Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 137

Θέμα: Μ52TUB με 6άρι σαζμαν....

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σταμάτη αν είναι έτσι όπως μου το περιέγραψες, εγώ θα το άφηνα και θα έβαζα απλώς εξάρι κιβώτιο.
    ότι λέει και ο φίλος τούμπας δλδ...
    για να κάνεις προσπέραση, απο έκτη σε τρίτη θα θέλεις στα 150 έτσι όπως μου τα είπες.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    toubas (20-06-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    σταμάτη αν είναι έτσι όπως μου το περιέγραψες, εγώ θα το άφηνα και θα έβαζα απλώς εξάρι κιβώτιο.
    ότι λέει και ο φίλος τούμπας δλδ...
    για να κάνεις προσπέραση, απο έκτη σε τρίτη θα θέλεις στα 150 έτσι όπως μου τα είπες.
    ετσι θα γινει.
    ειμαι σε αναμμένα κάρβουνα, περιμένω μια απάντηση απο τον εμπορο για το κιβώτιο, μακάρι να το πάρω στην τιμή που θέλω και μακάρι να κουμπώσει όμορφα επάνω.

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    S8N (20-06-12), Thomelef (20-06-12), toubas (20-06-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ετσι θα γινει.
    ειμαι σε αναμμένα κάρβουνα, περιμένω μια απάντηση απο τον εμπορο για το κιβώτιο, μακάρι να το πάρω στην τιμή που θέλω και μακάρι να κουμπώσει όμορφα επάνω.
    το αν θα κουμπωσει ομορφα πανω εξαρταται απ την ορεξη του μαστορα...
    αν θες να στο κανω και καμπριο πες μου!

  6. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    BILL007 (20-06-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κάτσε 3000 και 130, μακρύ είναι !
    Όπως τα λες στις 6000 θα έχεις 260.

  8. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κάτσε 3000 και 130, μακρύ είναι !
    Όπως τα λες στις 6000 θα έχεις 260.
    Δεν νομίζω οτι πάει 6.000 το δικό μου.
    Κάπου στα 5.5+ κόβει και ελάχιστα το τραβάω εκει πάνω με την 5η γιατι ειναι πολύ ενοχλητικό.

    Λογικά τα ίδια ακριβώς θα κάνει και τώρα, απλά η 6η Ευχομαι να με κατεβάζει 1.000 στροφές τουλάχιστον και να μην γανώνει το κεφάλι μου η 5η

  9. #6
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν νομίζω οτι πάει 6.000 το δικό μου.
    Κάπου στα 5.5+ κόβει και ελάχιστα το τραβάω εκει πάνω με την 5η γιατι ειναι πολύ ενοχλητικό.

    Λογικά τα ίδια ακριβώς θα κάνει και τώρα, απλά η 6η Ευχομαι να με κατεβάζει 1.000 στροφές τουλάχιστον και να μην γανώνει το κεφάλι μου η 5η
    Κόφτη 6500 πρέπει να έχεις.
    Το είπα από άποψη πόσο μακρύ είναι, γιατί νομίζω είναι μακρύ.
    Έχεις θεωρητική τελική ταχύτητα 280 φεύγα.

    Εγώ λέω να το αφήσεις όπως είναι και να σέβεσαι τα όρια ταχύτητος

  10. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    Stamatis (20-06-12), Stathis (20-06-12)

  11. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κόφτη 6500 πρέπει να έχεις.
    Το είπα από άποψη πόσο μακρύ είναι, γιατί νομίζω είναι μακρύ.
    Έχεις θεωρητική τελική ταχύτητα 280 φεύγα.

    Εγώ λέω να το αφήσεις όπως είναι και να σέβεσαι τα όρια ταχύτητος

    Τότε κάτι δεν πάει καλά γιατι στις 5.500+ η πέμπτη κόβει...

    πρέπει να το κοιτάξω...


    (τα όρια τα σέβομαι.... σχεδόν πάντα....σχεδόν)

  12. #8

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για χάρη της επιστήμης, το έβγαλα στην Αττική Οδό (στο άδειο σημείο)

    Με πέμπτη ταχύτητα

    110-2.700
    130-3.100
    150-3.600

    δεν ξέρω πως το βγάζει ο τύπος υπολογισμού, αλλά ο δρόμος έδειξε αυτά τα νούμερα.
    Υπόψιν σήμερα φυσάει αρκετά.
    Τα λάστιχά μου είναι 225 μπροστά 245 πίσω 17άρια.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν νομίζω οτι πάει 6.000 το δικό μου.
    Κάπου στα 5.5+ κόβει και ελάχιστα το τραβάω εκει πάνω με την 5η γιατι ειναι πολύ ενοχλητικό.

    Λογικά τα ίδια ακριβώς θα κάνει και τώρα, απλά η 6η Ευχομαι να με κατεβάζει 1.000 στροφές τουλάχιστον και να μην γανώνει το κεφάλι μου η 5η

    Συνδιάζοντας αυτά τα 4 στοιχεία πολύ φοβάμαι ότι αγαπητέ μου έχεις βήμα 2,93. Και ότι είσαι θεόμακρος...
    Αλλά κρατάω μια πισινή, γιατί είναι πειραματική διαδικασία και δεν σου έχω καμία εμπιστοσύνη

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρα στα 170 έχεις σκάρτες 4.000 rpm, όσες έχω εγώ με 6η ... Αρα ή 5η σου είναι κάτω από 1:1, άρα λογικά δεν ανεβαίνεις πάνω από τις 5.500 rpm ποτε.

    μακρύς είσαι, ξέχνα το 6αρι.
    κάτι λιγότερο από 4200σαλ. 5η κάτω από 1:1 σε manual bmw έχει εξαφανιστεί από το '90 που σταμάτησε το Ε30. (0.8:1)

  13. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (21-06-12), PANOS-E60 (21-06-12)

  14. #9
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Συμφωνώ ότι είναι μακρύ.

  15. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συνδιάζοντας αυτά τα 4 στοιχεία πολύ φοβάμαι ότι αγαπητέ μου έχεις βήμα 2,93. Και ότι είσαι θεόμακρος...
    Αλλά κρατάω μια πισινή, γιατί είναι πειραματική διαδικασία και δεν σου έχω καμία εμπιστοσύνη



    κάτι λιγότερο από 4200σαλ. 5η κάτω από 1:1 σε manual bmw έχει εξαφανιστεί από το '90 που σταμάτησε το Ε30. (0.8:1)
    Ρε συ Σπύρο, είναι αδύνατον.
    2.93 φόραγα το 2009 και το έβγαλα για να βάλω αυτό που έχω τώρα.
    Αφού είδα διαφορά στο αμάξι, ΑΠΟΚΛΕΙΤΑΙ να είναι το ίδιο διαφορικό, με την καμμια δεν γίνεται αυτό.
    Τι διάτανο τόσο λάθος να έκανα?
    Θα το σηκώσω να δώ part number γιατι θα με χαζέψεις.

    Τώρα που θα γυρίζω σπίτι θα περάσω απο ένα βενζινάδικο.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP