Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Θέμα: Η PSA Peugeot Citroen απολύει 8.000 εργαζόμενους

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #15
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η θεραπεία είναι το λανσάρισμα της Talbot σαν σπορ σειρά στα 20Χ και 30Χ μαζί μέ ένα κουπέ 40Χ που θα κοιτάξουν "ψηλά" ενώ χαμηλά θα πρέπει να βγεί απο το περιβάλλον της Ευρώπης όπως η VAG με εργοστάσια σε φτηνές χώρες, όπως η VAG.
    Η θεραπεία, πρόεδρε, είναι περισσότερα αυτοκίνητα σαν το RCZ. Πανέμορφα, ακόμα και αν κάποιοι τα λένε φθηνή απόμιμηση του ΤΤ και με σωστή ανάρτηση πίσω, βλέπε υστερούντες βραχίωνες.

    Και προφανώς μία ή δύο modular platforms στα γνωστά, πλέον, πρότυπα, από τις οποίες θα βγάλουν τη μάνα τους και τον πατέρα τους από μοντέλα, όπως σωστά είπες.



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιάννη αυτό που λες για τα 1400άρια μοτέρ του PSA δεν ισχύει.
    Ήδη απ'το 206 (7-8 χρόνια πίσω) υπάρχει 16βάλβιδος 1.4 με 90 άλογα, τον οποίο έχω και στο αμάξι μου, που είναι μια η άλλη σε επιδόσεις με τον 16βάλβιδο της renault ενώ είναι και εξίσου σκυλί.
    Επίσης εδώ και 4 περίπου χρόνια το PSA έχει τον 16βάλβιδο vti με τα 95 άλογα ο οποίος αν κι έχει βγάλει κάτι μικροπορβληματάκια είναι οικονομικός και πολύ δυνατός, ανώτερος του αντίστοιχου της renault (που έπαψε να παράγεται και αντικαταστάθηκε απ΄τον 1.2 τούρμπο).
    Και στους 1600άρηδες άτμο υπάρχει άξιος κινητήρας, ο 1.6 με τα 110 μέχρι το 2008 και ιδίως ο 1.6 με τα 120 απ'το 2008 και μετά που είναι ίσως ο καλύτερος της κατηγορίας.
    Εδώ φίλες μου με έπιασες αδιάβαστο. Είχα μείνει στα 1400 - 75hp και 1600 - 90hp στο 206.

    Πάντως, μιας και ανέφερες το ντίζελ, οδήγησα πρόσφατα ένα C3 1.4 ντίζελ και ήταν πολύ ενδιαφέρον. Αρκετά ουδέτερη οδική συμπεριφορά και το μοτέρ μπορώ να πω ότι ήταν ευχάριστο. Πολύ περισσότερη ροπή από το δικό μου Clio, χωρίς να σου δίνει την αίσθηση ότι κρεμάει από χαμηλά. Αρκετά εύστροφο για τουρμποντίζελ. Ωραίο!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiannisRob : 14-07-12 στις 02:56

  2. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    BILL007 (14-07-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP