητα του ρεύματος είναι ανάλογη με την ταχύτητα περιστροφής του γραναζιού.

    Ηλεκτρομαγνητική επαγωγή (ή απλώς ηλεκτρική επαγωγή) (Electric Induction) ονομάζεται η εμφάνιση ηλεκτρισμού εξαιτίας μαγνητικού πεδίου. Συγκεκριμένα είναι το φαινόμενο της ανάπτυξης διαφοράς δυναμικού στα άκρα ενός αγωγού, η οποία λαμβάνει χώρα όταν μεταβάλλεται η μαγνητική ροή που διέρχεται από την επιφάνεια που ο συγκεκριμένος αγωγός ορίζει.Η ανακάλυψη του φαινομένου αποδίδεται στον Άγγλο φυσικό Michael Faraday.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    A8hnaios (12-02-11), BILL007 (11-11-12), ghost-rider (16-05-10), nikos1400 (19-01-11), spar@ (23-05-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP