Σελίδα 5 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 86

Θέμα: F30

  1. #41
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή F30

    Το εχω δει απο κοντα...ειναι πολυ καλο σαν μικρο πενταρι...στις φωτο χανει αρκετε και φαινεται η μουρη του να κατεβαινει κατω χαμηλα το οποιο κανουν και οι κερδιες μπροστα που ειναι φαρδιες και ενισχυουν την εικονα αυτη...απο κοντα ομως κατι τετοιο δε συμβαινει ενω γενικοτερα το αμαξακι εχει παχυνει και φαινεται του μπανιασμενο απο παντου..

  2. The Following User Says Thank You to PATSIMINI For This Useful Post:

    GanKostas-E90 (29-07-12)

  3. #42
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα οδηγήσω σύντομα και θα σας πω εντυπώσεις.
    Σήμερα λοιπόν οδήγησα ένα, 320 ντίζελ.
    Ωραίο αυτοκίνητο και γνήσιο BMW.
    Με εντυπωσίασε η κατανάλωση.
    Τα φρένα δεν μου άρεσαν λόγω της αίσθησής τους, βέβαια είναι αποτελεσματικά.
    Το πάτημά του σωστό, το Ε90 είναι πιο ενδιαφέρον βέβαια (όπως και κάθε παλαιότερο BMW).
    To τιμόνι του είναι ωραίο.
    Γενικά ένα καλό αυτοκίνητο πιστεύω, άνετο, πολυτελές, σπορτίβικο.
    Πιστεύω είναι ένα βήμα μπροστά από το Ε90, βέβαια όπως είπαμε είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος μιας και είναι πιο κοντά σε 5αρι.
    Άλλωστε και το 5αρι είναι πιο κοντά σε μέγεθος παλιού 7αριου.

    Είμαι σίγουρος όποιος το πάρει θα το ευχαριστηθεί.

    IMG-20120623-00139.jpg

    Περίεργο εσωτερικό... τα χρώματα δεν μου αρέσουν. Μαύρο είναι κουκλί.

    IMG-20120623-00140.jpg

    ΥΓ :

    Οδήγησα και αυτό που ήθελα εδώ και καιρό να το οδηγήσω.
    Πολύ ωραίο πάτημα, ευχάριστο γενικά, η εξάτμιση κάνει τρελά σκασίματα.
    Το μοτέρ ΠΑΤΑΤΑ μεγάλη, το λαγκ είναι τεράστιο και απαράδεκτο.
    ΑΙΣΧΟΣ
    IMG-20120623-00141.jpg

  4. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    Eleni (24-06-12), giannis_compact (23-06-12), PANOS-E60 (23-06-12)

  5. #43
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σήμερα λοιπόν οδήγησα ένα, 320 ντίζελ.
    Ωραίο αυτοκίνητο και γνήσιο BMW.
    Με εντυπωσίασε η κατανάλωση.
    Τα φρένα δεν μου άρεσαν λόγω της αίσθησής τους, βέβαια είναι αποτελεσματικά.
    Το πάτημά του σωστό, το Ε90 είναι πιο ενδιαφέρον βέβαια (όπως και κάθε παλαιότερο BMW).
    To τιμόνι του είναι ωραίο.
    Γενικά ένα καλό αυτοκίνητο πιστεύω, άνετο, πολυτελές, σπορτίβικο.
    Πιστεύω είναι ένα βήμα μπροστά από το Ε90, βέβαια όπως είπαμε είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος μιας και είναι πιο κοντά σε 5αρι.
    Άλλωστε και το 5αρι είναι πιο κοντά σε μέγεθος παλιού 7αριου.

    Είμαι σίγουρος όποιος το πάρει θα το ευχαριστηθεί.

    IMG-20120623-00139.jpg

    Περίεργο εσωτερικό... τα χρώματα δεν μου αρέσουν. Μαύρο είναι κουκλί.

    IMG-20120623-00140.jpg

    ΥΓ :

    Οδήγησα και αυτό που ήθελα εδώ και καιρό να το οδηγήσω.
    Πολύ ωραίο πάτημα, ευχάριστο γενικά, η εξάτμιση κάνει τρελά σκασίματα.
    Το μοτέρ ΠΑΤΑΤΑ μεγάλη, το λαγκ είναι τεράστιο και απαράδεκτο.
    ΑΙΣΧΟΣ
    IMG-20120623-00141.jpg
    καλα οχι και αισχος..εχει βραβευτει το μοτερ πολλακις και εχει χαρακτηριστει ηλεκτρικο...μηπως εισαι λιγο υπερβολικος?

  6. #44
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PATSIMINI Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλα οχι και αισχος..εχει βραβευτει το μοτερ πολλακις και εχει χαρακτηριστει ηλεκτρικο...μηπως εισαι λιγο υπερβολικος?
    Πέραν των βραβείων, εσύ το έχεις οδηγήσει και έχεις άποψη ?

    Είμαι σε στροφή, με 2.500 στροφές, πατάς τέρμα γκάζι.
    Περιμένεις
    <1ο δευτερόλεπτο>
    περιμένεις
    <2ο δευτερόλεπτο>
    νιώθεις ότι θα αρχίσει να επιταχύνει
    <2.5 - 3 δευτερόλεπτα>
    αρχίζει να φορτώνει σιγά σιγά

    Το δοκίμασα πολλές φορές, σε στροφές και ευθείες, με 2α και 3η ταχύτητα.
    Κάθε φορά συνέβαινε το ίδιο πράγμα, είτε με 2500, είτε με 3000, είτε με 3500.
    Τέτοια υστέρηση στην απόκριση δεν έχω δει σε μοντέρνο κινητήρα τούρμπο.
    Και ο φίλος μου που το οδήγησε μετά από εμένα (είχε fiat coupe turbo+) συμφώνησε ότι έτσι δουλεύει και δεν είμαι τρελός.

    Άν αυτό θεωρείται ωραίος κινητήρας, τότε ναι είμαι υπερβολικός.
    Δεν είναι δυνατόν να πατάς το γκάζι, να σε γράφει για 2-3 δευτερόλεπτα, και μετά τίποτε το συνταρακτικό να μην συμβαίνει.

  7. #45
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πέραν των βραβείων, εσύ το έχεις οδηγήσει και έχεις άποψη ?

    Είμαι σε στροφή, με 2.500 στροφές, πατάς τέρμα γκάζι.
    Περιμένεις
    <1ο δευτερόλεπτο>
    περιμένεις
    <2ο δευτερόλεπτο>
    νιώθεις ότι θα αρχίσει να επιταχύνει
    <2.5 - 3 δευτερόλεπτα>
    αρχίζει να φορτώνει σιγά σιγά

    Το δοκίμασα πολλές φορές, σε στροφές και ευθείες, με 2α και 3η ταχύτητα.
    Κάθε φορά συνέβαινε το ίδιο πράγμα, είτε με 2500, είτε με 3000, είτε με 3500.
    Τέτοια υστέρηση στην απόκριση δεν έχω δει σε μοντέρνο κινητήρα τούρμπο.
    Και ο φίλος μου που το οδήγησε μετά από εμένα (είχε fiat coupe turbo+) συμφώνησε ότι έτσι δουλεύει και δεν είμαι τρελός.

    Άν αυτό θεωρείται ωραίος κινητήρας, τότε ναι είμαι υπερβολικός.
    Δεν είναι δυνατόν να πατάς το γκάζι, να σε γράφει για 2-3 δευτερόλεπτα, και μετά τίποτε το συνταρακτικό να μην συμβαίνει.
    ναι το εχω οδηγησει πολλες φορες μαλιστα και νορμαλ και πειραγμενο με πολλα πολλα περισσοτερα αλογα...δεν ειπαμε οτι δεν εχει λαγκ αλλα αισχος δεν ειναι σιγουρα..αυτο ειπα εγω...

  8. #46
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Συμφωνώ με τον Αλέξη, είχα παρόμοια εμπειρία και ναι,προς το αίσχος παει...

    Υ.Γ. Μην κατηγορείται την ΒΜW αν η τριαρα κοστίζει τα αντερα της Ελλάδα. Εδω η 328 ξεκινάει απο 38...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stradale : 24-06-12 στις 05:46

  9. The Following 2 Users Say Thank You to Stradale For This Useful Post:

    alexk (24-06-12), m-power_01 (24-06-12)

  10. #47
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    97
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ρε παιδιά συγνώμη, αλλά αγοράζετε αμάξι κρίνοντας απλά και μόνο από την εμφάνισή του;

    Ε απλά συγνώμη τότε, αλλά είστε σε λάθος μάρκα.

    Απλά γιατί ξεχνάτε (ή απλά δεν αναφέρετε) τα σημαντικότερα.

    Παράδειγμα (από το οποίο έχω εμπειρία) το Ε87 (ο παλιός άσος), ο οποίος απλά ΔΕΝ βλέπετε από καμία γωνία με κανένα πακέτο εξοπλισμού, το λιγότερο που σου προκαλεί είναι εμετός μέχρις σημείου να βγαίνει χολή, ειδικά από τα πλάγια όπου είναι σα να έχει καθίσει στο κέντρο κάποιος 850 κιλών και το αμάξωμα έχει σκεβρώσει, ΑΛΛΑ από οδήγηση είναι απλά άλλο πράγμα (με μόνο μειονέκτημα το κλασσικό των BMW, δλδ τα φρένα, τα οποία τελειώνουν σχετικά γρήγορα).

    Αναφέρω κάποια σχετικά
    1)το ΜΟΝΟ πισωκίνητο στην κατηγορία του με πίσω κίνηση
    2)το μόνο στην κατηγορία του με ζύγισμα 50 : 50 και ας γκρινιάζουν οι τετρακύλινδροι βενζινοκίνητοι ότι αλλάζουν δύσκολα τα μπουζί, έχουνε γνώση οι φύλακες
    3)το πιο άμεσο τιμόνι από όλα στην κατηγορία του.

    Το ίδιο ισχύει και για τις κακάσχημες φάλαινες και γουρούνες Ε6Χ (5άρια και 6άρια) τα πράματα απλά δεν βλέπονται, και όποιος πει οτιδήποτε αντίθετο είμαι σίγουρος ότι φαντασιώνεται σεξ με 90χρονες αγγλίδες νοσοκόμες τίγκα στο κίτρινο δάχτυλο από το τσιγάρο και κίτρινα και σάπια δόντια, αλλά τα οχήματα είχαν από τα καλύτερα V10 ever (ορισμένοι τα κόντραραν με φεράρι, όχι V10 φεράρι, σκέτο φεράρι) και μοίραζαν κ@@λα με τον τόνο.

    Αφήστε λοιπόν την εμφάνιση, έτσι και αλλιώς όταν οδηγάς δεν βλέπεις το δικό σου αμάξι αλλά των άλλων, και αν είστε σε φάση όπου οδηγείτε ένα αμάξι και μετράτε τα πόσα βλέμματα σας καρφώνουν αντί να το οδηγείτε πραγματικά πάρτε ένα 316 οποιασδήποτε κατηγορίας, γιατί αν αρχίσουμε να ζηλεύουμε τα μερκ μόνο και μόνο λόγω εμφάνισης (ομολογουμένως έτη φωτός μπροστά) πρέπει να έρθει πακέτο και η χάλια αλληλεπίδρασή τους με τον οδηγό (τουλάχιστον στα μη AMG μοντέλα).

    Μην είστε fashion victims, οδηγείστε χωρίς αύριο, και αυτό σε λογικά χρήματα το κάνει ΜΟΝΟ η BMW και ΕΥΤΥΧΩΣ το κάνει ακόμα και τώρα.

    ΥΓ: και αν καίγεσται τόσο για εμφάνιση ΔΥΟ είναι τα απόλυτα BMW στα οποία τα καχούνας της εμφάνισής του συμβαδίζουν με αυτά της ικανότητας οδήγησης που απαιτούν από τον οδηγό, το Ζ3 coupe και το CSL, ΟΛΑ τα άλλα είναι απλά άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη oldcarskickass : 24-06-12 στις 14:41
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  11. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    alexk (24-06-12)

  12. #48
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε παιδιά συγνώμη, αλλά αγοράζετε αμάξι κρίνοντας απλά και μόνο από την εμφάνισή του;

    Ε απλά συγνώμη τότε, αλλά είστε σε λάθος μάρκα.


    Εμείς οι σαραντάρηδες ζήσαμε & αγαπήσαμε τη bmw από τα 70's & 80's με τα καλλίγραμμα σχέδιά της, οπότε επέτρεψέ μου να διαφωνήσω Λευτέρη.


    Φαντάζομαι όμως κι εσύ στα 85 πλέον, πόσο θα χεις νοσταλγήσει τα πανέμορφα εκείνα σχέδια...

  13. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    oldcarskickass (24-06-12)

  14. #49
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το 90% που αγοραζει Bmw το αγοραζει απο ομορφια και Brad name.
    To αλλο 10% γιατι ξερει τι αγοραζει..

  15. The Following User Says Thank You to SuperSonic For This Useful Post:

    DIMITr|S (24-06-12)

  16. #50
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    33
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    απλα ειναι σχεδιασμενα οχι για σημερα αλλα και για τα επομενα χρονια.....αυτος ειναι ο λογος που τα bmw παλιωνουν δυσκολα.....αμα δειξεις ενα coupe e46 m-packet σε μια ασχετη γυναικα θα καταλαβει οτι ειναι πλεον 11 χρονών?θα νομιζει οτι ειναι καινουριο

  17. The Following 4 Users Say Thank You to DIMITr|S For This Useful Post:

    A8hnaios (10-07-12), Dimitrios (24-06-12), Leonidas_E39 (24-06-12), Moufas E46 (27-06-12)

Σελίδα 5 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP