Καλησπέρα. Ξαναζωντανεύω λιγάκι το θέμα για να κάνω κάποιες ερωτήσεις. Στο σερβις που πλησιάζει (σχεδον 50.000χλμ) έχω μόνο αλλαγή λαδιών, οπότε σκεφτόμουν να αλλάξω βαλβολίνες σασμαν και διαφορικού. Παρ'όλα έχω τον φόβο μήπως κάνω κακό αντί για καλό. Δεδομένου ότι η bmw λέει να μην αλλάζονται ποτέ, μήπως πχ είναι αεροστεγώς κλεισμένο το διαφορικό και αν το ανοίξεις ξεκινάει η οξείδωση των λαδιών; Κάποιος λόγος θα υπάρχει που οι επίσημοι το έχουν black box. Από την άλλη δεν ξέρω κανένα λάδι να αντέχει για πάντα. Τί προτείνετε;