Σελίδα 8 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 129

Θέμα: Ε46 Μ3 ESS

  1. #71
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    οπως λεει ο Karl Otto Noelle (ALPINA) και σχεδιαστης του 335motor, ενα κομπρεσσορ κιτ σε κινητηρα Μ, ειναι σαν ''παραφυση σεξ'', σαν ''κακοηθης ογκος'' στο σωμα ενος αθλητη, σαν ''παραμορφωση'' ενος ωραιου σωματος απο ατυχημα.

    Αν παρατηρησετε προσεκτικα καποιες εταιριες που παραγουν και πουλανε αυτα τα κιτ, ειναι
    1) μη σχετικοι με την φιλοσοφια bmw Μ.
    2) τρωγλες, η, το πολυ πολυ σπιτια 5δωματιων που εχουν μετατραπει σε συνεργειο
    3) παντελως ασχετοι απο κατασκευη software
    4) ασχετοι και τελειως εκτος νομου σον αφορα τι σημαινουν προδιαγραφες euro3,4,5
    5) αναξιοπιστοι, εφοσον δεν μπορει να παει ενα ταξιδι τετοιο αμαξι ''πατεντα''.

    οταν λεω ταξιδι εννοω να φορτωσει τα μπαγκαζια του και να παει Αθηνα-Κωσταντινουπολη-Αθηνα ας πουμε, που αυτες τις διαδρομες τις κανει καθε σαββατοκυριακο ο μεσος ευρωπαιος.
    Προσεχετε λοιπον!
    Προσεχετε για να εχετε, και παντα με σοβαροτητα.
    Ενω ο noelle ειναι σχετικος που βγαζει προγραμμα και υπερκυβισμο για τον v10??ή το προγραμμα που βγαζει ειναι στην φιλοσοφια της bmw?Ή εχει κανα εργοστασιο 30χιλ τετραγωνικα μετρα?Αλλα και να χει τα ρασα δεν κανουν τον παπα λενε στα μερη μου.

    Επισης ως αντιπροσωπος της noelle θα επρεπε να προσεχεις πως εκφραζεσαι για αλλους του χωρου σου.Απ'οτι εχει αποδειχθει εδω μεσα οι συγκεκριμενοι ειναι πολυ σοβαροι στη δουλεια τους

  2. #72
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σταθη
    καταλαβαινω πολυ καλα τη λογικη αυτου που λες, μπορει ομως καποιος να θελει απλα να εχει ενα κοντραδικο αμαξι, η ανεξαρτητα απο το κοστος σε βλαβες η οχι, να θελει να το πειραξει.
    Οποτε ολοσωστα οσα λες για το ποιον πρεπει να επιλεξει για τη βελτιωση του ( αξιοπιστια, ερευνα, φημη) αλλα δεν θα συμφωνησω απολυτα με τον παρα φυση βιασμο καθως υπαρχει και τετοιο κοινο που γουσταρει τρελα την ιδεα.
    Μενω βεβαια σε αυτο που λες, πως οτι και να κανει καποιος, πρεπει να ειναι αξιοπιστο και υπευθυνο.
    Προσωπικα συμφωνω, αλλα επειδη υπαρχει και μια μεγαλη μεριδα ικανων βελτιωτων που εχουν αποδειξει την δουλεια τους, προσπαθω να φερω μια ισοροπια για να μην εχουμε αντιπαραθεσεις.

    Πιστευω πως ολοι καταλαβαινουν πως πρεπει να κινηθουν και το κανουν αναλογα με τις επιλογες τους.

    Πολυ φιλικα

    snoopy

  3. The Following 2 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    NickE60 (25-02-10), Stathis (25-02-10)

  4. #73
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    οπως λεει ο Karl Otto Noelle (ALPINA) και σχεδιαστης του 335motor, ενα κομπρεσσορ κιτ σε κινητηρα Μ, ειναι σαν ''παραφυση σεξ'', σαν ''κακοηθης ογκος'' στο σωμα ενος αθλητη, σαν ''παραμορφωση'' ενος ωραιου σωματος απο ατυχημα.

    Αν παρατηρησετε προσεκτικα καποιες εταιριες που παραγουν και πουλανε αυτα τα κιτ, ειναι
    1) μη σχετικοι με την φιλοσοφια bmw Μ.
    2) τρωγλες, η, το πολυ πολυ σπιτια 5δωματιων που εχουν μετατραπει σε συνεργειο
    3) παντελως ασχετοι απο κατασκευη software
    4) ασχετοι και τελειως εκτος νομου σον αφορα τι σημαινουν προδιαγραφες euro3,4,5
    5) αναξιοπιστοι, εφοσον δεν μπορει να παει ενα ταξιδι τετοιο αμαξι ''πατεντα''.

    οταν λεω ταξιδι εννοω να φορτωσει τα μπαγκαζια του και να παει Αθηνα-Κωσταντινουπολη-Αθηνα ας πουμε, που αυτες τις διαδρομες τις κανει καθε σαββατοκυριακο ο μεσος ευρωπαιος.
    Προσεχετε λοιπον!
    Προσεχετε για να εχετε, και παντα με σοβαροτητα.
    Έχω κάποιες απορίες πάνω σ' αυτά. Λες ότι δεν είναι σωστό να μπαίνει compressor kit σε Μ, ΟΚ, να το δεχτώ! Ένα τurbo kit το εγκρίνεις? HPF για παράδειγμα. Η το θέμα είναι ότι δεν μπορεί να φτιαχτεί ολόσωστο custom "compressor/turbo" software για ένα μοτέρ που είναι φτιαγμένο για να είναι ατμοσφαιρικό?
    Kαι, αν δεν είναι μόνο αυτό, πως εξηγείς το ότι τα νέα Χ5/Χ6 Μ και ειδικά η επερχόμενη Μ5 που θα είναι bi-turbo στηρίζεται στο μπλόκ του E9x M V8 κινητήρα? ...εκτός αν είσαι κάθετα αντίθετος, ίσως και ο Noelle, με την απόφαση του division για Μ-turbo κινητήρες. Ο Noelle πάντως θα βάλει το χεράκι του και σ' αυτά, γιατί η υπόθεση θα έχει "εύκολο" ψωμί ....είναι σίγουρο! ...α και ξέχασα, δεν νομίζω ότι το κιτ του Noelle για το 135/335 κλπ. "πηγαίνοντάς" το στα 420 άλογα, ταυτόχρονα κρατάει τον κινητήρα στις προδιαγραφές του... (ρύπων)

    Αυτά είχα να ρωτήσω προς το παρόν (πριν πούμε οτιδήποτε περί Μ και σχέση συμπίεσης)

  5. The Following 3 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    Stathis (25-02-10), Vasilis (25-02-10), Z4 DCT (25-02-10)

  6. #74
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    οπως λεει ο Karl Otto Noelle (ALPINA) και σχεδιαστης του 335motor, ενα κομπρεσσορ κιτ σε κινητηρα Μ, ειναι σαν ''παραφυση σεξ'', σαν ''κακοηθης ογκος'' στο σωμα ενος αθλητη, σαν ''παραμορφωση'' ενος ωραιου σωματος απο ατυχημα.

    Αν παρατηρησετε προσεκτικα καποιες εταιριες που παραγουν και πουλανε αυτα τα κιτ, ειναι
    1) μη σχετικοι με την φιλοσοφια bmw Μ.
    2) τρωγλες, η, το πολυ πολυ σπιτια 5δωματιων που εχουν μετατραπει σε συνεργειο
    3) παντελως ασχετοι απο κατασκευη software
    4) ασχετοι και τελειως εκτος νομου σον αφορα τι σημαινουν προδιαγραφες euro3,4,5
    5) αναξιοπιστοι, εφοσον δεν μπορει να παει ενα ταξιδι τετοιο αμαξι ''πατεντα''.

