Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 638

Θέμα: Τα πάντα για το 320si

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή Τα πάντα για το 320si

    Ναι, το ειδα. Εχω δει διαφορα και στο εξωτερικο.

    Ευχαριστω παντως.


    Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
    Nikos

  2. #2
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Πήγα σήμερα το αυτοκίνητο για λάδια και έλεγχο βαλβίδων. Έπρεπε να είχα πάει το αυτοκίνητο από χθες για να κρυώσει εντελώς και να έρθουν τα μέταλλα στις σωστές ανοχές τους. Τώρα πρέπει να μείνει μέσα.

    Τσέκαρε και το πρόβλημα που είχα το Πάσχα (το είχα ανεβάσει και πιο πάνω σε βίντεο), δεν ήταν τίποτα. Λόγω της μικρής απόστασης το έκανε, δεν είχε κυκλοφορήσει σωστά το λάδι και δεν είχαν λιπανθεί σωστά οι βαλβίδες. Το μόνο που είδαμε είναι ένα μικρό "δάκρυσμα" από το καπάκι του μοτέρ. Θα αλλάξουμε τσιμουχάκια και όλα ΟΚ. Λαδάκια, φίλτρο και τσεκάρισμα στο διάκενο λοιπόν...αύριο θα είναι έτοιμο.

    Θα πάω πρωί-πρωί για να τον δω να το μετράει.

    Λοιπόν, έμαθα κάποια πράγματα γιατί είχα ανησυχήσει να σας πω την αλήθεια, όπως γράφω και παραπάνω, για διάφορα θέματα αξιοπιστίας που πήραν τ'αυτιά μου και είδαν τα μάτια μου σχετικά με τα μοτέρ των si σε Ελλάδα (λιγότερα) και εξωτερικό (τα περισσότερα).

    Καταρχάς ο Σήττας (δε ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω όνομα) γνωρίζει πολύ καλά τα si (και όχι μόνο...απλά φοβεροί οι τύποι!), φτιάχνει άλλα 3 εκεί, πράγμα πολύ βασικό. Μάλιστα μου έλεγε ότι το ένα έχει 200.000κμ! Τον ρώτησα λοιπόν κάποια πράγματα σχετικά με τη σωστή συντήρησή και φροντίδα και τι πρέπει να προσέχει κάποιος εν δυνάμει αγοραστής (μπορεί να υπάρχουν μερικοί):
    -Τσεκάρισμα βαλβίδες κάθε 40Κ κμ.
    -Λάδια ΑΥΣΤΗΡΑ κάθε 10Κ αν το πας νορμάλ, 7-8 αν το κυνηγάς
    -Καλή βενζίνη. Οπωσδήποτε πάνω από 95άρα κι αν είναι να το κυνηγήσεις σε ταξίδι, 100άρα! Μου είπε ότι ένας ακόμα λόγος που έχουν ραγίσει κάποια χιτώνια είναι λόγω της κακής 95άρας που δε κάνει καλή καύση και δημιουργεί προανάφλεξη (τα γνωστά "πυράκια"). Θέλει καλή βενζίνη και σίγουρα πάνω από 95 μου είπε. Οπότε καλά κάνω και βάζω VPower και όντως 1-2 φορές που έχει τύχει να βάλω 95άρα βάραγε πυράκια κι από τότε δε ξανάβαλα.
    -Καλό ζέσταμα. Επίσης πάρα πολύ σημαντικό. Όχι μόνο να έρθουν τα νερά σε σωστή θερμοκρασία, αλλά κι όλα τα υπόλοιπα...δηλαδή λάδια, φρένα, βαλβολίνες κλπ. Οι μλκς στη BMW ΓΙΑΤΙ τσιγκουνεύτηκαν ένα όργανο θερμοκρασίας λαδιού?

    Αυτά...δηλαδή πάνω-κάτω τα αυτονόητα. Φροντίδα, αγάπη και προδέρμ. Όπου δείτε κάτι διαφορετικό...στρίβειν διά του αρραβώνος.
    Nikos

  3. The Following 2 Users Say Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    nikos1400 (09-08-12), Ptboul (09-08-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πήγα σήμερα το αυτοκίνητο για λάδια και έλεγχο βαλβίδων. Έπρεπε να είχα πάει το αυτοκίνητο από χθες για να κρυώσει εντελώς και να έρθουν τα μέταλλα στις σωστές ανοχές τους. Τώρα πρέπει να μείνει μέσα.

    Τσέκαρε και το πρόβλημα που είχα το Πάσχα (το είχα ανεβάσει και πιο πάνω σε βίντεο), δεν ήταν τίποτα. Λόγω της μικρής απόστασης το έκανε, δεν είχε κυκλοφορήσει σωστά το λάδι και δεν είχαν λιπανθεί σωστά οι βαλβίδες. Το μόνο που είδαμε είναι ένα μικρό "δάκρυσμα" από το καπάκι του μοτέρ. Θα αλλάξουμε τσιμουχάκια και όλα ΟΚ. Λαδάκια, φίλτρο και τσεκάρισμα στο διάκενο λοιπόν...αύριο θα είναι έτοιμο.

    Θα πάω πρωί-πρωί για να τον δω να το μετράει.

    Λοιπόν, έμαθα κάποια πράγματα γιατί είχα ανησυχήσει να σας πω την αλήθεια, όπως γράφω και παραπάνω, για διάφορα θέματα αξιοπιστίας που πήραν τ'αυτιά μου και είδαν τα μάτια μου σχετικά με τα μοτέρ των si σε Ελλάδα (λιγότερα) και εξωτερικό (τα περισσότερα).

    Καταρχάς ο Σήττας (δε ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω όνομα) γνωρίζει πολύ καλά τα si (και όχι μόνο...απλά φοβεροί οι τύποι!), φτιάχνει άλλα 3 εκεί, πράγμα πολύ βασικό. Μάλιστα μου έλεγε ότι το ένα έχει 200.000κμ! Τον ρώτησα λοιπόν κάποια πράγματα σχετικά με τη σωστή συντήρησή και φροντίδα και τι πρέπει να προσέχει κάποιος εν δυνάμει αγοραστής (μπορεί να υπάρχουν μερικοί):
    -Τσεκάρισμα βαλβίδες κάθε 40Κ κμ.
    -Λάδια ΑΥΣΤΗΡΑ κάθε 10Κ αν το πας νορμάλ, 7-8 αν το κυνηγάς
    -Καλή βενζίνη. Οπωσδήποτε πάνω από 95άρα κι αν είναι να το κυνηγήσεις σε ταξίδι, 100άρα! Μου είπε ότι ένας ακόμα λόγος που έχουν ραγίσει κάποια χιτώνια είναι λόγω της κακής 95άρας που δε κάνει καλή καύση και δημιουργεί προανάφλεξη (τα γνωστά "πυράκια"). Θέλει καλή βενζίνη και σίγουρα πάνω από 95 μου είπε. Οπότε καλά κάνω και βάζω VPower και όντως 1-2 φορές που έχει τύχει να βάλω 95άρα βάραγε πυράκια κι από τότε δε ξανάβαλα.
    -Καλό ζέσταμα. Επίσης πάρα πολύ σημαντικό. Όχι μόνο να έρθουν τα νερά σε σωστή θερμοκρασία, αλλά κι όλα τα υπόλοιπα...δηλαδή λάδια, φρένα, βαλβολίνες κλπ. Οι μλκς στη BMW ΓΙΑΤΙ τσιγκουνεύτηκαν ένα όργανο θερμοκρασίας λαδιού?

    Αυτά...δηλαδή πάνω-κάτω τα αυτονόητα. Φροντίδα, αγάπη και προδέρμ. Όπου δείτε κάτι διαφορετικό...στρίβειν διά του αρραβώνος.

    Θα γινω αιρετικος για ακομη μια φορα.

    Μιας και μας κανεις κοινωνους στο τι ειπε ο μαστορης που το πηγες, θα σχολιασω τα λεγομενα του, με την ιδιοτητα μου ως ΧΡΗΣΤΗΣ 320si, με κοντα στα 140.000 χλμ.

    1. Βαλβιδες τσεκαρα καπου στα 120.000 χλμ για πρωτη φορα (δεν ηξερα οτι χρηζουν καθε ... 50.000. Για 40.000 δεν το εχω ακουσει πουθενα, εκτιmω οτι σε 3-4 μηνες το interval θα γινει 20.000 .....
    BTW, μονο 2 ή 3 βαλβιδες (αν θυμαμαι καλα) χρειαστηκαν ρυθμισμα.....

    2. Λαδια/φιλτρο δεν αλλαξα ΠΟΤΕ πριν τα 20.000 χλμ. ΠΟΤΕ.

    3. Βενζινη δεν θυμαμαι να εβαλα πανω απο 2-3 φορες 100αρα, 98αρα κλπ. ΑΝ ζουσα στην Ιταλια, Γερμανια, Γαλλια κλπ, ισως και να εβαζα. Οχι παντα, ο δασκαλος του καρατε μου μου ειχε πει οτι οι 100αρες ειναι πολυ "ξερές" και δεν κανει να βαζουμε συχνα.... Ειδικα αν μας ενδιαφερει η μακροζωια του moteur μας ;-)
    Δεν μου "χτυπησαν" ποτε πυρακια, δεν μου ραγισε ποτε χιτωνιο. 140.000 χλμ...

    Ο σώφρων καθημερινος οδηγος δεν χρειαζεται οργανο θερμοκρασιας λαδιου για να δει στο ματι οτι ζεσταθηκε. Το καταλαβαινει στο αυτι/ποδι



    "Ζημιες":
    Δυναμο / 2 πολλαπλασιαστες / κομπρεσερ AC / καταλυτης / φισα πεταλουδας γκαζιου / ακρομπαρο μπροστα αριστερα / ρουλεμαν πισω δεξια / πισω σινασιε εξατμισης.

    Κατι ακομη:
    Δεν εσταξε ποτε απο πουθενα μιση σταγονα λαδι
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ntinos : 09-08-12 στις 12:10

  5. #4
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    1. Βαλβιδες τσεκαρα καπου στα 120.000 χλμ για πρωτη φορα (δεν ηξερα οτι χρηζουν καθε ... 50.000. Για 40.000 δεν το εχω ακουσει πουθενα, εκτιmω οτι σε 3-4 μηνες το interval θα γινει 20.000 .....
    BTW, μονο 2 ή 3 βαλβιδες (αν θυμαμαι καλα) χρειαστηκαν ρυθμισμα.....
    Βασικά περισσότερο προληπτικός είναι ο έλεγχος.

    Αν δεν το είδες μέσα στο πρόσθετο manual που έχει το si, έπρεπε κανονικά να το γνωρίζει το συνεργείο που το πήγαινες.

    Συγκεκριμένα γράφει να ελέγχεται το δίακενο σε κάθε αλλαγή λαδιών. Κατά τη BMW, αυτή είναι κάθε 20Κ κμ. Αυτό μετά άλλαξε και έγινε κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών, τουτέστιν 40Κ κμ.

    Επειδή αν θυμάμαι καλά δεν βάραγες κόφτες κλπ, γιαυτό δεν είχες κάποιο πρόβλημα μάλλον. Αν το κυνηγούσες περισσότερο, μπορεί να χτύπαγαν πιο νωρίς άρα να ήθελες νωρίτερα ρύθμιση.

    2. Λαδια/φιλτρο δεν αλλαξα ΠΟΤΕ πριν τα 20.000 χλμ. ΠΟΤΕ.
    Κοίτα, η άποψή μου είναι ότι 20Κ κμ για ένα τέτοιο μοτέρ, σ'αυτή τη χώρα, με τέτοιες θερμοκρασίες είναι πολλά.

    Το λάδι πρέπει να βγαίνει "νερό" και χάνει την λιπαντική του ιδιότητα.

    Εκτός αν κάνεις πολλά ταξίδια, οπότε εκεί δικαιολογείται. Ο τύπος που έχει κάνει 200Κ κμ στο si του, κάνει πολλά ταξίδια κι έτσι αλλάζει λάδι κάθε 15Κ κμ, όχι όμως κάθε 20Κ. Μου είπε ότι αυτό δε πειράζει, το να αλλάζεις δηλαδή κάθε 15Κ εφόσον κάνεις ταξίδια...αλλά μέχρι εκεί.

    Πάντως δεν είναι τίποτα να δώσεις ένα 100άκο το χρόνο για φρέσκο λαδάκι. Μόνο καλό του κάνεις.

    3. Βενζινη δεν θυμαμαι να εβαλα πανω απο 2-3 φορες 100αρα, 98αρα κλπ. ΑΝ ζουσα στην Ιταλια, Γερμανια, Γαλλια κλπ, ισως και να εβαζα. Οχι παντα, ο δασκαλος του καρατε μου μου ειχε πει οτι οι 100αρες ειναι πολυ "ξερές" και δεν κανει να βαζουμε συχνα.... Ειδικα αν μας ενδιαφερει η μακροζωια του moteur μας ;-)
    Δεν μου "χτυπησαν" ποτε πυρακια, δεν μου ραγισε ποτε χιτωνιο. 140.000 χλμ...
    Απορία.

    Ο δάσκαλος του καράτε τι σχέση έχει με τις βενζίνες? Είναι μηχανικός?

    Η ουσία νομίζω είναι να βάζουμε από πρατήριο που εμπιστευόμαστε ότι έχει καλή και καθαρή βενζίνη. Νομίζω ότι όλοι έχουμε από ένα τέτοιο.

    Ο σώφρων καθημερινος οδηγος δεν χρειαζεται οργανο θερμοκρασιας λαδιου για να δει στο ματι οτι ζεσταθηκε. Το καταλαβαινει στο αυτι/ποδι
    Σωστό αυτό.
    Nikos

  6. The Following User Says Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    Ptboul (09-08-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP