Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 130

Θέμα: 20 Χρόνια Honda Type R

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Προεπιλογή

    Γιατί ρε παιδιά που τα είδαμε ; Γιατί έπρεπε να τα δούμε ;
    Επειδή στην Ελλάδα έχουμε ένα απαρχαιωμένο σύστημα φορολόγησης ;
    Η Ελλάδα είναι πολύ μικρό κομμάτι της αγοράς για να αναγκάσει κάποιον κατασκευαστή να επενδύσει σε μικρά μοτέρ.
    Αν το δικό μας φορολογικό σύστημα υπήρχε σε όλη την Ευρώπη θα είχαν όλα τα αυτοκίνητα 150 άλογα στο λίτρο

  2. #2
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν το δικό μας φορολογικό σύστημα υπήρχε σε όλη την Ευρώπη θα είχαν όλα τα αυτοκίνητα 150 άλογα στο λίτρο
    Δεν το νομίζω!!!
    Η μαγκιά και η τεχνογνωσία φαίνεται στην βιομηχανία εκείνη η οποία μπορεί να βγάλει άλογα αρμοσφαιρικά...
    Το να βάλεις ένα turbo & supercharger στο Golf το 1400 και να βγάλεις 170 άλογα ναι μεν τεχνολογικά κάτι μου λέει, αλλά το να βγάλεις στα 1600 κυβικά 160 άλογα & στα 2000 200 & 240 άλογα ατμόσφαιρα μου λέει πολλά περισσότερα....
    Detailing Madness

  3. The Following 2 Users Say Thank You to stef For This Useful Post:

    super duper (06-08-12)

  4. #3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν το νομίζω!!!
    Η μαγκιά και η τεχνογνωσία φαίνεται στην βιομηχανία εκείνη η οποία μπορεί να βγάλει άλογα αρμοσφαιρικά...
    Το να βάλεις ένα turbo & supercharger στο Golf το 1400 και να βγάλεις 170 άλογα ναι μεν τεχνολογικά κάτι μου λέει, αλλά το να βγάλεις στα 1600 κυβικά 160 άλογα & στα 2000 200 & 240 άλογα ατμόσφαιρα μου λέει πολλά περισσότερα....
    Φυσικά και είναι προτιμοτερα τα ατμοσφαιρικά άλογα από τα υπερτροφοδοτουμενα.
    Τα 200αλογα στα 2000κ.εκ τα είχε το 25ετιας s14 στο ε30.
    Αλλά για ποιον λόγο να προσπαθείς απο τα 2000κ.εκ να βγάλεις 240 πιεσμενα άλογα όταν μπορείς να τα πάρεις άνετα ροπατα και παντού απο ένα τριλιτρο.
    Για να μην μιλήσουμε για 4κ και 6κ.
    Η Ιαπωνία ακόμα και σήμερα φορολογεί βάση του κυβισμού και του βάρους των οχημάτων. Άρα έχουν κίνητρο οι Ιάπωνες να παίζουν μέχρι τα 2000κ.εκ

    Αυτος και μόνον αυτος είναι ο λόγος ύπαρξης αυτών των μοτέρ.
    Οι νόμοι και οι αγορές είναι αυτοί που υπαγορεύουν την ρωτα των εταιριών.

    Παλιά στο τζαπαν φορολογουνταν με το μέτρο. Τότε ξήλωσαν τις ρεζέρβες απο την Τρίτη πόρτα

  5. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    ghost-rider (06-08-12), GiannisRob (04-08-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Λουτράκι
    Μηνύματα
    58
    Thanked
    81
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα 200αλογα στα 2000κ.εκ τα είχε το 25ετιας s14 στο ε30.
    Εχω πάει στο δυναμόμετρο 3, το τελευταίο έβγαλε 138 τροχό και 156 μοτέρ, το καλύτερο είχε βγάλει 146 τροχό και 165 μοτέρ...αυτό το μοτέρ ποτε δεν είχε 200 ή 192, αντε 170 στην καλύτερη περίπτωση

  7. #5
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτος και μόνον αυτος είναι ο λόγος ύπαρξης αυτών των μοτέρ.
    Οι νόμοι και οι αγορές είναι αυτοί που υπαγορεύουν την ρωτα των εταιριών.
    Θα συμφωνήσω με το Σπύρο σε αυτό. Πάντα η αγορά, και σε δεύτερο βαθμό η υπάρχουσα τεχνογνωσία, όριζε τον επικρατούντα τύπο μοτέρ.

    Στην αμερική, τη δεκαετία του 60, η βενζίνη ήταν πάμφθηνη, τα μέρη όμως των μοτέρ ήταν κακής ποιότητας. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να επικρατήσουν μοτέρ με πολύ μεγάλο κυβισμό, που δούλευαν στο 50% της ικανότητας τους. Δεν ήταν στρεσσαρισμένα, γι' αυτό δε σπάγανε και δε χαλάγανε.

    Στην ιαπωνία φορολογούνται με βάση τον κυβισμό και το μήκος (ακόμα). Γι' αυτό και η χώρα του ανατέλοντος ηλίου παράγει αυτοκίνητα σαν το Daihatsu Copen 699cc. Μήκος κάτων των 3.5μ και κυβισμός κάτω των 700ων κυβικών. Εμπίπτει στο αφορολόγητο.

    Στην Ευρώπη του 21ου αιώνα η φορολόγηση γίνεται με τα γραμμάρια εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα. Εξ' ου και τα τουρμπάτα μοτέρ με εργοστασιακή όβερμπουστ. Στο στανταρ τεστ μέτρησης ρύπων, δεν περνανε τις 3000 στροφές συχνά. Οι ρύποι είναι χαμηλοί. Η μέγιστη απόδοση, όμως, είναι αρκετά ψηλά. Win - win situation για όλους εκτός από τους παλιούς πενβέφανς.

    Ναι, για τους ρομαντικούς υπήρχαν (ίσως και υπάρχουν ακόμα) κάποια μοτέρ που ήταν ξεχωριστά. Ήταν όμως η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Και όταν η νομοθεσία έγινε πιο σκληρή, τα μοτέρ αυτά απλά καταργήθηκαν, δεν μπόρεσαν να εναρμονιστούν. Γι' αυτό και 30/12/2011 σταμάτησε η παραγωγή του παλιού V10 της Audi και η πωλήσεις των RX-8, το οποίο είχαν φροντίσει να στοκάρουν οι αντιπροσωπείες με ημερομηνία ταξινόμησης 12ο του 2012.

  8. The Following 3 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    m-power_01 (04-08-12), nikos1400 (05-08-12), S8N (04-08-12)

  9. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί ρε παιδιά που τα είδαμε ; Γιατί έπρεπε να τα δούμε ;
    Επειδή στην Ελλάδα έχουμε ένα απαρχαιωμένο σύστημα φορολόγησης ;
    Η Ελλάδα είναι πολύ μικρό κομμάτι της αγοράς για να αναγκάσει κάποιον κατασκευαστή να επενδύσει σε μικρά μοτέρ.
    Αν το δικό μας φορολογικό σύστημα υπήρχε σε όλη την Ευρώπη θα είχαν όλα τα αυτοκίνητα 150 άλογα στο λίτρο
    Βρε βλαχο...ποιος μιλαει για το ελλαδισταν.
    Λογο κανουμε για μοτερζζζζ που εχουν ειδικη ισχη ανα λιτρο, μεγαλυτερη απο καθε αλλη.
    Και μιλαμε για ατμο, χωρις περιφερειακες bullshit.
    Παλιοφλοκι...
    Щорждцй...αρπα απο το μουρο βλαχο.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP