Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 38

Θέμα: Airbus A380 Wing Cracks

  1. #21
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε συ Γιώργο για πες μας πόσο δύσκολο είναι να πέσει αεροσκάφος απο αστοχία υλικών η απο ανθρώπινο λάθος.
    Τώρα τελευταία έχω περίεργα συναισθήματα όταν πεταω....μάλλον μεγάλωσα.
    Απο ανθρώπινο λάθος είναι πολύ πιο πιθανό, αν και αυτό πλέων είναι σπάνιο λόγω της εξαιρετικής τεχνολογίας σήμερα.. από αστοχία το θεωρώ απίθανο για όλες τις σοβαρές εταιρείες. Η τελευταία περίπτωση μάλιστα ήταν με τον κινητήρα του Α380 της Qantas που διαλύθηκε ο στρόβιλος και τα κομμάτια έκαναν σοβαρή ζημιά σε πολλά συστήματα..ΔΕΝ άνοιξε μύτη όμως!
    Τώρα αστοχία ώστε να πέσει το αεροσκάφος θα ήταν να κοπεί το φτερό...ε το θεωρώ απίθανο εκτός και αν μιλάμε για καμιά Γιομπανακούρτ Ερλαϊνς!!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  2. The Following 3 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    Kostas_1 (14-06-12), m-power_01 (14-06-12), manos///3 (15-06-12)

  3. #22

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε συ Γιώργο για πες μας πόσο δύσκολο είναι να πέσει αεροσκάφος απο αστοχία υλικών η απο ανθρώπινο λάθος.
    Τώρα τελευταία έχω περίεργα συναισθήματα όταν πεταω....μάλλον μεγάλωσα.

    Το 70% ανθρώπινο λάθος
    20% μηχανικό
    10% λοιπά πειρατεία κλπ

    Το αεροπλάνο είναι το πιο ασφαλές μεταφορικό μέσο. Είναι 50φορες πιο πιθανό να σε χτυπήσει κεραυνός όπως είσαι πεζός , παρα να γίνει αεροπορικό. Και όλο βελτιώνεται αυτο το ποσοστό.
    Επίσης λίγο μετο το Ήλιος θεσπίστηκε μια μαύρη λίστα στην Ε.Ε . Εκει ανήκουν κάποια σαραβαλα τριτοκοσμικων χωρών. Απαγορεύτηκε να εκτελούν δρομολόγια στην Ευρώπη. Δεν ξέρω αν έγινε και παγκόσμιο αυτο το μέτρο. Τότε έτσι έλεγαν

  4. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    manos///3 (15-06-12), pilot (15-06-12)

  5. #23
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε συ Γιώργο για πες μας πόσο δύσκολο είναι να πέσει αεροσκάφος απο αστοχία υλικών η απο ανθρώπινο λάθος.
    Τώρα τελευταία έχω περίεργα συναισθήματα όταν πεταω....μάλλον μεγάλωσα.
    Μια από τα ίδια και για εμένα.
    Πλέον δεν μου αρέσει καθόλου να μπαίνω σε αεροπλάνο.

  6. #24

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια από τα ίδια και για εμένα.
    Πλέον δεν μου αρέσει καθόλου να μπαίνω σε αεροπλάνο.
    Να προτιμας Swiss!

  7. #25
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οπως τα λενε ο Γιωργος και ο Σιπυρος.

    26 χρονια στην ΠΑ, σχεδον ολα τα ατυχηματα που ξερω ηταν ανθρωπινο λαθος.
    Αστοχια υλικου κατα κανονα μπορει και να αντιμετωπιστει απο τους πιλοτους. Εκτος βεβαια απο extreme καταστασεις που τα πολιτικα αεροσκαφη σπανια αντιμετωπιζουν

  8. The Following 6 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    alexk (14-06-12), m-power_01 (14-06-12), PANOS-E60 (14-06-12), pilot (15-06-12), S8N (14-06-12), Stathis (15-06-12)

  9. #26
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν έρθεις πότε Θεσ/νικη θα σε πάρω μαζί μου σε κάνα βραδινό..μη περιμένεις να δεις και παααρα πολλά όμως..οι ''βαριές'' δουλειές γίνονται Αθηνά όπως είναι λογικό.
    Θα έρθω εγώ Θεσσαλονίκη για μάθημα από αύριο μέχρι την άλλη παρασκευή, είσαι να κάνουμε καμιά αγεροπειρατεία κιετς;

    Πάντως από λάθος επιδιόρθωση ρωγμών αν θυμάμαι καλά είχε γίνει mid air κομμάτια ένα 747 των κινεζικών αερογραμμών (κόπηκε όλο πίσω στο ύψος του κάθετου σταθερού). Αυτό πάντως που με εντυπωσίασε είναι ότι παρόλο που η αρχική ζημιά είχε επισκευαστεί προσωρινά (βάσει των οδηγιών της Boeing) άντεξε για 12 χρόνια αν θυμάμαι καλά.

    Και δεν έφταιγε η αεροπορική γιατί οι μηχανικοί είχαν φτιάξει πλαστά έγγραφα ότι είχε επιδιορθωθεί μόνιμα.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο ανθρώπινο λάθος είναι πολύ πιο πιθανό, αν και αυτό πλέων είναι σπάνιο λόγω της εξαιρετικής τεχνολογίας σήμερα.. από αστοχία το θεωρώ απίθανο για όλες τις σοβαρές εταιρείες. Η τελευταία περίπτωση μάλιστα ήταν με τον κινητήρα του Α380 της Qantas που διαλύθηκε ο στρόβιλος και τα κομμάτια έκαναν σοβαρή ζημιά σε πολλά συστήματα..ΔΕΝ άνοιξε μύτη όμως!
    Τώρα αστοχία ώστε να πέσει το αεροσκάφος θα ήταν να κοπεί το φτερό...ε το θεωρώ απίθανο εκτός και αν μιλάμε για καμιά Γιομπανακούρτ Ερλαϊνς!!
    Το ανθρώπινο λάθος θεωρώ ότι σηκώνει μεγάλη (φιλοσοφική και στην απέξω, να ξέρουμε και που πατάμε) συζήτηση, το ίδιο έλεγε και ο πατέρας μου (36 χρόνια σε HU 16B, Canadair 215, P3 Orion, PZL M18 Dromader), με την έννοια ότι δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει κάποια κατάσταση που να μην προβλέπεται από το εγχειρίδιο, το θέμα είναι να είναι σωστά εκπαιδευμένοι και έτοιμοι οι χειριστές για να την αντιμετωπίσουν.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη oldcarskickass : 14-06-12 στις 23:13
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  10. The Following 4 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    Kostas_1 (15-06-12), manos///3 (15-06-12), pilot (15-06-12), S8N (14-06-12)

  11. #27
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όπως τα λέει ο Σπύρος είναι.. υπάρχουν κάποια θέματα που αν τα γνώριζε ο κόσμος ούτε στο αεροδρόμιο θα πατούσε!

    Φυσικά δεν αποτελούν κανένα μα κανένα κίνδυνο για την ασφάλεια απλά είναι αυτό το συναίσθημα..

    Σπύρο εμείς κάνουμε μέχρι και C-Check(στο υπόστεγο στην Αθήνα) και επίσης αλλαγές κινητήρων όποτε απαιτηθεί..
    Υπάρχει κόσμος που κάνει ακόμα μετατροπές ρε Γιώργο???

  12. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    pilot (15-06-12)

  13. #28
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ πάντως ενώ είχα πάθει ανοσία με τις πτήσεις, από τότε που δείχνει το

    ΜακεδονίαTV το mayday και κάθομαι και το βλέπω ο παπάρας άρχισα πάλι να φοβάμαι

    στο αεροπλάνο.Ρε άσφαλτος και πάλι άσφαλτος λέω εγώ....

  14. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    S8N (15-06-12)

  15. #29
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων

    Πάντως από λάθος επιδιόρθωση ρωγμών αν θυμάμαι καλά είχε γίνει mid air κομμάτια ένα 747 των κινεζικών αερογραμμών (κόπηκε όλο πίσω στο ύψος του κάθετου σταθερού). Αυτό πάντως που με εντυπωσίασε είναι ότι παρόλο που η αρχική ζημιά είχε επισκευαστεί προσωρινά (βάσει των οδηγιών της Boeing) άντεξε για 12 χρόνια αν θυμάμαι καλά.

    Και δεν έφταιγε η αεροπορική γιατί οι μηχανικοί είχαν φτιάξει πλαστά έγγραφα ότι είχε επιδιορθωθεί μόνιμα.


    Είκοσι δύο (22) χρόνια άντεξε η (μούφα) επισκευή των Κινέζων.



  16. The Following 4 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    nikos valvetronic (15-06-12), oldcarskickass (15-06-12), pilot (15-06-12), S8N (15-06-12)

  17. #30
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να προτιμας Swiss!

    +1 on Swiss.



  18. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    S8N (15-06-12)

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP