Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 471

Θέμα: ΒΜW e30 3.5lt drift project..

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ωπα κατσε κωστα γιατι με μπερδεψες...

    εγω εννοω το εξης για το μ30...στο χταποδι μαμα...γινεται απο 3 σωληνες (κυλινδρους) σε 1 σωληνα το χταποδι...και το ιδιο ισχυει και για τους αλλους κυλινδρους...αρα φευγουν 2 σωληνες και πανε σε μεσαιο και τελικο καζανι...οριστε και με σχεδιαγραμμα..για μ30 735..

    https://www.realoem.com/bmw/partgrp....44&hg=18&fg=10
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...85&hg=18&fg=20

    παμε και στο δικο σου..ε36 325 μ50
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...77&hg=18&fg=10
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...78&hg=18&fg=20


    εγω οταν πηρα το αμαξι..ενωνονταν απο το χταποδι 3-1, 3-1 (μαμα) και οι δυο αποληξεις μετα κατεληγαν σε 1 σωληνα (ακριβως μετα το χταποδι) και ειχε μονο ενα τελικο το αμαξι...

    χωρις μεσαιο το αμαξι ηταν κουφιο...αλλα ηταν και κουφιο και απο την υπαρξη μονου σωληνα...τωρα που ειμαι διπλη σωληνα και μεσαιο...ξυπναει πολυ πιο γρηγορα και κραταει την δυναμη μεχρι πολυ ψηλα...κατι που υποστηριξε ευθαρσως και ο μηχανικος μου..η εξηγηση..προφανως τα κυματα των καυσαεριων με αυτο των τροπο κρατουν περισσοτερη συμπιεση μεσα στα καζανια-μεσαιο και τελικο..πραγμα που με μονη σωληνα θα επρεπε να ειναι πολυ στενοτερη με αποτελεσμα να σφιγγει στα ψηλα..τουλαχιστον ετσι το σκεφτομαι εγω...
    εισουν κουφιος λογο οτι ειχες ΜΟΝΟ ενα καζανι + οτι το 2 σε ενα, ΔΕΝ πρεπει να ειναι στο καπακι μετα το 3 σε 1 και 3 σε 1 μιας και το μηκος που εχει το διχαλο παιζει και αυτο το ρολο του , και εμενα με ενα καζανι ηταν διπλη εως πισω και ηταν κουφιο, με 2 καζανια αλλα μονη εξατμιση κερδισα παρα πολυ παντου! και στα σχεδιαγραμματα που μοθ εβαλες
    εαν δεις προσεχτικα μετα το διχαλο, υπαρχει ενωση, ειτε μεσα στο 1το καζανι, με εναν λαμδα ειτε με πριν το καζανι,


    οποτε!¨ειχες μονη εξατμιση με ενα καζανι, εισαουν κουφιος
    ειμουν με 2 πλη εξατμιση με ενα καζανι ειμουν κουφιος

    αλλαξες σε διπλη εξατμιση με 2 καζανια, εισαι κομπλε
    αλλαξα σε μονη εξαμτιση με 2 καζανια ειμαι κομπλε,
    (το ειχα ψαξει πολυ το θεμα μονης σωληνας σε forums)



    αυτον τον καφε να δω ποτε θα ποιουμε!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Bassakos : 23-06-12 στις 13:47

  2. The Following User Says Thank You to Bassakos For This Useful Post:

    nik200 (23-06-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bassakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    εισουν κουφιος λογο οτι ειχες ΜΟΝΟ ενα καζανι + οτι το 2 σε ενα, ΔΕΝ πρεπει να ειναι στο καπακι μετα το 3 σε 1 και 3 σε 1 μιας και το μηκος που εχει το διχαλο παιζει και αυτο το ρολο του , και εμενα με ενα καζανι ηταν διπλη εως πισω και ηταν κουφιο, με 2 καζανια αλλα μονη εξατμιση κερδισα παρα πολυ παντου! και στα σχεδιαγραμματα που μοθ εβαλες
    εαν δεις προσεχτικα μετα το διχαλο, υπαρχει ενωση, ειτε μεσα στο 1το καζανι, με εναν λαμδα ειτε με πριν το καζανι,


    οποτε!¨ειχες μονη εξατμιση με ενα καζανι, εισαουν κουφιος
    ειμουν με 2 πλη εξατμιση με ενα καζανι ειμουν κουφιος

    αλλαξες σε διπλη εξατμιση με 2 καζανια, εισαι κομπλε
    αλλαξα σε μονη εξαμτιση με 2 καζανια ειμαι κομπλε,
    (το ειχα ψαξει πολυ το θεμα μονης σωληνας σε forums)



    αυτον τον καφε να δω ποτε θα ποιουμε!!
    μονο δυναμομετρο ουσιαστικα μπορουμε να δουμε τι γινεται..ή μετρηση επιδοσεων δρομο...με το καθε set up...αλλα ψιλα γραμματα..

    καφεδακι...πρεπει να γινει...

  4. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bassakos (23-06-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP