Σελίδα 7 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 137

Θέμα: Μ52TUB με 6άρι σαζμαν....

  1. #61
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με μπερδέψατε ακόμα χειρότερα...
    Θες ηρεμια και χαλαρη οδηγηση στο ταξιδι? Βαλτο.
    Περιμενεις να κοψει ο θορυβος? Λιγο?--> Βαλτο. Τελειως δεν θα κοψει

    Θες να ησυχασεις απο γκρινια?--> αδικος κοπος: κατι άλλο θα βρεθει μετα, παντα υπαρχει καποιος λογος κρυμμενος, που εμφανιζεται με εντονοτερο και ταχυτερο ρυθμο, οσο ασχολεισαι....

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    BILL007 (21-06-12), PANOS-E60 (21-06-12)

  3. #62
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βάλε 6η.
    Καταλαβαίνω τι λες. Θέλεις να μειώσεις στροφές όταν ταξιδεύεις χωρίς να αλλάξεις τίποτε άλλο.
    Βάλε το κιβώτιο, τέλος.

  4. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    Stamatis (21-06-12)

  5. #63
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θες να ησυχασεις απο γκρινια?--> αδικος κοπος: κατι άλλο θα βρεθει μετα, παντα υπαρχει καποιος λογος κρυμμενος, που εμφανιζεται με εντονοτερο και ταχυτερο ρυθμο, οσο ασχολεισαι....



  6. #64

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για χάρη της επιστήμης, το έβγαλα στην Αττική Οδό (στο άδειο σημείο)

    Με πέμπτη ταχύτητα

    110-2.700
    130-3.100
    150-3.600

    δεν ξέρω πως το βγάζει ο τύπος υπολογισμού, αλλά ο δρόμος έδειξε αυτά τα νούμερα.
    Υπόψιν σήμερα φυσάει αρκετά.
    Τα λάστιχά μου είναι 225 μπροστά 245 πίσω 17άρια.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν νομίζω οτι πάει 6.000 το δικό μου.
    Κάπου στα 5.5+ κόβει και ελάχιστα το τραβάω εκει πάνω με την 5η γιατι ειναι πολύ ενοχλητικό.

    Λογικά τα ίδια ακριβώς θα κάνει και τώρα, απλά η 6η Ευχομαι να με κατεβάζει 1.000 στροφές τουλάχιστον και να μην γανώνει το κεφάλι μου η 5η

    Συνδιάζοντας αυτά τα 4 στοιχεία πολύ φοβάμαι ότι αγαπητέ μου έχεις βήμα 2,93. Και ότι είσαι θεόμακρος...
    Αλλά κρατάω μια πισινή, γιατί είναι πειραματική διαδικασία και δεν σου έχω καμία εμπιστοσύνη

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρα στα 170 έχεις σκάρτες 4.000 rpm, όσες έχω εγώ με 6η ... Αρα ή 5η σου είναι κάτω από 1:1, άρα λογικά δεν ανεβαίνεις πάνω από τις 5.500 rpm ποτε.

    μακρύς είσαι, ξέχνα το 6αρι.
    κάτι λιγότερο από 4200σαλ. 5η κάτω από 1:1 σε manual bmw έχει εξαφανιστεί από το '90 που σταμάτησε το Ε30. (0.8:1)

  7. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (21-06-12), PANOS-E60 (21-06-12)

  8. #65
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Συμφωνώ ότι είναι μακρύ.

  9. #66
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συνδιάζοντας αυτά τα 4 στοιχεία πολύ φοβάμαι ότι αγαπητέ μου έχεις βήμα 2,93. Και ότι είσαι θεόμακρος...
    Αλλά κρατάω μια πισινή, γιατί είναι πειραματική διαδικασία και δεν σου έχω καμία εμπιστοσύνη



    κάτι λιγότερο από 4200σαλ. 5η κάτω από 1:1 σε manual bmw έχει εξαφανιστεί από το '90 που σταμάτησε το Ε30. (0.8:1)
    Ρε συ Σπύρο, είναι αδύνατον.
    2.93 φόραγα το 2009 και το έβγαλα για να βάλω αυτό που έχω τώρα.
    Αφού είδα διαφορά στο αμάξι, ΑΠΟΚΛΕΙΤΑΙ να είναι το ίδιο διαφορικό, με την καμμια δεν γίνεται αυτό.
    Τι διάτανο τόσο λάθος να έκανα?
    Θα το σηκώσω να δώ part number γιατι θα με χαζέψεις.

    Τώρα που θα γυρίζω σπίτι θα περάσω απο ένα βενζινάδικο.

  10. #67
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    συνάδελφε σταμάτη ολοκλήρωσα τη μετατροπή του smg σε χειροκίνητο και πιστεύω πως την άλλη εβδομάδα θα μπει στο 530.
    αν ο σκοπός σου είναι η οικονομία και ο χαμηλός θόρυβος στα ταξίδια τότε βάλε 6άρι χωρίς πολλά λόγια.
    φοράω διαφορικό 2,93 και έχω τελική 250χλμ/ώρα. αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. για να εκμεταλλευτώ το 6άρι θα βάλω πιο κοντό διαφορικό 3,15.
    θα έχω καλύτερες επιδόσεις με τις πρώτες 5 ταχύτητες και οικονομία με την 6η

  11. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    BILL007 (21-06-12), Panos 316T (21-06-12)

  12. #68
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    120 χλμ με 2.600 στροφες το οικονομομετρο μου ειναι στα 7.7 Μ54Β30 !!!

    Σταματη αργεις αγορι μου ειναι μαγεια η 6η !!!

  13. The Following User Says Thank You to Christos 330 For This Useful Post:

    BILL007 (21-06-12)

  14. #69

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    συνάδελφε σταμάτη ολοκλήρωσα τη μετατροπή του smg σε χειροκίνητο και πιστεύω πως την άλλη εβδομάδα θα μπει στο 530.
    αν ο σκοπός σου είναι η οικονομία και ο χαμηλός θόρυβος στα ταξίδια τότε βάλε 6άρι χωρίς πολλά λόγια.
    φοράω διαφορικό 2,93 και έχω τελική 250χλμ/ώρα. αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. για να εκμεταλλευτώ το 6άρι θα βάλω πιο κοντό διαφορικό 3,15.
    θα έχω καλύτερες επιδόσεις με τις πρώτες 5 ταχύτητες και οικονομία με την 6η
    Αυτό ακριβώς του είπα στο τηλέφωνο. 6αρι και κοντυτερο διαφορικό.

    Προς το παρόν περιμένουμε να δώσει σημεία ζωής, μην πήγε και καρφώθηκε πουθενά κοιτάζοντας όλη την ωρα το κοντέρ

  15. The Following 6 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (21-06-12), gant (21-06-12), giannis_compact (21-06-12), Lambros46 (21-06-12), Panos 316T (21-06-12), stefm5 (21-06-12)

  16. #70
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λοιπόν.

    Μετά απο μεγάλη συζήτηση, έχω καταλήξει.

    Θα αλλάξω και διαφορικό και σαζμάν.

    Διαφορικό θα μπεί το 3.46 και σαζμαν το 6άρι.

    Αυτό λοιπόν μας δίνει τα παρακάτω αποτελέσματα....

    (223 χιλιομετρα στην 5η και αρκετή δύναμη να σηκώσει την 6η μέχρι τα 250)

    Συμφωνούμε?


    Attached Images Attached Images
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stamatis : 21-06-12 στις 17:45

  17. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    BILL007 (21-06-12)

Σελίδα 7 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP