Τον είπα απλώς για να δείξω ότι η τεχνογνωσία υπάρχει χρόνια τώρα.
Στην Ευρώπη δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης ενός τέτοιου μοτέρ.
Θεωρείτε τυχαίο που η BMW είχε εμμονή με τα 6κ; Μήπως γιατί είναι η καλύτερη διάταξη από πλευράς ταλαντωτη;
Επίσης η απόδοση ανά λίτρο πέφτει στους μεγάλους κινητήρες .
Βλέπουμε όμως την Μ να κρατάει 100 ίππους /L στα 5000κ.εκ
Για να μην μιλήσουμε για θέματα ρύπων... Όταν είπανε στην Toyota να φτιάξει τους ρύπους στο τσελιγλα και στο μρ2 προτίμησαν να τα αποσύρουν.
Πραγματικά το μόνο που έκανε γνωστά αυτα τα μοτέρ ήταν το κακό φορολογικό μας σύστημα.