Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 61

Θέμα: CSL info and random questions

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το αμαξι το αγορασα με αναρτηση AST αλλα αγορασα και την εργοστασιακή οπως και τα μαμα φρενα.
    Για ενα χρονο ειχα την εργοστασιακη αναρτηση με ρυθμιζόμενα top mounts της Turner για να μπορω να δινω κάμπερ στα track days που πηγαινα. Κυκλοφορουσα σχεδον καθημερινα και εκανα και 25 track days με την μαμα αναρτηση.
    Εδω και ενα χρόνο περιπου εχω βάλει την AST και εχω πειραματιστει παρα πολυ οσον αφορα το σετ απ του αυτοκινητου με διαφορες ρυθμισεις και αλλαγες ελατηριων.

    Το ποστ του Αλεξανδρου τα λέει σχεδόν όλα.
    Η αναρτηση του CSL ειναι κορυφη. Πολλοι δινουν μεγαλη σημασια στο μοτερ, στα καθησματα και στο βαρος του CSL αλλα ξεχνανε την αναρτηση. Η αναρτηση αυτη εχει σχεδιαστει οπως εγραψε και ο Αλεξανδρος να κανει τα αψογα τα 9 απ τα 10. Ακομα και track day και το αμαξι συναγωνιζετε πολυ δυνατοτερους αντιπάλους.

    Ο μονος λόγος που εχω την aftermarket αναρτηση στο αμαξι μου ειναι διοτι το αμαξι μπαινει 20 φορες το χρονο σε πιστα και κυνηγάω και το τελευταιο δεκατο. Εκει υπερτερει μια αναρτηση ρυθμιζομενη αφου εχει ολες τις δυνατοτητες ρυθμισης σε πιστα και πουθενα αλλού. Ομως η ανεση πάει περιπατο.
    Οταν πριν τρεις μηνες εβγαλα την coilover για να την κανω σερβις και κυκλοφορουσα για μια εβδομαδα με την εργοστασιακη, καταλαβα οτι η μαμα αναρτηση ειναι αλλού! Ειναι πολυ μελετημενη αναρτηση. Δεν ειναι τυχαία.

    Ομως ειπαμε, ερχοταν ο αγωνας και επρεπε να χαμηλωσω, να δωσω καμπερ, να σφιξω κλπ...

    Οσον αφορα τις ζαντες, εγω προσωπικα τις βρισκω πολυ ομορφες και ελαφριες.
    Αν είχαν τα 19αρια λάστιχα την ποικιλία την τιμη των 18αριων, με τις μαμα ζαντες θα ετρεχα.
    M3 CSL

  2. The Following 16 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (13-06-12), aristent (13-06-12), bill_m3 (13-06-12), EVERGET (13-06-12), Kostas_1 (13-06-12), Leonidas_E39 (14-06-12), m-power_01 (14-06-12), Nikos (15-06-12), nikos valvetronic (15-06-12), Panos 316T (13-06-12), Ptboul (14-06-12), soc12r (14-06-12), Stamatis (13-06-12), Stathis (13-06-12), Thomelef (13-06-12), VanVIC (14-06-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θέλω να προσθέσω κάτι εδώ που το έδειξα στον Στάθη.
    Η μεγάλη διαφορά του CSL με όλα τα άλλα Μ και απλά BMW που έχω οδηγήσει είναι το πως επιταχύνει βγαίνοντας από μια στροφή.
    Λόγω του μικρού βάρους, του τέλειου πλαισίου, ανάρτησης και υπέροχου ατμοσφαιρικού μοτέρ, κλειδώνει το διαφορικό και επιταχύνει.
    Ούτε γέρνει, ούτε χαζοσπινιάρει/χαζοντριφτάρει, απλά πατάει και φεύγει.
    Εμένα με εντυπωσιάζει αυτό.

  4. The Following 8 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    bill_m3 (14-06-12), gant (14-06-12), Leonidas_E39 (14-06-12), m-power_01 (14-06-12), Panos 316T (13-06-12), Ptboul (14-06-12), Stathis (13-06-12), VanVIC (14-06-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θέλω να προσθέσω κάτι εδώ που το έδειξα στον Στάθη.
    Η μεγάλη διαφορά του CSL με όλα τα άλλα Μ και απλά BMW που έχω οδηγήσει είναι το πως επιταχύνει βγαίνοντας από μια στροφή.
    Λόγω του μικρού βάρους, του τέλειου πλαισίου, ανάρτησης και υπέροχου ατμοσφαιρικού μοτέρ, κλειδώνει το διαφορικό και επιταχύνει.
    Ούτε γέρνει, ούτε χαζοσπινιάρει/χαζοντριφτάρει, απλά πατάει και φεύγει.
    Εμένα με εντυπωσιάζει αυτό.
    Σε πιστα,μεσα στις στροφες και στην εξοδο εχω ελαφρως μεγαλυτερη ταχυτητα απ αυτό:



    Πρωταθλητης αναβασεων τα τελευταια 4 χρονια.
    700ps.
    M3 CSL

  6. The Following 6 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (13-06-12), bill_m3 (14-06-12), gant (14-06-12), manos///3 (14-06-12), Panos 316T (13-06-12), Thomelef (13-06-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε πιστα,μεσα στις στροφες και στην εξοδο εχω ελαφρως μεγαλυτερη ταχυτητα απ αυτό:

    Πρωταθλητης αναβασεων τα τελευταια 4 χρονια.
    700ps.
    Έτσι, πο@τσα, ξύλο και καράτε !
    Που να φορέσεις και cup Χριστόφορε !!!

    ΥΓ : Stradale, αμαρτία από το Θεό να λες ότι "Εβίζει" το CSL. Εργοστασιακό EVO δεν έχει τέτοιο κράτημα σε καμμία περίπτωση

  8. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    chief (13-06-12), Stathis (13-06-12), Thomelef (13-06-12)

  9. #5
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΥΓ : Stradale, αμαρτία από το Θεό να λες ότι "Εβίζει" το CSL. Εργοστασιακό EVO δεν έχει τέτοιο κράτημα σε καμμία περίπτωση
    Με την καλή έννοια πάντα, απλά ήθελα να πω τα τρομερά αποθέματα πρόσφυσης του CSL. Καμιά διάθεση σύγκρισης με τα εβάκια.

  10. The Following User Says Thank You to Stradale For This Useful Post:

    alexk (13-06-12)

  11. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε πιστα,μεσα στις στροφες και στην εξοδο εχω ελαφρως μεγαλυτερη ταχυτητα απ αυτό:



    Πρωταθλητης αναβασεων τα τελευταια 4 χρονια.
    700ps.
    πω ρε συμπέ...τι είναι αυτή η σκύλα ρε.
    καλοερνάτε κουφάλες εκεί στην άκνα...σκεφτείτε τώρα, ότι μαμά αυτοκίνητο με φρένα και ανάρτηση, κοντράρει τέτοια θηρία μέσα στην πίστα. τι να λέμε απο εκεί και πέρα.
    και υπόψιν, μιλάμε ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ο οδηγός του σι ες ελ είναι και κουλάδι...δεν έχει αφήσει χωράφι για χωράφι!!!

    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. #7
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    πω ρε συμπέ...τι είναι αυτή η σκύλα ρε.
    καλοερνάτε κουφάλες εκεί στην άκνα...σκεφτείτε τώρα, ότι μαμά αυτοκίνητο με φρένα και ανάρτηση, κοντράρει τέτοια θηρία μέσα στην πίστα. τι να λέμε απο εκεί και πέρα.
    και υπόψιν, μιλάμε ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ο οδηγός του σι ες ελ είναι και κουλάδι...δεν έχει αφήσει χωράφι για χωράφι!!!

    Αληθεια ειναι

    Αγορασε και ενα οικοπεδο μεγαλο ο κρητικός αλλα μου ειπε να μην το γραψω.
    Δεν θελει να χαλασει το πρεστιζ του συμπεθερε.
    M3 CSL

  13. The Following 3 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (13-06-12), Stathis (13-06-12), Thomelef (13-06-12)

  14. #8
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το αμαξι το αγορασα με αναρτηση AST αλλα αγορασα και την εργοστασιακή οπως και τα μαμα φρενα.
    Για ενα χρονο ειχα την εργοστασιακη αναρτηση με ρυθμιζόμενα top mounts της Turner για να μπορω να δινω κάμπερ.
    Μηπωσ δίνεις τα top mounts ;;;;sorry για το off topic
    Powered by

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP