^ η παραπάνω φωτογραφία είναι ότι πιο light έχω δει από τον Μπουλ...
Υ.Γ Ντίνο, το λαδάκι καταπονείται εκτός από τα χιλιόμετρα και τη χρήση (πχ πίστα) και από τις ακραίες θερμοκρασίες (πολύ υψηλές/πολύ χαμηλές). Μια καλή αλλαγή λαδιών αν δεν πιάνουμε τα χλμ στο χρόνο ή αν δεν μπαίνουμε πίστα είναι τώρα τον Ιούλιο (προστασία στις διακοπές του Αυγούστου και το λάδι έτοιμο με λίγες χιλιάδες χλμ για χαμηλές θερμοκρασίες (ψυχρές εκκινήσεις) το χειμώνα).












Απάντηση με παράθεση