manos///3 (14-06-12)
Θενκς Λουγκρα.
Εχω αλλαξει αρκετα αμαξια. Και πολλα απ αυτα ηταν γρηγορα.
Ο λογος ηταν οτι μετα απο κανα χρονο τα βαριομουνα και παντα ζητουσα κατι που δεν το ειχε το αμαξι. Με επιανε μια μανια, να το δωσω να φυγει και να παρω αλλο.
Το ιδιο επαθα και με το Μ3, αν και ηταν πολύ καλό αμαξι. Κατι πιστευα οτι ελειπε για να το κρατησω και ετσι το εδωσα και αυτό.
Το CSL το εχω δυο χρονια και του εχω κανει 30 χιλιαδες χιλιομετρα περιπου.
Καθε φορά που θα το ξεκινησω, νομιζω οτι ειναι η πρωτη μερα που το αγόρασα.![]()
M3 CSL
Akis 330Ci (14-06-12), alexk (14-06-12), aristent (14-06-12), BILL007 (14-06-12), bill_m3 (14-06-12), gant (14-06-12), joseph (14-06-12), manos///3 (14-06-12), Panos 316T (14-06-12), Thomelef (14-06-12)
Δεν έχω δοκιμάσει σε πίστα κανένα από τα δύο αυτοκίνητα. Σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης δρόμου οι διαφορές τους δεν μου είχαν φανεί σημαντικές, όταν το 2008 είχα την ευκαιρία να οδηγήσω ένα csl στους αγγλικούς δρόμους. Η άποψη που έχω σχηματίσει συμφωνεί με αυτή του Βρετανικού Car:
"Regular M3s were, and still are great, but the CSL is better; just not the £20k better BMW seemed to think when it set the price at close to £60,000 in 2003.", Car Magazine, Feb. 2007.
Φυσικά δεν αμφισβητώ ότι σε track day τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ διαφορετικά υπέρ του csl και εκεί να δίνει αυτή την άρδην διαφορετική αίσθηση που αναφέρετε οι περισσότεροι ιδιοκτήτες.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
εγώ να δείς τι έπαθα και πόσο απογοητεύτικα όταν οδήγησα το δικό σου. βέβαια τότε το αμάξι μου έιχε την μαμά ανάρτηση. η διαφορά πλέον είναι χαοτική με την ΤΕΙΝ.
όπως και να'χει, δεν υπάρχει επαφή μεταξύ των δύο ΠΟΥΘΕΝΑ.
αν η δουλειά τσουλίσει σε νορμάλ επίπεδα και σταθεροποιηθούμε κάπως, θα σουτάρω το Μ-τρίο, και θα πάρω και εγώ ένα σι ες ελ...αν πάει και πιάσει παλαιότερα επίπεδα, θα πάρω το γκε τε 3. τέλος.
και μετά έκλεισα αυτοκίνητιστικά...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 14-06-12 στις 15:00
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
manos///3 (14-06-12)
Κράτα το Μ3 και πάρε ένα X-bow.Respect.
εγώ θέλω κάρμπον οροφή - επενδύσεις - κεντρική κονσόλα - εισαγωγή, ρεκάρο καθήσματα, αλκαντάρα, και όλα αυτά στο σκάφος της 46άρας.
γενικά με τα σκληροπυρηνικά άτμο, έχω μεγάλη μούρλα...η μεγαλύτερη μου στεναχώρια όταν πείρα το Μ-τρίο, ήταν που δεν μπορούσα να δώσω διαφορά επιπλέον για να πάρω ένα σι ες ελ...αφού το 2007 εξάντλησα σχεδόν όλες τις γερμανικές επιλογές, τότε κατέληξα στο απλό Μ3.
μάλιστα τον επόμενο χρόνο κάπου στο 2008, είχα δεί στον αδαμίδη το σι ες ελ του αλέξη, του οποίου η τιμή τότε ήταν στα 63.000
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Είχα δει στον Φλασκή ένα γκρι εισαγωγής σε κατάσταση βιτρίνας(18.000 χιλιόμετρα κτλπ) με εξάτμιση-φρένα αν θυμάμαι σωστά.
Το είχε φέρει κάποιος για service για λογαριασμό του ''αφεντικού'' του γιατί είχε track day το ΣΚ εκείνο όπως μου είπε. Είχε γερμανικές πινακίδες ή zoll αν θυμάμαι σωστά.
alexk (26-08-12)
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/2573997/
ριξε ρε θεε ενα τζοκερ...
ετσι μου ρχεται να παω να αφησω το ματρακα στο μενιδι με ανοιχτα παραθυρα και το κλειδι στην μιζα,την επαυριο θα το αγοραζα αυτο το λουκουμι και θα του βαζα στον καθρεπτη αυτο το ματι που χει ο προεδρας στο σκαφος
αντε γεια...