    οταν λεω ταξιδι εννοω να φορτωσει τα μπαγκαζια του και να παει Αθηνα-Κωσταντινουπολη-Αθηνα ας πουμε, που αυτες τις διαδρομες τις κανει καθε σαββατοκυριακο ο μεσος ευρωπαιος.
    Προσεχετε λοιπον!
    Προσεχετε για να εχετε, και παντα με σοβαροτητα.
    γιατι το λες αυτο????

  7. #75
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα, Κρυονέρι
    Μηνύματα
    1.132
    Thanked
    1055
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν και δεν συμφωνώ καθόλου ότι οι τάδε και οι τάδε βελτιωτές είναι αναξιόπιστοι, άσχετοι κλπ.κλπ έχω να σου πω τα εξής:


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    ''παραφυση σεξ''
    Γούστα είναι αυτά!!!
    (χιούμορ κάνω φυσικά)

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    ''κακοηθης ογκος''
    Σε καμία περίπτωση, ΜΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ!

  8. #76
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    οπως λεει ο Karl Otto Noelle (ALPINA) και σχεδιαστης του 335motor, ενα κομπρεσσορ κιτ σε κινητηρα Μ, ειναι σαν ''παραφυση σεξ'', σαν ''κακοηθης ογκος'' στο σωμα ενος αθλητη, σαν ''παραμορφωση'' ενος ωραιου σωματος απο ατυχημα.

    Αν παρατηρησετε προσεκτικα καποιες εταιριες που παραγουν και πουλανε αυτα τα κιτ, ειναι
    1) μη σχετικοι με την φιλοσοφια bmw Μ.
    2) τρωγλες, η, το πολυ πολυ σπιτια 5δωματιων που εχουν μετατραπει σε συνεργειο
    3) παντελως ασχετοι απο κατασκευη software
    4) ασχετοι και τελειως εκτος νομου σον αφορα τι σημαινουν προδιαγραφες euro3,4,5
    5) αναξιοπιστοι, εφοσον δεν μπορει να παει ενα ταξιδι τετοιο αμαξι ''πατεντα''.

    οταν λεω ταξιδι εννοω να φορτωσει τα μπαγκαζια του και να παει Αθηνα-Κωσταντινουπολη-Αθηνα ας πουμε, που αυτες τις διαδρομες τις κανει καθε σαββατοκυριακο ο μεσος ευρωπαιος.
    Προσεχετε λοιπον!
    Προσεχετε για να εχετε, και παντα με σοβαροτητα.
    Μαλιστα...βλεπω πολλα συμπερασματα εδω περα και θα προσπαθησω να τα απαντησω ενα-ενα

    1. G-power, Dinan, ESS, VF Engineering, Active Autowerke, HPF (HorsepowerPowerFreaks) που αχολουνται εδω και χρονια με FI M3 ειναι μη σχετικοι με την φιλοσοφια των Μ?

    2. Δες εδω
    https://www.horsepowerfreaks.com

    https://www.vf-engineering.com/

    https://www.esstuning.com/

    https://www.activeautowerke.com/

    https://www.g-power.de/

    Αν για εσενα αυτος ειναι ο ορισμος της τρωγλης, τοτε μαλλον δεν μας τα λες καλα. Εκτος αν δεν εχεις γνωση των παραπανω. Που δεν νομιζω, μιας και τα παραπανω ειναι οι αμεσοι ανταγωνιστες σου. Με το να δυσφημεις εταιρειες καταξιωμενες χρονια στο χωρο δεν προαγεις τα προιοντα σου...Ειδικα σε ανθρωπους με γνωσεις και εμπειρια οπως ειναι αρκετοι εδω μεσα. Ο νοων νοειτω.

    3. Να παρω μια τηλεφωνο την ESS η την Gpower να τους πω ποσο ασχετοι ειναι μηπως και τους διαφευγει. Καλα για τους Αμερικανους δεν το συζητω...ειναι παντελως ασχετοι.

    4.Μιας και που το ανεφερες να μην ξεχασω μετα τους παραπανω να παρω τηλεφωνο την Supersprint και μετα την Milltek....να τους πω οτι οι καταλυτες τους ειναι εκτος νομου και οτι αυτοι ειναι ασχετοι αφου δεν ξερουν τι σημαινουν Euro 3,4,5.

    5. Εχεις προσωπικη εμπειρια με FI αυτοκινητα? Γιατι εγω εχω και ειναι εντελως διαφορετικη. Αν εχεις συγκεκριμενα παραδειγματα να αναφερεις ειμαι ολος αυτια.

    "προσεχετε ολοι σας λοιπον" σε αυτο συμφωνω και εγω μαζι σου και επαυξανω με τα σχολια μου που εκανα στο 2.

  9. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    NickE60 (25-02-10), Stefanos_Cool (25-02-10)

  10. #77
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγώ νομίζω ότι αν άφηνε η BMW τον Noelle να έχει χέρι στα //Μ θα κομπρεσαρε και θα τουρπιζε και αυτά όπως έκανε και για τα μοντέλα που ήταν η συνεργασία BMW-ALPINA.
    Εδώ έκανε κομπρεσορ και bi-turbo τόσα μοντέλα. Στα Μ θα κολονε;
    Άμα δεν έχει πρόσβαση εκεί μιλάει για «καρκινοματα» και για «παρά φύση σεξ»
    Όλα τουρπιζονται .
    Δηλαδή άμα του έλεγε η εταιρία να ρίξει ένα κομπρεσερ στο Μ3, αυτός θα έλεγε όχι;
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη chief : 25-02-10 στις 15:03

  11. #78
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κατερινη-Νεοι Πόροι
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.452
    Thanked
    3569
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    οπως λεει ο Karl Otto Noelle (ALPINA) και σχεδιαστης του 335motor, ενα κομπρεσσορ κιτ σε κινητηρα Μ, ειναι σαν ''παραφυση σεξ'', σαν ''κακοηθης ογκος'' στο σωμα ενος αθλητη, σαν ''παραμορφωση'' ενος ωραιου σωματος απο ατυχημα.

    Αν παρατηρησετε προσεκτικα καποιες εταιριες που παραγουν και πουλανε αυτα τα κιτ, ειναι
    1) μη σχετικοι με την φιλοσοφια bmw Μ.
    2) τρωγλες, η, το πολυ πολυ σπιτια 5δωματιων που εχουν μετατραπει σε συνεργειο
    3) παντελως ασχετοι απο κατασκευη software
    4) ασχετοι και τελειως εκτος νομου σον αφορα τι σημαινουν προδιαγραφες euro3,4,5
    5) αναξιοπιστοι, εφοσον δεν μπορει να παει ενα ταξιδι τετοιο αμαξι ''πατεντα''.

    οταν λεω ταξιδι εννοω να φορτωσει τα μπαγκαζια του και να παει Αθηνα-Κωσταντινουπολη-Αθηνα ας πουμε, που αυτες τις διαδρομες τις κανει καθε σαββατοκυριακο ο μεσος ευρωπαιος.
    Προσεχετε λοιπον!
    Προσεχετε για να εχετε, και παντα με σοβαροτητα.
    δηλαδη εσυ με απλα ελληνικα μας λες τωρα οτι ειναι ολοι ΑΣΧΕΤΟΙ και εσυ ο σχετικος!!!!!!!

    δυστηχως στο μονο που θα συνφωνισω μαζι σου ειναι τα περι euro1,2,3,4,5.....μπορει και να συμβενει αυτο που λες.....αλλα τι να κανομε ετσι ερχονται τα αλογα.

    επισης πιστευω πως ο τροπος σου να κατηγορεις ολες τις αλλες εταιριες δεν ειναι καθολου μα καθολου σωστος.....
    τους ηξερες και απο χθες?????
    σε εχουν κατηγορηση ποτε????

    δεν πειραζει να εχουν 5 δωματια και να τα κανουν εταιρια.......τουλαχιστον εμενα δεν με πειραζει.......ας κανουν την δουλεια τους σωστα και κανενα προβλημα.....
    δηλαδη η alpina πως ξεκινησε????απο το παλατι που εχει τωρα????


