Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Θέμα: Detailing

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.298
    Thanked
    14171
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων


    Τότε και το Ε21 από 315


    μόνο σε προσπεράσεις δυσκολεύομαι, αλλά το καταπίνω.
    Tράβα του μια 3ή και θα δεις πόσο εύκολα γίνονται οι προσπεράσεις...

    Το Ε21 το έχεις ακόμα???Βλέπω και τετράγωνα φανάρια μπροστά (αξεσουάρ εποχής)...ΤΕΛΕΙΟ...



  2. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    aristent (07-06-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Tράβα του μια 3ή και θα δεις πόσο εύκολα γίνονται οι προσπεράσεις...

    Το Ε21 το έχεις ακόμα???Βλέπω και τετράγωνα φανάρια μπροστά (αξεσουάρ εποχής)...ΤΕΛΕΙΟ...

    Καλή η τρίτη, αλλά λόγω κοντού διαφορικού, στα 130 παρακάτι, τραβά κόφτη.

    Το Ε21 έφυγε από τότε για 2000ε, αλλά ακόμη κυκλοφορεί στην γειτονιά και παραμένει έτσι. Απλά ο νέος ιδιοκτήτης, έκανε ένα καλό, έβαλε την οεμ μάσκα με τα διπλά φανάρια, και 4-5 καγκουριλίκια. Αλεξίνεμο όπως οι παλιοί ταξιτσίδες, κάτι αλουμίνια στους υαλοκαθαριστήρες, ένα μπουρί πίσω στο τελικό, αυτοκόλλητο αγωνιστικής τάπας στο ρεζερβουάρ, και μιά νέα αεροτομή πίσω μπλιάχ.

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gant : 07-06-12 στις 20:02
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  4. The Following User Says Thank You to gant For This Useful Post:

    BILL007 (08-06-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP