Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, είναι πάντα καλό να υπάρχει διάλογος
Δεν είμαι σίγουρος τι ομοιότητα έχει η αεροτομή της Veyron με αυτό που θέλω να υλοποιήσω εγώ.
Η αεροτομή αυτή κάνει διάφορες κινήσεις (αλλάζει κλίση και θέση).
Πρακτικά κάνει πλήρη κίνηση σε 2 άξονες.
Αυτό που θέλω να υλοποιήσω εγώ απλά αλλάζει την κλίση της αεροτομής.
Το εμπρός σημείο είναι σταθερό και το πίσω αλλάζει (σηκώνεται).
Μερικά στοιχεία/σκέψεις.
1. Μηχανολογικά δεν είναι τίποτε πολύ δύσκολο.
Θα κάνω κάποια σχεδιάκια και θα σας δείξω τι εννοώ.
Ο μηχανισμός θα είναι πολύ απλός. Όπως είπα θα έχει ένα μικρό μοχλικό για να αυξήσει τη ροπή (για να αντέχει το βάρος).
2. Δεν ξέρω τι καταλάβατε με τη λέξη 'σέρβο'.
Αναφέρομαι στα μοντελιστικά σέρβο.
Φυσικά υπάρχουν και γρήγορα και δυνατά (ροπή).
Δεν χρειάζεται κανένας περίπλοκος μηχανισμός με υδραυλικά συστήματα κτλ.
Εδώ ένα σέρβο της πλάκας κυριολεκτικά.
Κοιτάξτε την ταχύτητά του. 60 μοίρες περιστροφή σε 0.15 δευτερόλεπτα.
Και εδώ ένα πολύ καλό.
Και εδώ ένας εύκολος τρόπος να "οδηγήσεις" τα σέρβο.
3. Έλεγχος της αεροτομής.
Έτσι λοιπόν, άν πεις ότι θες να κάνεις την επιλογή με την χαρτογράφηση της πίστας.
Το πρόγραμμα μπορεί να κοιτάει τη θέση στου στο GPS.
Κοιτάει την ρύθμιση που του έχεις ζητήσει (π.χ. από coordinates x,y μέχρι coordinates e,f) και βάζει την αεροτομή στο σημείο που θέλεις.
Έτσι με 10Hz GPS έχεις coordinate κάθε 100ms.
Πες θέλεις άλλα 50ms να κάνεις τον υπολογισμό και άλλα 50ms να αλλάξεις την γωνία της αεροτομής.
Σύνολο 200ms
Άν πηγαίνεις με 200χλμ/ώρα, σε 200ms διανύεις 55μέτρα επί 0.200 = 11 μέτρα.
Δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα αυτό. Ειδικά όταν πας με 200, για να κατέβεις στα 80 θέλεις σίγουρα 50 μέτρα.