Συμπε, τα CSL με ΦΠΕ δεν περνουν παραπάνω απο 10 αλογα. Ουτε και τα Μ3.
Αυτο που τα κανει να ειναι πιο γρηγορα στον δρομο και σε κοντρες, ειναι ο ανεβασμενος κοφτης.
Αν καποιος νομιζει οτι γραφω μ@αλακιες δεν εχει παρα να κανει ενα πειραμα.
Ενα Μ3 ΦΠΕ να πατησει με ενα καλοσυντηριμενο (σερβις, ρυθμιση βαλβιδων κλπ) Μ3 μαμα υπο την προυποθεση να αλλαζουν και τα δυο αμαξια ταχυτητες στις 7500 στροφες
Ας βρεθει καποιος να το κανει και για το αποτελεσμα ξαναμιλάμε...