    αυτα τα λιγα ειχα να σου πω........και να σκεφτεσε πριν ξεκινησεις να κατηγορεις τον καθενα.....γιατι ειναι σαν να κοροιδευεις ολους οσους εχουν κανει μετατροπη εκτος alpina...


  12. The Following 5 Users Say Thank You to scania124 For This Useful Post:

    liakos (25-02-10), NickE60 (25-02-10), Stefanos_Cool (25-02-10), Z4 DCT (25-02-10), Κωνσταντίνος (26-02-10)

  13. #79
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    οπως λεει ο Karl Otto Noelle (ALPINA) ...
    O karl Otto Noelle είναι άνθρωπος, σωστά ?
    Μηχανικός είναι (προφανώς πολύ καταξιωμένος) αλλά τον συγκρίνεις με εταιρείες...
    Αυτός, μόνος του είναι όλη η εταιρία Noelle ?
    Οσο για την Alpina... Παλιά...
    Εδώ και καιρό (απ'όταν είχε φύγει απο την Alpina) έχει φτιάξει την δική του εταιρία Noelle (και καλά κάνει, δεν μας πέφτει και λόγος)

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...Aν παρατηρησετε προσεκτικα καποιες εταιριες που παραγουν και πουλανε αυτα τα κιτ, ειναι
    1) ...
    2) τρωγλες, η, το πολυ πολυ σπιτια 5δωματιων που εχουν μετατραπει σε συνεργειο
    ...
    Μιας και αναφέρεσαι σε εταιρίες και κάνεις μνεία και για "τρώγλες" ή "το πολύ σπίτια 5 δωματίων", θα μπορούσες ίσως να μας δείξεις σε photo ή με link τις εγκαταστάσεις Noelle ?
    Αναφέρομαι σε εγκαταστάσεις που στεγάζεται η Noelle σαν εταιρία και όχι τα συνεργαζόμενα συνεργεία Νoelle

    Καλή είναι η υπεράσπιση των συνεργασιών του εκάστοτε αντιπροσώπου αλλά υπάρχουν και όρια τα οποία καλό είναι να τα αντιλαμβανόμαστε και να σεβόμαστε.

  14. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    Stefanos_Cool (25-02-10)

  15. #80
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κατά την άποψή μου, οι Μ3 είναι από τη φύση τους σπορ αυτοκίνητα, που προσφέρουν καθαρόαιμη αίσθηση και αδρεναλίνη, επιδόσεις σε πίστα, αλλά δεν είναι φτιαγμένα για κόντρες. Από εκεί και πέρα, ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει στο αμάξι του και να το χρησιμοποιεί για όποιον σκοπό θέλει (κόντρες, ταξίδια, πίστα κοκ), αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έτσι δεν αλλοιώνεται και ο χαρακτήρας του. Αυτό φαντάζομαι ότι εννοεί παρά φύσιν ο bomer και πιστεύω ότι έχει δίκιο, χωρίς να σημαίνει βέβαια ότι είναι και κατακριτέο. Και ferrari θα μπορεί να τουρμπιστεί αν πέσει πολλή έρευνα και χρήμα, αλλά μετά θα πάψει να είναι μια πραγματική ferrari. Το ίδιο πιστεύω ότι ισχύει και με τα Μ, ίσως βέβαια σε μικρότερο βαθμό, αφού δε μιλάμε για τόσο μοναδικά αυτοκίνητα. Από εκεί και πέρα, αν κάποιος θέλει να κάνει κόντρες με Μ3 και έχει υπόψιν του το ρίσκο και τις επικείμενες φθορές, καλά κάνει και την τουρμπίζει, αν και υπάρχουν πιο κατάλληλα αυτοκίνητα (εξ Ιαπωνίας κυρίως) για τέτοια χρήση.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 25-02-10 στις 15:49
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

Σελίδα 8 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP