Σελίδα 6 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 130

Θέμα: 20 Χρόνια Honda Type R

  1. #51
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.957
    Thanked
    8074
    Rides
    3

    Προεπιλογή Re: 20 Χρόνια Honda Type R

    Τον είπα απλώς για να δείξω ότι η τεχνογνωσία υπάρχει χρόνια τώρα.

    Στην Ευρώπη δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης ενός τέτοιου μοτέρ.
    Θεωρείτε τυχαίο που η BMW είχε εμμονή με τα 6κ; Μήπως γιατί είναι η καλύτερη διάταξη από πλευράς ταλαντωτη;
    Επίσης η απόδοση ανά λίτρο πέφτει στους μεγάλους κινητήρες .
    Βλέπουμε όμως την Μ να κρατάει 100 ίππους /L στα 5000κ.εκ
    Για να μην μιλήσουμε για θέματα ρύπων... Όταν είπανε στην Toyota να φτιάξει τους ρύπους στο τσελιγλα και στο μρ2 προτίμησαν να τα αποσύρουν.

    Πραγματικά το μόνο που έκανε γνωστά αυτα τα μοτέρ ήταν το κακό φορολογικό μας σύστημα.
    Σπυρο δεν συμφωνω απολυτα με αυτο που λες υπηρχαν μοτερ διαμαντια με αυτη την ειδικη ισχυ βλεπε mivec καιως και ο 20αβαλβιδος της toyota που τον φορουσε το ξαδερφακι μου κ εριχνε πολυ ξυλο

    Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk

  2. #52
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτος και μόνον αυτος είναι ο λόγος ύπαρξης αυτών των μοτέρ.
    Οι νόμοι και οι αγορές είναι αυτοί που υπαγορεύουν την ρωτα των εταιριών.
    Θα συμφωνήσω με το Σπύρο σε αυτό. Πάντα η αγορά, και σε δεύτερο βαθμό η υπάρχουσα τεχνογνωσία, όριζε τον επικρατούντα τύπο μοτέρ.

    Στην αμερική, τη δεκαετία του 60, η βενζίνη ήταν πάμφθηνη, τα μέρη όμως των μοτέρ ήταν κακής ποιότητας. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να επικρατήσουν μοτέρ με πολύ μεγάλο κυβισμό, που δούλευαν στο 50% της ικανότητας τους. Δεν ήταν στρεσσαρισμένα, γι' αυτό δε σπάγανε και δε χαλάγανε.

    Στην ιαπωνία φορολογούνται με βάση τον κυβισμό και το μήκος (ακόμα). Γι' αυτό και η χώρα του ανατέλοντος ηλίου παράγει αυτοκίνητα σαν το Daihatsu Copen 699cc. Μήκος κάτων των 3.5μ και κυβισμός κάτω των 700ων κυβικών. Εμπίπτει στο αφορολόγητο.

    Στην Ευρώπη του 21ου αιώνα η φορολόγηση γίνεται με τα γραμμάρια εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα. Εξ' ου και τα τουρμπάτα μοτέρ με εργοστασιακή όβερμπουστ. Στο στανταρ τεστ μέτρησης ρύπων, δεν περνανε τις 3000 στροφές συχνά. Οι ρύποι είναι χαμηλοί. Η μέγιστη απόδοση, όμως, είναι αρκετά ψηλά. Win - win situation για όλους εκτός από τους παλιούς πενβέφανς.

    Ναι, για τους ρομαντικούς υπήρχαν (ίσως και υπάρχουν ακόμα) κάποια μοτέρ που ήταν ξεχωριστά. Ήταν όμως η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Και όταν η νομοθεσία έγινε πιο σκληρή, τα μοτέρ αυτά απλά καταργήθηκαν, δεν μπόρεσαν να εναρμονιστούν. Γι' αυτό και 30/12/2011 σταμάτησε η παραγωγή του παλιού V10 της Audi και η πωλήσεις των RX-8, το οποίο είχαν φροντίσει να στοκάρουν οι αντιπροσωπείες με ημερομηνία ταξινόμησης 12ο του 2012.

  3. The Following 3 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    m-power_01 (04-08-12), nikos1400 (05-08-12), S8N (04-08-12)

  4. #53

    Προεπιλογή

    Ομοίως ρε παιδια σκεφτείτε, γιατι οι αμερικάνοι έχουν 8000κυβικα αντί οικονομικά αυτοκίνητα ; Η βενζίνη είναι τιμη ξεφτίλα στο αμερικα...

  5. #54

    Προεπιλογή

    Με προλάβες Γιάννη για τους αμερικλανους...
    Ευχαριστώ για το αναλυτικό σου ποστ!
    1000/100 συμφωνος

  6. #55
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τα χοντα γ..μανε!!! Πείτε για το eg πείτε !!!!!

  7. #56

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα χοντα γ..μανε!!! Πείτε για το eg πείτε !!!!!
    Σε κυνηγάω πόσο καιρο να σε κατουρησω με ένα τέτοιο και όλο κρυβεσαι...

  8. #57
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Με κηνυγας τόσο καιρό με αμάξι που δεν έχει πινακίδες το έκανα εργοστασιακο να με περάσει σίγουρα και πάλι με κηνυγας και όταν σου λέω φερτο μου λες δεν έχει πινακίδες δωσε μου τα χαρτιά να πάω να του πάρω τις πινακίδες να με περάσει...

  9. #58

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με κηνυγας τόσο καιρό με αμάξι που δεν έχει πινακίδες το έκανα εργοστασιακο να με περάσει σίγουρα και πάλι με κηνυγας και όταν σου λέω φερτο μου λες δεν έχει πινακίδες δωσε μου τα χαρτιά να πάω να του πάρω τις πινακίδες να με περάσει...
    Το αυτοκόλλητο που θα κολλησεις στον προφυλακτηρα το πήρες ;

  10. #59
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το αυτοκόλλητο που θα κολλησεις στον προφυλακτηρα το πήρες ;
    τα χοντα γ..μανε... Ασε τα σαλακια!!!

  11. The Following 2 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    Thomelef (04-08-12), Χρίστος (04-08-12)

  12. #60
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Στο κόσμο μου
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    5.010
    Thanked
    5441
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Πετα Πετα του να αγιάζει το στόμα σου.



Σελίδα 6 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP