Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 61

Θέμα: CSL info and random questions

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μια απορία ακόμα.
    Μιλαγα με τον Στάθη ο οποίος μου είπε ότι με το CSL όταν πατάς στο δρόμο ένα ευρώ καταλαβαίνεις αν πάτησες κορώνα ή γράμματα.

    Είναι τόσο σκληρό σαν αυτοκίνητο για κάθε μέρα;

    δηλαδή αναλογικά με ένα 46Μ3 στημένο, είναι πολύ πιό άβολο για ένα ταξίδι -χαλαρότητας-

    Μπορεις πχ να το πάρεις με τη γυναίκα σου και να πας απο Αθήνα Γιάννενα και στο τέλος του ταξιδιού -αν δεν έχεις κέφι να πηγαίνεις 70% το αμάξι- να πεις ότι έκανες ένα "ανετο" ταξίδι?

    πάντα είχα αυτή την απορία.

  2. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Panos 316T (13-06-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια απορία ακόμα.
    Μιλαγα με τον Στάθη ο οποίος μου είπε ότι με το CSL όταν πατάς στο δρόμο ένα ευρώ καταλαβαίνεις αν πάτησες κορώνα ή γράμματα.

    Είναι τόσο σκληρό σαν αυτοκίνητο για κάθε μέρα;

    δηλαδή αναλογικά με ένα 46Μ3 στημένο, είναι πολύ πιό άβολο για ένα ταξίδι -χαλαρότητας-

    Μπορεις πχ να το πάρεις με τη γυναίκα σου και να πας απο Αθήνα Γιάννενα και στο τέλος του ταξιδιού -αν δεν έχεις κέφι να πηγαίνεις 70% το αμάξι- να πεις ότι έκανες ένα "ανετο" ταξίδι?

    πάντα είχα αυτή την απορία.
    Χμμμ,

    Ναι, από το εργοστάσιο είναι πολύ σφιχτό και ο Στάθης έχει δίκιο σε αυτό.
    Άν είσαι 22 +/- 3, και τέρμα κ@υλωμένος, το κυκλοφορείς κάθε μέρα.

    Εγώ έχω κάνει με τη γυναίκα μου πολλά χλμ. σε μία μέρα (π.χ. Ζυρίχη->Ανκόνα, Ζυρίχη->Σάλτσμπουργκ->Ζυρίχη --> σε μια μέρα αυτό).
    Άν η γυναίκα σου έχει θέμα με τη μέση (όπως η δική μου) είναι πιο δύσκολα τα πράγματα.
    Όμως, βγαίνεις και την έχεις ακούσει λίγο από το θόρυβο.
    Δεν έχει ηχομόνωση καθόλου και ακόμη και με εργοστασιακή εξάτμιση ακούς πολύ μηχανικό θόρυβο (π.χ. ακούς το σασμάν, τον άξονα μετάδοσης).

    Κατά τα άλλα ταξιδεύει πολύ ωραία, είναι πολύ σταθερό σε υψηλές ταχύτητες και έχει άριστη αεροδυναμική.
    Επίσης, δεν έχει αεροδυναμικούς θορύβους, μόνο μηχανικούς

    Κατά την προσωπική μου άποψη, το CSL δεν είναι σε καμμία περίπτωση καθημερινό ή ταξιδιάρικο αυτοκίνητο.
    Είναι πολύ πρακτικό, αλλά είναι είτε για πυροβολημένες βόλτες/ταξιδάκια είτε για πίστα.

  4. The Following 12 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    chief (13-06-12), EVERGET (13-06-12), Kostas_1 (13-06-12), Leonidas_E39 (14-06-12), m-power_01 (14-06-12), nikos valvetronic (15-06-12), Panos 316T (13-06-12), Ptboul (14-06-12), Stamatis (13-06-12), Stathis (13-06-12), Thomelef (13-06-12), VanVIC (14-06-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP