Με ESS twin-screw μπορείς να πετύχεις πολύ καλούς συνδιασμούς ροπής σε πολύ μεγαλο φάσμα στροφών (απο χαμηλά) και δύναμης και ψηλά (χωρίς να κρεμάει ούτε στις 7000 RPM).
Για να επιτευχθεί χρειάζεται λίγο πιο άγριο εκκεντροφόρο εξαγωγής (σε σχέση με αυτόν που δίνει η ESS για 2ο στάδιο), λίγο μεγαλύτερη πεταλούδα, πιο ελεύθερη (σε σχέση με την εργοστασιακή) εισαγωγή και αντίστοιχο ECU software fine-tuning.
Για Μ54Β30 (με ESS TS2++) μπορώ να σου δείξω απόδοση 300 KW και 48 κιλά ροπής.
Στην συγκεκριμένη υλοποίηση, το μοτέρ λειτουργεί στα 8,75 psi με χταπόδια καταλύτες (200άριδες) και τελικό απο Supersprint. Απο εισαγωγή, στο μαμά φιλτροκούτι έχει φιλτρο αέρα BMC αλλά και set τροχαλιών απο Rogue Engineering.
Απο ESS είμαι ευχαριστημένος απόλυτα και την συνιστώ ανεπιφύλακτα.