Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 62

Θέμα: Self adaptation. How much?

  1. #41
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτό με τον λ να διορθώνει, γίνεται συνέχεια?
    Τι ακριβώς εννοείς τώρα?

  2. #42

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι ακριβώς εννοείς τώρα?
    Οτι ο λ είναι πχ εκτός στην κρύα εκκίνηση...γιατί αν δεν ζεσταθεί να ερθει σε θερμοκρασία λειτουργίας κλάψ'τα. Επίσης βγαίνει εκτός σε κατάσταση WOT (wide open throtle) με την προυπόθεση ότι ο κινητήρας στροφάρει πάνω από ένα συγκεκριμένο σημείο στροφών κάπου στις 3000. Στα περισσοτερα bmw ειναι στις 3200.

    Εδώ να εισάγουμε δύο έννοιες. closed loop οταν ο λ ελέγχει. open loop όταν είναι εκτος

  3. #43
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ωραία μέχρι εδώ. Το επόμενο βήμα, πιο είναι?

  4. #44
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Λοιπον επειδη ποτε ενας μηχανολογος θεωρητικος δεν θα σας μαθει τιποτα ας τα παρουμε απ την αρχη...
    εστω οτι εχουμε ενα μεσο αυτοκινητο του 2005 με βενζινοκινητηρα!
    εχουμε τον εγκεφαλο
    ο εγκεφαλος παιρνει σημα απο καποιους αισθητηρες..
    α)αισθητηρα θερμοκρασιας αερα
    β) αισθητηρα εισερχομενου αερα (μαφ ή μαπ)
    γ) αισθητηρα θεσης πεταλουδας
    δ)αισθητηρα στροφαλοφορου
    ε) αισθητηρα θερμοκρασιας
    ζ) αισθητηρα ατμοσφαιρικης πιεσης
    η) αισθητηρα ψυκτικου
    θ) αισθητηρα λ
    ι) αισθητηρα knock sensor
    ισως ξεχναω κατι αλλα ειναι οι βασικες ληψεις του εγκαφαλου για να στειλει σημα
    σε
    α) μπεκ ψεκασμου
    β) ηλεκτρονικη αναφλεξη
    γ) πολλαπλασιαστη
    δ) τρομπα βενζινης
    ε) βηματικο ρελαντι
    ζ) ρυθμιστη πιεση βενζινης
    ΚΛΠ

  5. #45

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραία μέχρι εδώ. Το επόμενο βήμα, πιο είναι?
    Αφού το μηχάνημα είναι τόσο έξυπνο μπορεί όσο είναι με closed loop να αναπροσαρμόζει για να βγάλει 14,7:1. Αν πχ βάλουμε ένα μεγαλύτερο MAF το οποίο δείχνει ότι περνάει παραπάνω αέρας μέσα, ο εγκέφαλος θα δώσει εντολή για καύσιμο, μα ο λ θα την διορθώσει γιατί θα δει πλούσιο μείγμα.
    Αν είμαστε σε open loop θα δώσει όσο πιστευει ότι πρέπει να δώσει χωρίς να διορθώσει. Άρα εκεί το ξεγελάσαμε.

  6. #46
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Κατα την κρυα εκκινηση δουλευει ο η βαλβιδα ψυχρης εκκινησης οπου στελνει σημα στον εγκεφαλο για περισσοτερο καυσιμο, και δουλευει συνηθως με χρονοδιακοπτη ρελε μεσω του εγκαφαλου.
    Ο ρυθμιστης πιεσης μειωνει την πιεση στο καυσιμο για να δουλεψει πλουσιο, και δουλευει μεσω υποπιεσης
    ο λ για να δουλεψει ξεκιναει απο 300 βαθμους και στις 600 ειναι σωστη θερμοκρασια για να δουλεψει, για να φτασει αυτη τη θερμοκρασια θελει καποια δευτερολεπτα...
    τωρα μπαουερ εξηγησε τα οπεν και κλοουζ λουπ!

  7. #47
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αφού το μηχάνημα είναι τόσο έξυπνο μπορεί όσο είναι με closed loop να αναπροσαρμόζει για να βγάλει 14,7:1. Αν πχ βάλουμε ένα μεγαλύτερο MAF το οποίο δείχνει ότι περνάει παραπάνω αέρας μέσα, ο εγκέφαλος θα δώσει εντολή για καύσιμο, μα ο λ θα την διορθώσει γιατί θα δει πλούσιο μείγμα.
    Αν είμαστε σε open loop θα δώσει όσο πιστευει ότι πρέπει να δώσει χωρίς να διορθώσει. Άρα εκεί το ξεγελάσαμε.
    αυτο που λες δεν ειναι απολυτο γιατι ο λ εχει περιθωρια διορθωσης...

    υ.γ δεν θελετε να το παμε απ την αρχη! θελετε επιδειξη δυναμης...
    ο Σταματης κοιμηθηκε... οποτε συνεχιστε για open loop και closed loop!
    αυριο απλα δεν θα εχει καταλαβει κανεις τιποτα!

  8. #48
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    οποτε συνεχιστε για open loop και closed loop!
    Απ' όσο ξέρω, closed loop σημαίνει feedback, δηλαδή ανάδραση, που σημαίνει αναπροσδιορισμός μίας ή περισσοτέρων μεταβλητών, στην περίπτωση μας το μείγμα.

    Open loop είναι προφανώς το αντίθετο?

  9. #49

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτο που λες δεν ειναι απολυτο γιατι ο λ εχει περιθωρια διορθωσης...

    υ.γ δεν θελετε να το παμε απ την αρχη! θελετε επιδειξη δυναμης...
    ο Σταματης κοιμηθηκε... οποτε συνεχιστε για open loop και closed loop!
    αυριο απλα δεν θα εχει καταλαβει κανεις τιποτα!
    Τι εννοείς έχει περιθώρια διόθωσης? Δεν κατάλαβα.

    Τι να πάμε απ'την αρχή ρε Σπύρο. Όσο πιο κατανοητά μπορώ τα κάνω.
    Τι θες να σου πω ? Ναι κάνει ανταπ και τέλος? Κάποιοι λίγοι μπορεί να θέλουν να μάθουν. Δεν έχουν όλοι το ιδιο υπόβαθρο με σενα

  10. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    VanVIC (24-06-12)

  11. #50
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    το open loop ειναι χωρις λ... ψεκαζει μεσο χαρτη χαρακτηριστικο παραδειγμα peugeot sport προγραμμα που το βαζεις και ταπωνεις τον λ!αυτο γινοταν σε saxo-106 μεχρι το 2000!
    το δικο μου ειναι με τον συγχρονο εγκαφλο με 2 λαμδα και το συστημα αναπροσαρμογης εγκεφαλου!
    close loop ειναι κλειστο συστημα ρυθμισης με λ!

Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP