last update...
αλλάχτηκαν τα χειμερινά ελαστικά και μπήκαν πάλι οι 18αρες με τα θερινά.
κατανάλωση που η κίνηση στην πόλη έχει βελτιωθεί αρκετά στο 12,9
![]()
last update...
αλλάχτηκαν τα χειμερινά ελαστικά και μπήκαν πάλι οι 18αρες με τα θερινά.
κατανάλωση που η κίνηση στην πόλη έχει βελτιωθεί αρκετά στο 12,9
![]()
Καλησπέρα, Νίκος εδω με ένα μπλε 320si.
Βλέπω αρκετούς κατόχους και διαβάζω ενδιαφέρον πράγματα, οπότε είπα να γραφτώ και να ποσταρω.
Έχω 40.000κμ-παρά και λέω να τσεκαρω βαλβίδες. Άργησα? Έχω διαβάσει διάφορα για σπασμενα μοτερ και έχει φοβηθεί το μάτι μου.
Ντίνο, ποιο είναι το μυστικό της μακροζωιας του μοτέρ σου? κάθε ποτε κοιτούσες βαλβίδες? Κόστος?
Προσωπικά να χτυπησω ξύλο δεν είχα κάποιο πρόβλημα, πέρα απο 1-2 φορές που σε κρύα, υγρά πρωινά δυσταζε να πάρει. Αυτο.
Λαδάκι δε καίει, 0-40 βάζω κάθε 10κ κμ η μέση μου 12.5λτ/100. Το μοτέρ να χτυπησω ξύλο δουλεύει ρολόι.
Ευχαριστώ! :-)
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Nikos
Καλως τον Νικολα !
Το μυστικο μακροζωιας (αν και δεν θεωρειται μακροζωια τα 135.000), ειναι ο σεβασμος.
Εβλαβικη τηρηση των σερβις, περιοδικα / προληπτικα / εκτακτα, αμεση αντιμετωπιση οποιασδηποτε βλαβης (απο αλλαγη καταλυτη μεχρι και αλλαγη γυαλοκαθαρηστηρων), ΠΟΤΕ τσιτωμα αν δεν εχει δουλεψει τουλαχιστον 20+ λεπτα το μοτερ, ποτε φρενο "κοκκαλο", σχεδον παντα κατεβασμα σχεσεων αντι φρεναρισμα (122.οοο πρωτη αλλαγη στα τακακια), ποτε την πρωτη στα κοκκινα, ποτε την δευτερα στον κοφτη.
Απλα πραγματα, δλδ, το ενιωθα σαν το γαιδαρακο που ειχα μικρος.
Επωληθει, για μολις 12.000 ....
Κατασταση (αν εξαιρεσουμε πολυ ελαφρα φθορα στο σταφανι του τιμονιου) Α Ψ Ο Γ Η.
Βαλβιδες, "ανακαλυψα" οτι πρεπει να ρυθμιστουν οταν ειχα κανει πανω απο 125.οοο χλμ, χαρη στα παιδια εδω στι φορουμ. Κοστος καπου στα 250 ευρω αν θυμαμαι καλα (πρεπει να το εχω γραψει παραπανω).
Αυτα....
Περνα τωρα και μια "βολτα" απο εδω:
https://www.bmwfans.gr/forum/forumdisplay.php?f=23
προκειμενου να παρεις την σχετικη πιστοποιηση απο την παρεα![]()
Leonidas_E39 (02-08-12), Nikos! (08-08-12), Ptboul (02-08-12)
Και μια φωτο επειδη ετσι γουσταρω και αναπολησα την "μπουλούκα" μου...
![]()
Lambros46 (01-08-12), m-power_01 (02-08-12), Nikos! (08-08-12), Ptboul (02-08-12), Vassilis ///M (01-08-12)
Καλώς ήρθες Νίκο και στην δικιά μας παρέα. Εξαιρετικά επιτυχημένο το συγκεκριμένο χρώμα στο si ♥. (Αν θυμάμαι καλά του χεις χώσει και κοτσαδούρα - θέλω και εγώ γιατί θα πάρω βάρκα)
και εγώ στις 38.000Km έχω φτάσει οπότε αργούμε για βαλβίδες αν και εξαρτάται και από τον τρόπο οδήγησης.
Ο Ντίνος είναι μια εξαιρετική περίπτωση οδηγού που χρήζει περαιτέρω μελέτης αφού κατέριψε όλα τα εργοστασιακά σπεκς του Μονάχου.
Ενδεικτικά: είχε κατανάλωση 8, κάτι, τακάκια μια φορά στα 5 χρόνια, κ.ο.κ.
Επιπλέον ότι και να του ζήτησε το αμάξι, του το πρόσφερε απλόχερα, χωρίς δεύτερη σκέψη και πάντα σε εξουσιοδοτημένους γιατρούς.
Εγώ από την πλευρά μου επειδή έχω αλλεργία με τα εξουσιοδοτημένα, φροντίζω να γίνεται η προγραμματισμένη συντήρηση σε bmw specialist συνεργείο, λάδια αλλάζω αυστηρά κάθε 10.000km, δεν το ζορίζω κρύο για τα πρώτα 10' (δεν ξεπερνώ τις 3.000r/min) αλλά μετά το οδηγώ όπως του αρμόζει, πολύστροφα και σβέλτα αλλά ποτέ στα κόκκινα.
Μόνο μελανό σημείο (ελάχιστοι ξέφυγαν) ο καταλύτης. Έμαθα να ζω πλέον με το κίτρινο λαμπάκι, έχω κάνει σχεδόν 20 χιλιάδες απροβλημάτιστα Km και δεν σκοπεύω να κάνω κάτι για αυτό παρα μόνο αν κερδίσω το λαχείο (1.200¤ η κατώτατη τιμή! )
Για σπασμένα μοτέρ καλά έχεις διαβάσει αλλά είναι άλλη ιστορία που ίσως τα πούμε από κοντά σε κάποια συνάντηση.
Μέχρι τότε, βάλε καμια φωτό και να έχεις μια ευχάριστη διαμοΝή.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Καλημέρα!
Είχα κοτσαδορο για να τραβαω το τρέιλερ του κάρτ. Τελικα δε το χρειάστηκα καθώς μου το μεταφέρουν, οπότε έβγαλα το κοτσαδορο και πουλησα το τρέιλερ.
Παρόμοια χρήση του κάνω κι εγω. Περιμένω ευλαβικα να ζεσταθει, λαδακια κάθε 10Κ κμ αλλα το πατάω.
Κι εγω σε specialist το πάω, δε ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω το συνεργείο, αλλα πάω στον Σηττα στο Γερακα. Επειδη το manual λέει για έλεγχο κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών, θα τις τσεκαρω τώρα που θα το πάω. Το μόνο που με αγχωσε είναι ότι δεν ήξερε πως οι βαλβίδες θέλουν τσεκάρισμα. Τους είπα ότι δεν είναι υδραυλικες, οπότε είπε ότι θα τσεκαριστουν. Έχω γίνει λίγο υπερπροστατευτικος μη το πάρω στο χέρι βλεπετε...και δεν είναι καιρός να πληρώνουμε νεο μοτεράκι.
Το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν αυτο:
https://www.youtube.com/watch?v=x1UheDnXrcE
Τι φταίει?
Φωτο...δεν είμαι σπίτι, αλλα κάτι έχω στο iPad:
Τακάκια άλλαξα στα 30Κ κμ μπρος-πίσω και λάστιχα αρχές του χρόνου. Έβαλα τα εκπληκτικά Pirelli PZERO (σκετα, ούτε rosso, ούτε nero) run flat. Απλα απίστευτο λάστιχο. Προσφέρει τόνους grip παραπάνω.![]()
Αυτα.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Nikos
Ptboul (02-08-12)
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο και ακόμα περισσότερους έγω αγχωθεί και εγώ με όλα τα συνεργεία και τελικά έχω καταλήξει πως μόνο όσοι έχουν εμπειρία με Μ μπορούν να ασχοληθούν με το συγκεκριμένο αμάξι.
Μπορεί για κάποιους μια ρύθμιση βαλβίδων να είναι απλή υπόθεση. Πως όπως περιμένεις να κερδίσεις την εμπιστοσύνη μου αν αγνοείς βασικά πράγματα;
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Nikos! (08-08-12)
Ευτυχώς ο συγκεκριμένος έχει εμπειρία απο Μ, οπότε πιστεύω ότι όλα θα πανε καλα. Χαχαχαχα
Απλα δε το γνωρίζουν νομίζω. Εδω δε το ξέρουν οι μισοί ιδιοκτήτες si.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Nikos