Αν έχει γράψει km είναι μαύρο κ η τσιμούχα του καθρέπτη στάΖει λάδι και έχει πολλές ανοχές. Αν έχει λίγα εως καθόλου Km είναι ροζ κ σφιχτό.
Να γυρίσει km δεν μπορεί ούτε ο Φουστάνος. Μόνο αν μονάσει κ βγει απομαχία σφίγγει πάλι.
Παίδες τα έχετε παρεξηγήσει τα Μερκ. Είναι απολαυστικά αυτοκίνητα, large, χλυδάτα, γρήγορα και ποιοτικά. Δεν κυνηγούν όλοι οι καταναλωτές απόλυτους χρόνους, στροφές και στριψίματα.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Bazil Van Sinner (15-06-12), ghost-rider (15-06-12), imolarot (15-06-12), Konstantinos E60 (15-06-12), Kostas_1 (15-06-12), Nick bmwlover (15-06-12), StratosZ4 (15-06-12), VanVIC (15-06-12), Vassilis ///M (15-06-12)
το πρόβλημα είναι η κατηγορία που κατατάσονται μερικά οχήματα.
δλδ κάθε petrolhead, δεν κατατάσει ένα τέτοιο αμάξι στην κατηγορία σπόρ όχημα, άσχετα που θα διαφημιστεί ως σπόρ.
έρχεται λοιπόν ο ανταγωνισμός που αναφέραμε πιο πρίν, και λέει. αφού η μερκ έβγαλε τέτοιο σπόρ αμάξι, ας κάνουμε και εμείς κάτι αντίστοιχο. ε εκεί αρχίζει και χαλάει το πράμα.
δεν μιλάμε για χρόνους κτλ κτλ. μιλάμε για νορμάλ πράγματα, και πάνω απ'όλα για την οδηγική απόλαυση.
ένα γρήγορο αμάξι με λίγα κιλά, σε ένα επαρχιακό δίκτυο καλοκαιράκι με τέρμα ανοιχτά παράθυρα, δεν έχει να ζηλέψει τπτ απο τα κλιματιστικά, τα γαμάουα εργοστασιακά ηχοσυστήματα, και την περίσια χλύδα.
ο αέρας, ο ήχος του μοτέρ, ένα καλό ζύγισμα και ένα τέλειο τιμόνι, είναι ότι χρειάζεται ένας λάτρης της οδήγησης για να αφήσει τα πάντα πίσω του.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Nick bmwlover (15-06-12), Ptboul (15-06-12)
Συμφωνώ και διαφωνώ με την άποψη σου.
Πρώτα απ' όλα, θεωρώ σφάλμα της Mercedes το ότι το Α ΑMG θα βγαίνει με το συγκεκριμένο σύστημα τετρακίνησης, αλλά από την άλλη, η συγκέκριμένη πλατφόρμα δεν μπορεί να δεχτεί κάτι άλλο. Οπότε, στην τελική της, μαγκιά της της Στουτκάρδης που το προσπάθησε.
Όσον αφορά το τιμόνι των τελευταίων AMG, αυτό δεν έχει καμια σχέση με τα τιμόνια των απλών MB ή των παλιότερων AMG. Πολλοί δημοσιογράφοι έχουν φτάσει στο σημείο να πουν οτι η C63 έχει καλύτερο τιμόνι από M3 E92. Ακόμα και γνωστός μου που τα οδήγησε back to back σε πίστα πριν μερικούς μήνες, αποφάνθηκε ότι αν κάτι έχει καλύτερο το C63 από το Μ3, αυτό είναι το τιμόνι.
Όσον αφορά το τι ζητάει ένας λάτρης της οδήγησης και τι προσφέρει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο:
Θεωρώ ότι προσφέρει ΠΟΛΛΑ άλογα, με μια σχετική ευκολία χειρισμού, σίγουρα ένα 1Μ θα είναι πιο απαιτητικό, όμως ένα RS3 είναι ο ακριβώς αντίθετος πόλος.
Επίσης, σε αυτή την κατηγορία, τα αυτοκίνητα έχουν ένα μέσο μέγεθος που μπορεί να καλύψει τις περισσότερες ανάγκες του μέσου ιδιοκτήτη. Κινείται άνετα στην πόλη, ταξιδεύει μια οικογένεια, κλπ. Άρα για κάποιον που τα θέλει ΟΛΑ, είναι μια αποδεκτή λύση. Ναι, δεν είναι πισωκίνητο, αλλά δεν πέφτουν όλοι και τ' ανάσκελο για την πισωκίνηση, και ούτε είναι χεράδες όσοι είναι και λάτρεις της οδήγησης.
![]()
katsaraios (15-06-12), Nick bmwlover (15-06-12), Ptboul (19-06-12)